Stran 1 od 1

Cukanje in ugašanje motorja

Objavljeno: So sep 09, 2006 10:17 am
Napisal/-a RoKsOn323
Pozdravljeni!

Imam mazdo 323 f, 1,5 16v, l.95
Pred nekaj dnevi mi je med vožnjo začel avto močno cukati in je povsem izgubil moč. Ko sem se ustavil pa je po nekaj sekundah v prostem teku tudi sam ugasnil. Nato sem se lahko odpeljal domov ampak avto nima skoraj nič moči, močnejši zvok kot pred tem ter ne doseže več kot 3200rpm.
Kaj bi lahko bil vzrok za to? Je možno da so krivi kabli za vžigalne svečke ali je lahko še kaj drugega?

LP

Objavljeno: So sep 09, 2006 12:47 pm
Napisal/-a čare
lahko da ti je preskočil zobati jermen

Objavljeno: So sep 09, 2006 2:04 pm
Napisal/-a martk
lahko da je spihalo dihtungo na glavi, kaj okoli batov(bognedaj)... Polomljeni ali zviti ventili... odpret bo treba pa pogledat.

Objavljeno: So sep 09, 2006 2:26 pm
Napisal/-a matija88
Isto je bilo pri mojem cliotu. Normalno sem se peljal po avtocesti in kar na enkrat ja motor čisto izgubil moč, motor se je začel bolj tresti iz zvok spremenil in tudi do velikih obratov ni prišel. Nato smo ga z avtovleko odpeljal na servis ta je zamenjal svečke in spet je bilo vse normalno. Čudno mi je pa blo ker pred tem ni dajal avto nobenih znakov da je kaj narobe.

Objavljeno: So sep 09, 2006 9:23 pm
Napisal/-a dr.otkar
preveri tlak goriva, oziroma snemi povratno cev za gorivo pri sistemu za vbrizg in poglej če imaš pretok, oziroma višek goriva ki teče nazaj v rezervoar. Če nimaš povratnega toka potem imaš okvaro b. črpalke, mogoče samo zamašen filter za gorivo.
2. možna napaka je >>piškotek<< modul vžiga v razdelilcu vžiga, katera se mi zdi bolj verjetna kot prva. Poglej kakšna oznaka je na piškotku J17x
Možne so tudi druge napake, odvisno od stanja avtomobila in vzdrževanja.
:lol:

Zavore blokirajo

Objavljeno: Pe sep 15, 2006 9:41 pm
Napisal/-a tuning1
Pozdravljen. Imam R19 16V letnik 93 in ima prevoženih 183.000km(upam da realnih ker sem jo kupil pred 2dvema mesecema). Zavore so mi začele kar same od sebe blokirat brez da bi pritisnil na pedalo. Včasih takoj ko vžegm avto, včasih po nekaj km vožnje. Ko pa avto stoji nekaj časa pa same od sebe popustijo.Ne vem zakaj je do tega prišlo in kaj naj zamenjam,ali servo za zavore ali glavni zavorni cilinder. Olje pa ima vrelišče na 192 stopinj. Nima pa ABS.In tudi plavo je začel kadit na momente ampak že imam tesnila in teflone ter batne obročke. Mislim da sem skuril tesnilo na glavi motorja.Ima to mogoče kakšno povezavo z zavorami??
Hvala za odgovor.

LP. Sašo

Objavljeno: Pe sep 15, 2006 10:48 pm
Napisal/-a joztom
Možnih je več napak, morebiti prašne gumice slabe, pa posledično zariba bat v zavorni čeljusti. Odpreti eno čeljust, pogledati kaj je na stvari, namazati okolico prašne (zaporne) gumice z nevtralno mastjo (Ate mast za zavore). Lahko so ploščice toliko izrabljene, da se kajlajo v čeljusti. Predlagam menjavo ploščic (Ferodo-Motomat, Textar-Samming) in mazanje vseh premičnih delov, vodila so tudi zaprta z gumicami. Pazi, da bo mast, ki je izključno za zavore (ATE-silikonska), nekateri se zaj..., ker namažejo z navadno mastjo. To povzroči povečanje teh gumic za 2x in zaribavanje teh delov. Zavore morajo biti vedno preverjeno prav sestavljene in z uporabo ustreznih materialov. Preveri tudi hod pedala glavnega cilindra, ki mora imeti nekaj lufta, da se natoči novo olje ali izpusti pritisk v sistemu v zbiralnik olja.

Objavljeno: So sep 16, 2006 6:07 pm
Napisal/-a Lumpi
Samo ferode ali textarja ne dajej noter.
Raje daj kakega jurčka več pa kupi Lucas ali Bendix.
Drugače pa kakor koli obrneš R19 letnik nima 180kkm. (imela jih je najverjetneje leta 2000 ali pa že kako leto prej).
Zelo težko da so realni km- ji edino če je avto od tvojega sorodnika in 1 lastnik je bil on.

Objavljeno: So sep 16, 2006 10:45 pm
Napisal/-a joztom
Vsake nove ploščice so dobre, le pravilno jih moraš ulaufati. Tudi v Boschevi, Bendixovi, Delphi in ATE škatli ti dajo not Textarjeve ploščice, za redke serije še posebno ne delajo vsi ploščic. Sem bil trmast in sem hotel LUK sklopko, pa sem jo seveda dobil. Ko odprem je bila nalepka LUK čez Valeo, pa reči kaj če znaš.

Objavljeno: So sep 16, 2006 11:23 pm
Napisal/-a nebivedu
Lumpi je napisal/-a:Samo ferode ali textarja ne dajej noter.
Raje daj kakega jurčka več pa kupi Lucas ali Bendix.


In kaj je narobe s ferodo zavornimi ploščicami? Kvaliteta ferodo ploščic je definitvno večja od ploščic Lucas(nekoč so bile pojem, danes so nekvalitetne in zanič) - testirano na domačih renaultovih vozilih. Celo na petko turbo sem jih dajal, ker so lucasove šle takoj u franže.