Stran 1 od 1

VOLVO V70 2.5TDI Težave po popravilu intercoolerja

Objavljeno: Ne avg 20, 2006 11:17 am
Napisal/-a mitja73
Pozdravleni! Na dopustovanju sem na brezpotju nasedel na pesek in poškodoval hladilnik intercoolerja. Po telefonskem zagotovilu serviserja sem nekako pripeljal do Slovenije ( 300km dimne zavese) in avto odpeljal v servis. Odkrili so, da se je snel plastični pokrov hladilnika, tako da so zadevo naravnali in napaka naj bi bila odpravljena. Vendar pa sem že takoj opazil, da avto do 2000 obratov nima več takih pospeškov, kot prej. V servisu so rekli , da je verjetno kriv "zabit" katalizator in da naj vozim kakih 1000km in bi se naj v tem času prečistil. Vendar pa tudi po 2000km pospeški niso nič boljši. Avto sem odpeljal tudi na BOSH servis Purić-Samobor, kjer so ga priklopili na računalnik in rekli, da so vsi parametri BP vključno s pritiskom turbine. Meni pa še vedno ostaja slab občutek, ko ne morem pospeševat, tako kot vem da sem lahko pred tem neumnim dogodkom. Upam da ima kdo od vas kako idejo, kaj bi lahko bil vzrok za moje težave. Hval ain lp! Mitja
Avto je letnik 98 in ima 194.000 km z servisno knjigo in vsemi rednimi servisi.

Objavljeno: Ne avg 20, 2006 11:30 am
Napisal/-a hermand
Mogoče ti je kakšne smeti potegnilo v intercooler in potem naprej proti turbini, in jo kaj poškodovalo, da nima takšne odzivnosti v nizkih obratih kot prej.

LP

Objavljeno: Ne avg 20, 2006 11:56 am
Napisal/-a Bric
Pozdravljen, Mitja73.
Dovoli, da te povabim na http://www.volvo-saab.com

Po opisu, da avto ne vleče, sklepam da je merilec pretoka zraka zanič. To je klasična napaka. Tudi jaz imam S70 2.5tdi, in je isti problem. Če želiš več info, me kontaktiraj.

Objavljeno: Ne avg 20, 2006 1:06 pm
Napisal/-a mitja73
Hvala za hiter odziv obema ampak:
1.Hermand: a bi potem na testu vseeno kazalo da je pritisk turbine ok?
Bric: Pri prejšnjem avtu (passat 1.9 tdi) je šel merilec pretoka zraka, ampak se je obnašal tako, da ni imel moči v celem spektru obratov, jaz pa od 2000 obratov naprej pospešujem normalno?
Morda še kakšna druga ideja? Hvala in lp!

Objavljeno: Ne avg 20, 2006 2:00 pm
Napisal/-a Bric
Isto dela tudi meni. Do 2500 obratov ne gre nikamor, potem pa naenkrat potegne. Ko sem za testinarnje dobil nov merilec, pa je vlekel od nizkih obratov.
Kakšen merilec imaš, od BOSCH-a? Jaz zdaj poskušam dobit PIERBURG-ov merilec, oz. najti eno rešitev, da ne bom menjal merilca vsako leto.
Če so ti popravljali intercooler, obstaja možnost, da pušča. Samo, če avto vleče normalno nad 2000 obrati, je turbina OK. Obstaja pa tudi možnost, da je sesalna cev polna saj. Ti motorji imajo namreč povratek izpušnih plinov preko EGR ventila, in v sesalni cevi nastane prava greznica. Priporočal bi ti še, da dodaš gorivu aditiv. Če rabiš še kakšne informacije, me kontaktiraj na PM.

Objavljeno: Ne avg 20, 2006 2:16 pm
Napisal/-a DrMr
... lahko tudi, da je turbo fasal, ker se je preveč v prazno brez IC sukal... lahko, da ima pritisk, pa nima pretoka...ali pa že kaj opisanega... tudi cat je lahko zapacan... najprej poskusi brez IC-ja, potem brez cat-a, ali pa res poskusi kakšen čistilni aditiv goriva...

Objavljeno: Ne avg 20, 2006 2:17 pm
Napisal/-a DrMr
hermand je napisal/-a:Mogoče ti je kakšne smeti potegnilo v intercooler in potem naprej proti turbini, in jo kaj poškodovalo, da nima takšne odzivnosti v nizkih obratih kot prej.
LP

... zrak gre v drugo smer :roll: :roll: :roll:

Objavljeno: Ne avg 20, 2006 2:22 pm
Napisal/-a APN
Bric je napisal/-a:Isto dela tudi meni. Do 2500 obratov ne gre nikamor, potem pa naenkrat potegne. Ko sem za testinarnje dobil nov merilec, pa je vlekel od nizkih obratov.
Kakšen merilec imaš, od BOSCH-a? Jaz zdaj poskušam dobit PIERBURG-ov merilec, oz. najti eno rešitev, da ne bom menjal merilca vsako leto.
Če so ti popravljali intercooler, obstaja možnost, da pušča. Samo, če avto vleče normalno nad 2000 obrati, je turbina OK. Obstaja pa tudi možnost, da je sesalna cev polna saj. Ti motorji imajo namreč povratek izpušnih plinov preko EGR ventila, in v sesalni cevi nastane prava greznica. Priporočal bi ti še, da dodaš gorivu aditiv. Če rabiš še kakšne informacije, me kontaktiraj na PM.


Pri RSR ti naredijo By-PAss , in nikol več nimaš problemov z LMM . Stane pa 10 jurjev.

Objavljeno: Po avg 21, 2006 11:39 pm
Napisal/-a mitja73
Bric, hvala ti za rešitev mojega problema! Odklopil sem vakuum cevko, ki pride na EGR ventil in avto vleče spet tako kot prej! Izgleda da se je res zapacal ta ventil, tako da ga bom dal v servis prečistit skupaj s sesalno cevjo. Je pa res zanimivo da mi niso znali odpravit napake "strokovnjaki"! Hvala vsem za odgovore!