Stran 1 od 1

Menjava olja pri 2500 km

Objavljeno: Po avg 21, 2006 6:33 am
Napisal/-a Mojmir1
Lep pozdrav vsem,

Sem lastnik novega Citroena C4 in ker se bliža 2.500 prevoženih km moram na zahtevan servisni pregled, kjer potrdijo garancijo in preverijo ali je avto O.K. Brezplačno seveda.

Ker proizvajalec Citroen ne predvideva in ne zahteva menjave olja pri tem servisu medtem, ko ga servis priporoča, vas sprašujem za mnenje ali je vseeno potrebna menjava olja (original Total). :?:

Cena bi bila okoli 14.000 SIT.

Servisni interval tega avtomobila pa je 30.000 km.

Objavljeno: Po avg 21, 2006 6:50 am
Napisal/-a zupi13
jaz bi na tvojem mestu pri 15.000 kilometrih zamenjal olje in filter. prej je skoraj nesmiselno.....
avto normalno uteči pa bo vse B.P.!

Objavljeno: Po avg 21, 2006 7:00 am
Napisal/-a esem
Tovarna noče, servis hoče (zaslužit na naivcih morda)? Vprašaj še na kakšnem drugem pooblaščenem servisu (Merlak - Vrhnika, Jerovšek - Grosuplje ...) ali vprašaj še na dveh citroforumih:

http://www.citroenbilten.com/forum/foru ... y.php?f=45

http://www.citroen-pla.net/portal/index ... 969c0af3f0

Objavljeno: Po avg 21, 2006 7:18 am
Napisal/-a Pepo25
S tem hoče samo servis zaslužit... sj ti v navodilih proizvajalca lepo piše kaj se dela na 2500km, menjava olja pri teh km ni predvidena in po mojem mnenju tudi nepotrebna...

Objavljeno: Po avg 21, 2006 7:21 am
Napisal/-a mevden
jst bi na novem motorju zamenju pred prvim servisom. in sicer nekje do 10000km, pol pa čaki do 30000km, ko imaš redni servis. menji pa samo olje in oljni filter. drugo ne rabiš še menjat do prvega rednega servisa

Objavljeno: Po avg 21, 2006 11:19 am
Napisal/-a monster_d
nesmiselno.
Poglej olje na sibki, je cisto ko novo.

Objavljeno: Po avg 21, 2006 1:16 pm
Napisal/-a mevden
balodlak je napisal/-a:Kaj pa opilki v novem motorju?


točno. glih zarad tega bi ga zamenju pri novem motorju prej. potem pa menjaš kot je predpisano.

Objavljeno: Po avg 21, 2006 1:54 pm
Napisal/-a zupi13
o opilkih govorite, kot da bi imeli stružnico v motorju...
ti "odkruški " pri novejših motorjih so mikronsko majhni in ne vplivajo na delovanje oz. stanje motorja. poleg tega je v karterju ali pa v oljnem filtru vgrajen še magnet, ki veže nase kovinske tujke. tudi motorji so izdelani s takimi malimi odstopanji in tolerancami, da tudi ne prihaja do "brušenja" npr. bata in valja, oz. drugih premikajočih delov.....
olje se menja bolj kot ne zaradi spremembe kemijske sestave olja, ki spremeni mazalne sposobnosti pri višjih temperaturah. tako da ne govorit o opilkih v motorju kot faktorju za zamenjavo olja pri 2500 kilometrih....

Objavljeno: Po avg 21, 2006 2:13 pm
Napisal/-a Mirando
Najbrž ti priporočajo menjavo, ker je naslednji servis (komaj) pri 30kkm?!
Pri novem avtu pač moraš pazit, za zadostiš vsem zahtevam proizvajalca (redni servisi po normativih v gar. roku!) , da ti ne "pade" garancija....zdaj kaj pa želi serviser je pa druga stvar!

Če pa gre za priporočila prodajalca, oz. serviserja, ki ti bo še dalje servisiral avto, pa je najbrž smiselno "stisnit" zobe pa pač potrpet za teh 14ksit.....moje mnenje pač :roll:

Objavljeno: Po avg 21, 2006 7:56 pm
Napisal/-a danny
Jaz soglašam z zupijem13... zamenjaj olje po 15kkm... lahko tudi sam, garancije pa itaq ne izgubiš, saj ne rabš povedat, da si zamenjal olje....

Objavljeno: Sr avg 23, 2006 8:52 am
Napisal/-a kixs
Morda se splaca prebrati tole:

http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

LP

Objavljeno: Sr avg 23, 2006 4:41 pm
Napisal/-a joztom
@kixs. Mogoče je vse res, je pa dejstvo, da govorjo o vtekavanju strojev za tekmo, kjer imajo lom motorja za običajen strošek. Upoštevaje, da imamo evropske cen avtejev in pa slovenske plače si marsikdo normalen ne bo upal izvajati tega. Enkrat so po Internetu pošiljali spisek E-dodatkov v živilih. Med njimi tudi popularni E330, ki naj bi bil karcinogen. Že bežen pogled ti pove, da da je govora o askorbinski kislini (C-vitamin) ki je konzervans v skoraj vsakem živilu. Pravoverni so to nalimali na okno in niso jedli skoraj nobene stvari več. Tudi dobronamerno napisani članki so lahko VIRUS. Držite se tovarniških navodil, če ne vam garancija pade. Mogoče vprašaj mehanika, zakaj ti želi menjati olje prezgodaj, lahko pa je serija občutljivih motorjev, ki se čudno obnaša. Zadnje čase pri PSA kar nagaja, na Peugeotih (307-1,6) skoraj vsem pri glavi voda ven teče, pa servis to od zunaj zalima, in te nateguje, dokler ni garancija mimo, potem pa hitro vedo, da je treba glavo dol in jo poravnati, pa jermen, pa šponarji...

Objavljeno: Po sep 04, 2006 12:01 pm
Napisal/-a goba1
Proizvajalec na podlagi resnih testiranj določi intervale za vzdrževanje vozila. V olje so ponavadi dodani tudi dodatki za utekanje, zato ni vedno pametno menjati olje na predlog kvazi mehanika (ki je pametniji od doktora). Intervale ne določajo avtomehaniki ampak inženirji. Na servisni pregled na 2500 km pa je seveda treba iti, vendar naj opravijo samo to, kar je predvidel proizvajalec.
lep pozdrav

Objavljeno: Po sep 04, 2006 3:17 pm
Napisal/-a zupi13
goba1 je napisal/-a:Proizvajalec na podlagi resnih testiranj določi intervale za vzdrževanje vozila. V olje so ponavadi dodani tudi dodatki za utekanje, zato ni vedno pametno menjati olje na predlog kvazi mehanika (ki je pametniji od doktora). Intervale ne določajo avtomehaniki ampak inženirji. Na servisni pregled na 2500 km pa je seveda treba iti, vendar naj opravijo samo to, kar je predvidel proizvajalec.
lep pozdrav

to pa prvič slišim, da bi9 bli v olju kaki dodatki za utekavanje??
bom preveril....

Objavljeno: Po sep 04, 2006 9:18 pm
Napisal/-a joztom
Do prve menjave olja ni dovoljeno dodajati nobenih dodatkov, Wynns, STP, Teflonska sr... ker se potem sploh ne ulaufa.

Objavljeno: Po sep 04, 2006 9:26 pm
Napisal/-a DrMr
... olje ni problem, problem je papirnat vložek filtra, ki se prerado zamaši in razpade...