Stran 1 od 2
Genaralna na golf-u
Objavljeno: Po avg 21, 2006 9:26 pm
Napisal/-a sonček
Živjo
Torej sonček

se bo spravu delat generalno, ker je motor že tako zmahan, da tud k je topu ne vžiga al pa mrzu vžge mal narodn
Torej, v kratkem moram nujno narest na golfu generalko, ker potem mi ne bo pozim vžigav.

ops:
Najprej siptomi,ki se kažejo da naj bi bila mašina zrela za generalno.
Pokrovček za dolivanja olja ga spodmakne in pade dol, mašina je mal slaba že po tem da slabš vleče. Zjutraj vžge golf brez posebnih komlikacij ko pa se ogreje pa kr vrgla če dam zaug vžge v parih sekundah.
Vas pa sprašujem, če se je možnost kako izognt generalni oz. ali je dovolj, da zamenjam samo obročke ter ostele stvari, kaj pa če so bati že dost slabi bo v tem primeru slabo za mašino, če menjam sam obročke.
Ali pa je kej druzga!

KI pa se meni ne sanja kaj bi bilo. MOrda vi veste več tako, da je dobrodošel vsak nasvet. Hvala za pomoč.
lp
Objavljeno: Po avg 21, 2006 9:49 pm
Napisal/-a čare
kakšna je kompresija kaj je z šobami ,kaj je z bosch pumpo,kaj je z predvbrizgom(nastavitev) ,kakšna je poraba olja,kakšen je zračni filter in naftni filter ne morš kr takoj generalno delat je treba par stvari prej prevert se mi zdi edin če maš višek dnarja pol pa sam razkopat pa vse do zadnjega šravfa zamenat
Objavljeno: Po avg 21, 2006 9:56 pm
Napisal/-a sonček
Lej dejansko ni servisa na motorju blo..več o tem na PS če kerga zanima....in je filter,olje, vse živo staro tud več kot recimo prevozu 15 tkm ne da bi menjal.
lp
Objavljeno: Po avg 21, 2006 9:57 pm
Napisal/-a sonček
Lej dejansko ni servisa na motorju blo..več o tem na PS če kerga zanima....in je filter,olje, vse živo staro tud več kot recimo prevozu 15 tkm ne da bi menjal.
lp
Objavljeno: Po avg 21, 2006 10:55 pm
Napisal/-a sonček
lenivec je napisal/-a:stari ti semi smiliš ej...
šeprejšn tedn si bluzo kak je tvoj golf super itd itd in čese ti ga splača prodat, pa si ugotovil dane ker ejmašina ko nova.

Če te zanima sem prodal golfa in si nabavil Italjanskega s petimi vrati brez rje motor pa je bl tako.
Zdej pa resno jemlite tole. Dobrodošel je kakšen nasvet.lp
Objavljeno: Po avg 21, 2006 11:26 pm
Napisal/-a Mad
sonček je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:stari ti semi smiliš ej...
šeprejšn tedn si bluzo kak je tvoj golf super itd itd in čese ti ga splača prodat, pa si ugotovil dane ker ejmašina ko nova.

Če te zanima sem prodal golfa in si nabavil org.Italjanskega s petimi vrati brez rje motor pa je bl tako.
Zdej pa resno jemlite tole. Dobrodošel je kakšen nasvet.lp
...Če ti zjutraj z lahkoto vžge, ko je vroč pa noče imaš stikalo za temperaturo pokvarjeno ki štela koliko časa naj ti grelne svečke grejejo nekje na vodi mora bit to ... to se po navadi dogaja ker dobijo podatek da je temp xxxvisoka in pol sploh ne ogrevajo dovolj časa kompresijskega prostora da bi normalno vžgal ... pojdi k mehaniku ti bo on pogledal ... L.p. Mad
Objavljeno: Po avg 21, 2006 11:36 pm
Napisal/-a Mad
...koliko je smotrno menjavati samo batne obročke pri generalni ti bo povedal tisti ki ti jo bo delal generalno to bo videl po robu na vrhu cilindra po izpranosti batov in po ovalni obrabi cilindra - če menjavaš obročke včasih samo še povečaš porabo olja in zmanjšaš kompresijo, ker stari so se ulegli po izrabljenem cilindru novi pa drsajo po liniji svoje oblike tako da ostaja med njimi in cilindrom vrzel ... ne vem tudi kolika je razlika med kompletom batov z obročki in samimi obročki včasih so ti dve ceni blizu ... če si se odločil podreti motor, ti vsekakor priporočam da menjaš tudi bate (seveda če je to potrebno) in poravnaš tako glavo kot vrh bloka in zbrusiš še motorno gred preden spet daš vse skupaj ... pol boš imel praktično nov motor ... L.p. Mad
Objavljeno: Po avg 21, 2006 11:49 pm
Napisal/-a darwin
Original ist deutsch. Der Golf, der Volkswagen, der Besserwisser.
Važno, da si ti srečen, ...
... in da imaš veliko izkušenj, da boš lahko naredil generalko.
Saj niti ni tako draga. Stane točno 40-45 tisoč tolarjev.
Romani: "Errare" inquit, "humanum est."
Felix es!
Objavljeno: To avg 22, 2006 6:16 am
Napisal/-a no_name
sonček je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:stari ti semi smiliš ej...
šeprejšn tedn si bluzo kak je tvoj golf super itd itd in čese ti ga splača prodat, pa si ugotovil dane ker ejmašina ko nova.

Če te zanima sem prodal golfa in si nabavil org.Italjanskega s petimi vrati brez rje motor pa je bl tako.
Zdej pa resno jemlite tole. Dobrodošel je kakšen nasvet.lp
Nisem nek ekspert in prosim, če mi nekdo razloži kakšen je org. Italijanski golf?

Objavljeno: To avg 22, 2006 6:55 am
Napisal/-a ciki1980
če boš menjo batne obročke boš mogu dat brusit celindre in bate skupaj to ja je pa tisočakov batov ti ni treba menjat ker so ti dobr sam zbrusit jih je treba in celindre
Objavljeno: To avg 22, 2006 7:38 am
Napisal/-a sonček
Italjanski golfu je precej boljši kot pa golf iz Sarajeva(tasov) meni osebno je boljši s 5 vrati, bolje je prostoren, neki opreme, karoserija precej boljša...drugač je pa to od GTD-ja karoserija.
lp
Objavljeno: To avg 22, 2006 7:44 am
Napisal/-a sonček
Kar se tiče denarja bi dal tam do 150 jurjev gor ampak zadnjič sem bil pri mehaniku je rerku da mi jo bo naredu za slabih 100 jurjev...bati pridejo cca 50.000 sit
Objavljeno: To avg 22, 2006 12:24 pm
Napisal/-a ule
Jaz sem dal na mojmu delat generalko pred leti. Koštalo me je cca 150ksit. Simptomi: na en tank goriva sem moral doliti še pol litra olja.
No potem sem šel do enga mehanika, ketri je izmeril kompresijo na vsakemu cilindru.
Rezultat je bil takšen:
Zamenjano je pa bilo: vsa tesnila, olje, zobati jermen + napenjalec, ventili, batni obročki, ležaji na gredi, obovitev bosch pumpe (bate nisem menjal)...
Po prevoženih 500km sem imel podobne težave kot ti. Ko je bil mrzel je užgal takoj, ko je bil pa ogret pa ne. Avto sem peljal nazaj, da mi je nastavil predvbrizg in to je to.
Avto sedaj še vedno dela normalno.
Objavljeno: To avg 22, 2006 3:12 pm
Napisal/-a sonček
Pri pregledu motorja sem naletel še na eno manjšo težavo.
Gre se za sprednja amortizerja in ko dam tist plastični pokrovček dol iz amortizerja se tista kovina(podobna enmu manjšemu krožniku) vrti pri drugem, pa se ne vrti. Ravno pri tistem k se vrti so naslednji siptomi ko zatresem kolo se sliši eno pokanje not...zdej od drugih sem slišal da se zamenja tisti zgornji del amortizerja zdej a je to res al ni. Odvit ni !
sem preveril
lp
Objavljeno: To avg 22, 2006 3:55 pm
Napisal/-a lisko
Jaz sem delu generalno na podobnem motorju..... sicer sem menjl sam bate cilindorv pa nisem brusil ( niso meli ne roba niti ovalni niso bli ) in pa obnova črpalke ( majster je reku da 10kkm več ne bi šla...... tako rekoč hin je bla. no zdej je kot nova:)
No in zgodlo se je to kar je reku mad...... nismo brusli cilindra.... rezultat .. po generalni je spil liter olja na 2000km pa tud vžigal je slabo....
Ampak se nisem preveč sekiral ker sem točno vedu kaj je..... no po prevoženih 30kkm pa ne spije več niti kaplje olja..... in tud vžiga kot more. Vzrok? Stari bati so točno leteli po cilindru.. novi pa so se morali vlečt prav tako obročki.
Vse skupaj me je prišlo mal neki prek 200 jurjo ampak se je splačal. Iz porabe 5.6-6.2 je prišu na porabo 4.8-5.2 . Tud gre bolje in tud vžiga kot more.
Objavljeno: To avg 22, 2006 7:43 pm
Napisal/-a Mad
...dobro je dat vsaj honat srajce pri menjavi obročkov da se olje po razah vsede in imaš boljše mazanje in tesnjenje ... Audi je prvi začel z laserskim obdelovanjem cilindrov pri motorjih 30 tdi ... z tem ko je laser napravil male luknjice v cilindru za oljni film poveča mazanje in tudi steno utrdi z izžiganjem tako, da so napovedali zmanjšanje obrabe motorja in porabe olja za 20 % ... L.p. Mad
Objavljeno: To avg 22, 2006 8:50 pm
Napisal/-a sonček
Kje ma golf 2 dizl senzor temperature vode. Gledal sem na posodi za vodo ampak tega sploh nema. Zdej a ma splo al ne školka je od gtd-ja mašina pa navadna 1.6 jxd.
lp
Objavljeno: To avg 22, 2006 11:04 pm
Napisal/-a Mad
sonček je napisal/-a:Kje ma golf 2 dizl senzor temperature vode. Gledal sem na posodi za vodo ampak tega sploh nema. Zdej a ma splo al ne školka je od gtd-ja mašina pa navadna 1.6 jxd.
lp
... nekje na glavi pri strani ali okrog termostata po moje ...
Objavljeno: Sr avg 23, 2006 12:07 am
Napisal/-a čare
kakor jaz vem pri golfu 2 rele pri toplem motorju sploh izklopi gretje svečk se pravi če z izklopljenimi vžigajo normalno bi mogu pri vklopljenih še bolš tko da sonček glej sam si povedu da avto nima tud servisa nrjenga tko da dej prosim reskeri tistih 5 jurjev pa najprej zamenji filter za nafto in zrak pa če še ne bo dobr pejt mert kompresijo in predvbrizg pol boš pa že bliz tega kaj pa kako ker prek interneta lahko ti še tok sprašuješ pa dobivaš odgovore sam avto pa topel še zmeri ne bo prižigu