Stran 1 od 1
ČIPANJE Z 90 NA 110 PS (HDI)
Objavljeno: Če sep 07, 2006 11:09 am
Napisal/-a x4maximus
KJE ?
KDO?
NAJCENEJE?
NAJHITREJE =?
Verjetno imate naštudirano ,kje in kam se splača peljat?
Pravijo da so pozitivne lastnosti ,manjša poraba,,boljši navor,,večja hitrost,,,,,o negativnih kar nihče ne govori...
Peugeot 307 sw,,2003,,,
Objavljeno: Če sep 07, 2006 11:43 am
Napisal/-a Miholl
Pri rsr-u se ga čipa na 115ks. Pa nek popust 20% majo trenutno - bojda...
Pridt bi pa mogl okol 70-80 jurjev . če pa počakaš do novga leta majo pa tut 30% popuste... LP
Re: ČIPANJE Z 90 NA 110 PS (HDI)
Objavljeno: Če sep 07, 2006 12:13 pm
Napisal/-a XSARA Hdi
x4maximus je napisal/-a:KJE ?
KDO?
NAJCENEJE?
NAJHITREJE =?
Verjetno imate naštudirano ,kje in kam se splača peljat?
Pravijo da so pozitivne lastnosti ,manjša poraba,,boljši navor,,večja hitrost,,,,,o negativnih kar nihče ne govori...
Peugeot 307 sw,,2003,,,
to tudi jaz razmišljam za mojo xsaro 2.0 Hdi
iz 90 na 115 km
a je možno?
Objavljeno: Če sep 07, 2006 12:16 pm
Napisal/-a Pollo
Kako je to možno ; motor 2.0 pa ma 90km?
Objavljeno: Če sep 07, 2006 12:39 pm
Napisal/-a Miholl
Ja 8 ventiln turbo dizl starejše generacije...sej vw 1.9tdiji so mel tut 90 ks...
Objavljeno: Če sep 07, 2006 1:01 pm
Napisal/-a Pollo
Ja sm vidu...my bad

Objavljeno: Če sep 07, 2006 1:08 pm
Napisal/-a heeroy
Kr sem jest slisal od mehanikov,obstaja ena negativna stran tega pocetja!Menda se pri menjavi cipa sproscajo plini ki so visje temperature kot pri nizjih HP.Ker je auspuh prirejen za nizje temperature,se posledicno ta pregreva in crkava kar pogosto!Ali je to res ne vem,sem pa slisal da je tip ki je to naredil na svojem passatu,vsako leto menjal auspuh!Tudi ta strosek ni za zanemarit kolikor jest vem!!
Objavljeno: Če sep 07, 2006 1:48 pm
Napisal/-a bass
Baba čula baba kazala, dejstev pa ni.
Ti mirno čipaj, ne stiskaj hladnega in ne ugašaj vročega motorja pa bo OK.
Objavljeno: Če sep 07, 2006 2:18 pm
Napisal/-a Pollo
bass je napisal/-a:Baba čula baba kazala, dejstev pa ni.
Ti mirno čipaj, ne stiskaj hladnega in ne ugašaj vročega motorja pa bo OK.
Podpis
Objavljeno: Če sep 07, 2006 5:47 pm
Napisal/-a joztom
Zelo dober je Senica v Šentjakobu proti Dolu. Vsi vozniki naše marke prisegamo nanj, tudi jaz sem bil enkrat tam, pa smo imeli klubske meritve navora na valjih. Nisem meril, ker imam zaenkrat zadosti navora motorja (250Nm pri 2000 na bencinarju) za mestne vožnje. Eni načipani HDI-ji so pa kar dobro namerili povečanje. Čipanje je v redu, dokler si trezne glave, uporabljaš to povečanje moči le občasno ali v sili in dobro skrbiš za motor, olja, servisi, sintetična olja ustrezne gradacije, ohlajanje, ustavljanje-umirjanje turbine in ne takojšnji izklop, mrzlo-nežno itd. Če ga pa samo tiščiš, tukaj pa matematike ni.
Objavljeno: Če sep 07, 2006 10:22 pm
Napisal/-a ga-ma
poglej na ps
Objavljeno: Pe sep 08, 2006 6:21 am
Napisal/-a Walker_P
Tak ti bom reku. Ne bo 115 HP ampak 109 HP. Drugo kot drugo, turbina pr 90 HP avtih je drugačna kot pri 109 HP. Tak da pazi kaj delaš. V osnovi bi blo bolš da bi kupu 109 HP pa potem čipal na 136 HP ampak kar je je.