Stran 1 od 2
Golf 3 TDI 110 KM-užiganje
Objavljeno: Ne avg 20, 2006 8:11 pm
Napisal/-a tony013
Imam golf 3 TDI 110 KM,motor pa ima oznako AFN.Problem imam pri užiganju mzlega motorja,sedaj pri takih temperaturah.Avto mi užge šele po treh,štirih poskusih,ko pa je vroč pa mi užge takoj.Zamenjal sem grelne svečke,pa čeprav naj ta motor nebi grel nafte do 4 stopinj.Tedaj,ko mi je avto normalno delal,mi je lučka za grelne sveče zagorela za kake 3 sekunde,sedaj pa samo na hitro posveti.Mislil sem da je zanič tako imenovani indikator temperature,(prilagam sliko)vendar avto kljub menjavi tega senzorja ne užiga.Zanimivo pa je,ko ta senzor odklopim,pa mi hladen motor takoj užge.Ta senzor ima 4 kontakte in meri dve temperaturi,vsaj tako se mi zdi.
Prosim vas za kakšno mnenje.Zahvaljujem se vsem,ki boste na to temo odgovorili.
Objavljeno: Ne avg 20, 2006 9:47 pm
Napisal/-a RedBull™
Preglej če so ti štirje kontakti čisti. Ker se lahko zgodi,da je na njih ena brezbarvna prevleka in zato nagaja. Vzemi en mali izvijač pa fajn spuci.
pri meni je bilo podobno. Mrzel avto mi ni vžgal. Zamenjam senzor in dela. Ampak mi ni delal števec temterature vode... vzamem še enkrat senzor ven,ga malce ogledujem,nato pa opazim kontakte. Spucam in dela vse ok.
izgleda da so malce potavršno narejeni... za pogledat je,če je pri tebi podobno.
Objavljeno: Po avg 21, 2006 12:23 pm
Napisal/-a tony013
Hvala za odgovor.Probal sem vse to kar si mi predlagal,pregledal sem tudi vse žice in pošprical vse konektorje,pregledal sem še razne cevke,ki so razpeljane po motorju,vendar še vedno mi je ostal ta problem.Imaš še kakšen predlog,razen servisa?Lp
Ali mogoče veš,kako se imenuje ta senzor in katere funkcije ima?
Objavljeno: To avg 22, 2006 5:23 am
Napisal/-a SIMY001
Ta senzor daje ven dva podatka o temperaturi,enkrat na elektroniko motorja (računalnik) ter za kazalec delovne temperature motorja (armaturka).
Ko si ga odklopu je avto zaznal da je kao full mrzl ter je vklopil grelne svečke pa še zaug je dal na full zato ti je takoj vžgal.
Kok kilometrov pa ma avto?
Ka je blo na motorju kaj delano v zadnjem casu.
Objavljeno: To avg 22, 2006 7:41 pm
Napisal/-a CarInvent
gre za poznano serijsko "napako" ki se pokaže z leti na teh motorjih, reši se jo elegantno z modifikacijo softwarea v motornem računalniku (podobno kot čip tuning)
www.avtoelektronika.si strošek cca 100eur.
LP
Objavljeno: Pe avg 25, 2006 9:34 am
Napisal/-a tony013
Hvala vsem za odgovor,zelo ste se potrudili in mi pomagali rešiti vsaj delni problem,tako da vem za kakšno napako gre in na koga se moram obrniti.Tisti link,ki si mi ga poslal pa je zelo zanimiv,mislim da bo prišel marsikomu v pomoč,vsaj če se potrudiš,lahko že iz tega ugotoviš za kakšno napako približno gre.Moj avto je star 10 let,kilometrov pa ima 220 000 Km,motor pa do sedaj ni bil še nič rihtan,razen zaganjalnika.Jast ga imam dobro leto vendar do sedaj mi je zelo dobro delal.Lp.

Objavljeno: Pe avg 25, 2006 9:50 am
Napisal/-a CarInvent
je precej pogosta zadeva, včeraj smo recimo zrihtali eno Škodo Oktavio 110 hp in Golfa4 90hp z istim problemom
Objavljeno: Pe avg 25, 2006 10:13 pm
Napisal/-a tony013
No,jast še nisem slišal za to napako na računalniku,saj če ti avto dela,se ne obremenjuješ s tem.Vem pa,da je moj brat imel take težave ravno s takšno škodo ki si jo navedel ti.Njemu so zamenjali samo senzor in stvar je delovala.Tako sem se tudi jast odločil in zamenjal ta senzor. Skoraj 100% sem bil siguren,da bo delovalo,niti pomislil nisem na računalnik.
Zanima me,ali je to napaka v softweru ali elektronika računalnika.
Objavljeno: So avg 26, 2006 10:32 am
Napisal/-a .::GTR::.
No sporoči če je težava s tem odpravljena, ker imam podoben problem

Objavljeno: So avg 26, 2006 12:54 pm
Napisal/-a CarInvent
v bosch pumpi se sčasoma izrabijo eni klančki in potem pride do tega problema s oplim/hladnim vžigom. Z modifikacijo softwarea motornega računalnika pa se da to zelo elegantno rešit, kar je najceneje.
LP
Objavljeno: So avg 26, 2006 8:40 pm
Napisal/-a tony013
Zdaj,ko si mi to razložil mi je že bolj jasno.V bistvu je okvara bosh pumpe,s spreminjanjem nastavitev na računalniku pa tole stvar malo zgolfamo.Vsekakor pa treba misliti na popravilo bosh pumpe.Čeprav razumem,softver ostane isti,le nastaviti ga je treba optimalno. IN KOLIKO ČASA NAJ BI TO DELOVALO SAMO Z RAČUNALNIŠKIM POSEGOM?
Zanima me,koliko denarja stane tako popravilo,in koliko časa traja,oz..ali se moraš naročit.
Na enem hrvaškem forumu sem zastavil iso vprašanje vendar en odgovor me je malo zbegal.Nekaj podobnega sem tudi že sam razmišljal.
Ko bom to težavo odpravil,vas obvestim na forumu.
http://www.pungas.com/forum/showthread.php?tid=11535
Objavljeno: Ne avg 27, 2006 7:53 pm
Napisal/-a CarInvent
to je načeloma kar trajna rešitev za vžig, če pač ni kake povsem druge napake.
Dobro se je naročiti kak dan vnaprej, ker je precej gužve sicer pa je za počakati cca 2h.
strošek popravila cca 100 eur pri
www.avtoelektronika.si tam so tudi kontaktni podatki
Objavljeno: Po avg 28, 2006 12:30 pm
Napisal/-a tony013
Ja,kar lepo si mi opisoval to zadevo.Zanima me še koliko sit stane tako popravilo.Domnevam,da ti delaš na tem servisu,zato mi napiši kontakne podatke na e-mail,ali pa jih objavi kar tukaj,tako da bodo videli še ostali,ki imajo take težave.Lp.
Objavljeno: Po avg 28, 2006 1:11 pm
Napisal/-a imilet1
Objavljeno: Po avg 28, 2006 1:11 pm
Napisal/-a imilet1
fantje zadevo rešite tako da daste to tipalo od bencinarja.Tako sem jaz na feliciji diesel naredil(vzel sem od motorja 1.6)...In svecke vedno grejejjo tudi ko ima delovno T.
Objavljeno: To avg 29, 2006 5:55 am
Napisal/-a JoeLoe
imilet1 je napisal/-a:fantje zadevo rešite tako da daste to tipalo od bencinarja.Tako sem jaz na feliciji diesel naredil(vzel sem od motorja 1.6)...In svecke vedno grejejjo tudi ko ima delovno T.
In avto to potem v visokih obratih bolje gre, le poraba je kakega pol litra /100km večja...
Imaš predvžige?
Objavljeno: To avg 29, 2006 8:36 pm
Napisal/-a tony013
Ja,kar zanimiva rešitev za en čas,vendar to ni za take kot sem jast,saj avto mora biti izpraven.Nekaj takega sem že jast mislil narediti na nek drug način,vendar ga bom odpeljal kar na servis.
Začasna rešitev je pa odlična,posebno če avto vozi žensa.
Zanima me pa tudi naslednje,če mogoče veš.Če odklopim jast ta senzor,mi avto užge na tak način ko si opisal ti,vendar ne vem če sklopi zaug in gretje
Objavljeno: Sr avg 30, 2006 6:52 am
Napisal/-a JoeLoe
tony013 je napisal/-a:Ja,kar zanimiva rešitev za en čas,vendar to ni za take kot sem jast,saj avto mora biti izpraven.Nekaj takega sem že jast mislil narediti na nek drug način,vendar ga bom odpeljal kar na servis.
Začasna rešitev je pa odlična,posebno če avto vozi žensa.
Zanima me pa tudi naslednje,če mogoče veš.Če odklopim jast ta senzor,mi avto užge na tak način ko si opisal ti,vendar ne vem če sklopi zaug in gretje
He,he zauga ni, le ECU ti fila malo več nafte... Kar se pa svečk tiče pa, če se ne motim, obstaja nek timer (ECU controlled), ki po določenem času vzame signal releju in ta prekine dovod el. toka žarilnim svečkam...
Zato je imilet1 lahko predlagal svojo rešitev. Svečke se po določenem času izklopijo, lučka pa ostane in verjetno tudi žmiga, ko avto štartaš, ker ECU ugotovi, da je nekaj narobe z grelnimi svečkami. Gre pač za "ta hitro" rešitev.
Pri obrabi Bosch pumpe je gotovo najboljša in verjetno najcenejša rešitev tista, ki jo je predlagal CarInvent, ker druga rešitev je lahko samo obnova rotacijske črpalke (Bosch pumpa), kjer pa ti bodo zamenjali vse obrabljive dele in ne samo plošče, ki skrbi za pravilno odmikanje pritiskača, kar pa pomeni npr. 90k SIT in več, odvisno od tipa rotacijske črpalke. Nova bi bila pa gotovo 300k SIT ali več.
Objavljeno: Sr avg 30, 2006 8:01 pm
Napisal/-a tony013
Tudi tebi se zahvaljujem za odgovor.Ker se jast bolj malo spoznam na avte,me zanima,kaj je to ECU,ki si ga omenjal dvakrat.Ali si siguren,da izklopi grelne svečke kljub temu,če izklopim senzor in koliko časa potem grejejo svečke preden jih izklopi.Jast ko sem odklopil senzor sem pustil lučko svetiti kakih 10s,več pa se nisem upal,ker ne vem če bi se gretje izklopilo,nato sem užgal avto in hitro priklopil senzor.
Skratka ali mi lahko poveš,če imam lahko odklopljen senzor toliko časa,da zadevo odpeljem na računalnik,kar pa seveda je najbolj pametno.
Hvala vsem,ki ste se trudili spremljati to temo,mislim da je bila ta tema tudi kakšnemu drugemu u pomoč.
Objavljeno: Sr avg 30, 2006 11:06 pm
Napisal/-a imilet1
odklopi kabel dol in se ti mora ugasniti po parih sekundah.Svec pa ne bos skuril tudi če 1/2 minute grejejo. Lahko pustiš kabel snet, ne bo nobenih tezav samo grele ti bojo pac vsakic ko bos avto vzgal.Drugace pa je tista zadeva od bencinarja pri meni kar trajna rešitev(ne začasna) in vse je lepo in prav. Za vse SDI-je in dizle 1.9D je znacilno da topli tezko vzigajo(felicia,polo,golf...)Drgac se pa za pumpo ne sekiraj in pelji dokler bo šlo, če pa ti tudi ko daš nov senzor ne bo vžigal naredi to kakor sem jaz na feliciji.(mam že 60.000km s tem in je vse OK-poraba ja ista: tista minutka k avto dela pod vecjimi obrati se pa ja ne pozna.Razmisli kaj se ti najbolj splača.