milankregar je napisal/-a:Kaj mislite, zakaj se sploh uvažajo rabljeni avti? V Nemčiji enako primerljivo ohranjeni kot niso nič cenejši kot v Sloveniji, ampak le še dražji. Uvažajo pa se predvsem zmatrani avti, ki jih firme takorekoč vstran mečejo za majhen denar, potem pa folk (in predvsem dealerji) hodi po te avte v Nemčijo, jih za silo porihtajo in prodajo kot iber lepo ohranjene avte z iber malo prevoženimi kilometri.
In v tem trenutku si upam trditi da so popolnoma vsi rabljeni dizli na avto.net, uvoženi iz Nemčije, s prevrtenimi kilometri in toočno na tak način pripeljani kot sem zgoraj opisal.
Ponavad so ti uvozeni avti,ki jih dobimo po Sloveniji pri raznih trgovcih sluzbeni avti,kateri vozijo na dolge razdalje skorah 24 ur na dan,le vozniki se menjujejo.
Kje pa lahko navaden delavec nardi v dveh,treh al pa morda v stirih letih 160 al pa vec tisoc kilometrov z voznjo v sluzbo.
Poglejte mocni in veliki BMW-ji,AUDI-ji,VW-ji,tud FORD-i,pa se katri bi se nasli stari dve,tri,stiri leta se prodajajo ker so svoje tam kjer so jih imeli odsluzili.Morda jih prodajo za pol cene,kot jih pol pri nas prodajajo trgovci,kateri jim pol se zbijejo kilometre.
Poznam tipa ki je kupoval pasata z 150 tisoc kilometri star dve leti.Vzel ga je na probno voznjo,se zapelotristo metrov stran na Vw-jev servis,priklopil so ga na racunalnik in prekone vem cesa so se povezali in ugotovili,da je avto bil redno servisiran,le daje imel realnih 450 tisoc km.Avto pa se je prodajal pri nas za 3.2 miljona.A bi ga kdo kupil od Vas,j***s navigacijo pa xx opremo,ce je motor toliko prevozil.
To je zalosna zgodba teh avtoh,ne recem da vseh.
Sem pa vceraj bil pri enem,ki je prejsnji teden pripeljal mercedesa 200 diesla z 80000 km starega 4 leta za slabih 4 miljona tolarjev.Kje bi to dobil pri nas za ta denar?