Stran 1 od 1
R5 GT Turbo - mašina
Objavljeno: So avg 26, 2006 7:53 pm
Napisal/-a ŽVal
Pozdravljeni,
Rabil bi enega izkušenega mehanika, ki se spozna na motorje od 5 GTT. Sem bil pri enem ki je mašino samo gledal pa mu nič ni blo jasno

. Nastavil mi je mešanco pa prosti tek (štangas

). Mašina gre lepo, ma pa neke čudne prizvoke, šklepetanje in podobno, sploh ko je še mrzla. Pa recimo ko jo začnem mrzlo vozit (prvih 8 km pod 2.5k obratov) se po 8 km (okoli 70, 75 stopinj ima mašina takrat) avto začne res močno trest. Kot da bi bil slab stik pri svečkah in en bat nebi vredi delal (recimo no). Čez minuto ali dve je sicer vse vredu ampak nekaj to ziher ni dobro.
Zatorej, pomoč bitte
P.S.
Sem iz MB, bi blo fajn če bi bil mehanik tudi nekje tam blizu.
Objavljeno: So avg 26, 2006 10:13 pm
Napisal/-a kovach
am dej poglej svečke,če že doug nis menu jih zameni,preglej kable k grejo na svečke,drgač je pa lahk una razdelilna kapa,tko je blo pr ns

Objavljeno: So avg 26, 2006 10:15 pm
Napisal/-a kovach
če trese lahk da laufa po 3 cilindrih,a ma tkrt kej mn moči? recimo za u klanc LP
Objavljeno: So avg 26, 2006 10:32 pm
Napisal/-a nebivedu
kovach je napisal/-a:če trese lahk da laufa po 3 cilindrih,a ma tkrt kej mn moči? recimo za u klanc LP
Po treh cilindrih laufa samo če niso dobre svečke, al pa če ni kontakta, al pa če ni bencina dost.
Prvo preveri svečke. Če so svečke dobre, potem preveri razdelilno kapo - pobrusi kontakte, da se bodo svetili.
Če to dvoje ni krivo, potem je pa napaka v bencinu - bencinska pumpa ti ne da dovolj bencina, da bi avto lahko normalno delal. Lahko so smeti v tanku in ti zafilajo cev, da ne more da dovolj bencina(preveri filter za gorivo, če ga ni ga dodaj). Lahko pa je sama pumpa - ko se segreje in bi morala bolj delat zatrokira.
Lahko imaš pa tudi vodo v tanku in ti vsake tok časa povleče vodo zraven bencina.
Objavljeno: So avg 26, 2006 10:37 pm
Napisal/-a Bosko001
Kaj pa če prehitro izklopi čok?
Objavljeno: So avg 26, 2006 11:11 pm
Napisal/-a nebivedu
Bosko001 je napisal/-a:Kaj pa če prehitro izklopi čok?
Čok je ročni, tako da se izklopi takrat, ko to stori voznik.
Objavljeno: Ne avg 27, 2006 9:41 am
Napisal/-a Bosko001
nebivedu je napisal/-a:Bosko001 je napisal/-a:Kaj pa če prehitro izklopi čok?
Čok je ročni, tako da se izklopi takrat, ko to stori voznik.
Pol pa res ni! Kaj pa če takrat čok malo nazaj potegneš, da obi več bencina? Bi mogoče lahko izloču pomankaje bencina.
L.p.
Objavljeno: Ne avg 27, 2006 1:19 pm
Napisal/-a nebivedu
Bosko001 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Bosko001 je napisal/-a:Kaj pa če prehitro izklopi čok?
Čok je ročni, tako da se izklopi takrat, ko to stori voznik.
Pol pa res ni! Kaj pa če takrat čok malo nazaj potegneš, da obi več bencina? Bi mogoče lahko izloču pomankaje bencina.
L.p.
Ne bo šlo - čok namreč zapre tudi drugo loputo od frgazerja(dvojni frgazer) in avto ne bo dobil dost zraka in bencina, pa ga bo zamorilo, sploh ko se bo turbina vklopila.
Objavljeno: Po avg 28, 2006 12:12 pm
Napisal/-a ŽVal
Ok. Svečke, kabli do njih, razdelilec, rotor, olje, oljni filter in zračni filter. Vse sem menjal pred slabim mescem. Benz pumpa je res glasna, sploh takrat ko je v tanku res malo bencina. Manj je bencina bolj se sliši. Poleg tega mi je lastnik rekel da več kot 3 jurje naj ne bi tankal ker potem smrdi po bencinu. Ne vem kaj je krivo, jaz samo upam da tank ni luknast.
Ko avto začne trest mu zmanjka malo moči, čeprav še vedno potegne. Niste še povedli kaj šklepeta. Ventili ? Če so ventili potem moram nekoga zaklat (khm... mehanik...khm) ker je reko da je to vse vredu da mašina lepo gre... . To je sicer res ampak so neki probelmi ki jih ne bi smelo bit.
Objavljeno: Po avg 28, 2006 12:27 pm
Napisal/-a nebivedu
Ravnokar si povedal svoj problem. Tvoj tank je luknjast - to pomeni, da je nekje počen. Pojdi na odpad vzami drug tank od navadne petke in ga zmontiraj gor. Pumpo lepo prestavi v nov tank, vse vhode in izhode iz tanka pa dodatno previj z gumo in šele potem daj objemke gor.
Problem je v tem, da bi moral avto orenk potegnit, pa namesto, da bi se ustvaril pritisk pumpa povleče zrak zraven in ti zato avto zatrokira.
Isti problem sem imel sam na turbaku, pa sem ga zelo hitro zrihtal - drug tank in ura pa pol dela za menjavo, pa je šlo.
Pazi na dodatni tank pri turbaku - osnovni tank je 40 litrov, potem pa še dodatni 10 litrski, ki je vezan na tega. Lahko je tudi povezava med tema dvema zanič.
Objavljeno: Po avg 28, 2006 2:00 pm
Napisal/-a ŽVal
Dobro. Ampak potem bi avto moglo trest vedno ko stisnem po gasu, tako pa trese samo in izključno po krajšem času vožnje in med 70 in 80 stopinj. Saj pravim, začne trest, komaj občutno, potem pa vedno bolj, na koncu je že tak hudo da se trese celi avto, če pa ustavim, vse skupaj neha in avto teče normalno v prostem teku (takoj ko obrati padejo pod 1500 neha, ko pospešim na 2000-2500 spet začne). Vse skupaj neha po dobri minuti in se ne pojavi več, pa če ga tišim do daske

Objavljeno: Po avg 28, 2006 2:34 pm
Napisal/-a nebivedu
ŽVal je napisal/-a:Dobro. Ampak potem bi avto moglo trest vedno ko stisnem po gasu, tako pa trese samo in izključno po krajšem času vožnje in med 70 in 80 stopinj. Saj pravim, začne trest, komaj občutno, potem pa vedno bolj, na koncu je že tak hudo da se trese celi avto, če pa ustavim, vse skupaj neha in avto teče normalno v prostem teku (takoj ko obrati padejo pod 1500 neha, ko pospešim na 2000-2500 spet začne). Vse skupaj neha po dobri minuti in se ne pojavi več, pa če ga tišim do daske

Pol je pa to bolj problem mašine preden se ogreje. To boš mogu pa kakega stručkota vprašat, ki se prov na te mašine spozna.
Tank pa vseeno zamenjaj.