Stran 1 od 1

slab jermen

Objavljeno: Sr sep 13, 2006 9:24 pm
Napisal/-a WiseMan
torej, kakšni so splošni znaki slabega jermena, ki naj bi biu potreben čimprejšnje zamenjave? To me zanima na splošno...

Vprašu bi pa še, če ma kdo podatek kakšen jermen ima Mazda 121 '91 (glej avatar) ter na kolko km se menja?

Odkar sm avto kupu sm naredu 40.000 km (kdaj je biu prej menjan ne vem), ob vžigu mi pa še vedno tako zacvili kot ob dnevu nakupa (pred 40.000 km)... Nimam pa občutka, da bi biu že potreben menjave... No, slej al prej bo treba preventivno zamenat... :oops:

Hvala in LP, WiseMan...

Objavljeno: Sr sep 13, 2006 9:57 pm
Napisal/-a joztom
Vsak dvom v jermen se izkaže za zelo drago zadevo. Ob nakupu brez pravih podatkov o prejšnjem vzdrževanju se to res najprej zamenja.

Objavljeno: Sr sep 13, 2006 9:58 pm
Napisal/-a djgregy
jermena se navadno menja na 90-100 k km oz. 5 let kar prej pride.

najbolš je preventivno vse zamenjat ker če ti jermen strga ti pokrivi ventile potem je treba motor podrt in zamenat ventile, brusit glavo,....

ko menjaš jermena obvezno menjaj tudi napenjalce

Objavljeno: Sr sep 13, 2006 10:28 pm
Napisal/-a g.Kromfelna
joztom je napisal/-a:Vsak dvom v jermen se izkaže za zelo drago zadevo.


Ko se nekdo sprašuje, če bi menjal ali ne bi, je najbolje, da kar menja. Ker kasneje se ta dolgotrajen dvom res izkaže za drag dvom.

Ne vem če ima jermen kakšne drugačne lastnosti, ko je slab. Tudi ne bi rekel, da ti zobati jermen cvili, je najverjetneje kateri drugi. Pri ketni se sliši, ko gre proti koncu. Jermen se menjuje na prevožene km oz. leta ali takrat, ko se strga. V zadnjem primeru po želji glede na stroške in vrednost avta.

Objavljeno: Če sep 14, 2006 6:55 am
Napisal/-a Mirando
ker govorši o cviljenju ob vžigu itd., misliš najbrž na klinastega (gre na altenator itd.)!

Glede na to, da ta jermen ne pride niti 10€, mislim, da nimaš kaj za razmišljat....

glavni,zobati pa je že druga zgodba!?

Objavljeno: Če sep 14, 2006 7:09 am
Napisal/-a joztom
Zobati jermen (distribucija ventilov, vodna pumpa) in pasasti jermen (pomožni agregati, klima, alternator, servo) imata približno enake delovne pogoje. Zobati je znotraj in pod pokrovom in je še bližje semeringu glavne gredi, ki rad masti. Če kje olje pride v bližino, počasi pasasti začne cviliti zaradi odlaganja gume na jermenice in podobno. Ko utrga pasastega ponavadi koščki zaidejo k zobatemu, lom ventilov, generalna na glavi ipd... Če ne veš zgodovine avta in stanja tesnenja, je zdravo menjati oba.

Objavljeno: Če sep 14, 2006 1:44 pm
Napisal/-a KIK
hello
js mam isti avto (121 1.3 16v)pa prbližn isti problem

do pred kratkim mi ni cvil nič razn ole mi je puščal, pa sm ga pelo k enmu mehaniku pa je blo treba vse dihtnge mejat tut na glavi, pa mi je še zobati jermen mejo pa še ene par stvari porihto pa sm mu tut kr vredu plačo
sam od takrat mi je cvilo jermen ne sam ob užigu tut še kako minuto pol, pa sm ga pelo nazaj pa mi ga je zastojn zamenjo z novim,
zej mi pa spet zacvil ko ga užgem sam pol takoj neha, verjetn bom šou nazaj vsaj uprašat ka naj zej :roll: :?: :?:

Objavljeno: Če sep 14, 2006 2:08 pm
Napisal/-a joztom
Servis ima poseben spray za kondicioniranje jermenov, pa tudi z WD40 sem jih že videl. Če je jermen nov potem to še toleriram, drugače, pa kot sem napisal, je treba pogledati za vzroki cviljenja. Včasih cvili rolca od tega pasastega jermena, eni res menjajo tudi vse rolce eni pa pravijo, bomo že, ko bo treba. Vsaj pri zobatem jermenu, šponarjih in rolcah pa ni heca.

Objavljeno: Če sep 14, 2006 2:11 pm
Napisal/-a zupi13
naj ti ga mal napne...

Objavljeno: Če sep 14, 2006 9:10 pm
Napisal/-a WiseMan
no, men je enkrat kolega svetvov, da naj jermem našpricam z maxibrillom... Pa sm ga res enkrat in mi je kar nekaj časa manj (za)cvilu... ;)

Objavljeno: Če sep 14, 2006 9:29 pm
Napisal/-a čare
če ne veš kaj je blo z avtom menji nujno hitr vse jermene in pripadajoči material

Objavljeno: Po sep 18, 2006 10:25 am
Napisal/-a protonika
Wiseman in Kik, kako sta na splošno zadovoljna z mazdico? Kakšno ima porabo? Pri nas bomo prej ali slej menjali "pomožni" avto in če bi našla dobro mazdico cabrio, bi jo kar vzela (čeprav ne vem, kam bom stlačila psa in dva otroka :?:

Objavljeno: Po sep 18, 2006 11:52 am
Napisal/-a albin
kolk pa pride kaj zobati jermen pa menjava? na accentu 1.5 16V

Objavljeno: Po sep 18, 2006 6:08 pm
Napisal/-a KIK
men je mazda kr vredu, če gleaš za kak dnar jo dobiš z servotu pa abs pa vse je električn, tut streha, je kr vredu, razn pije mi glih ne neki mal ker mam skos mestno vožnjo in se to pozna
drugač pa nimam kej slabga rečt razn za tot cviljenje še morm porihtat

Objavljeno: So sep 30, 2006 2:11 pm
Napisal/-a WiseMan
Glej, men mazda v povprečju pokur okol 6,5 - 6,8 litra/100km zračunano peš po prevoženih 40.000 km... V treh letih pa nism meu nobenih večjih posegov... Nič drugega kot menjava olja, filtra, svečk, gumic na brisalcih... Edin zadnja dva amortizerja sm menju, ker mi je en olje spustu pri 155.000 km... Cena novih 12 jurjov za par... pa zdej grem še jermen z vodno pumpo menjat (preventivno) kar mi je mehankar reku, da me bo z delom pršlo okol 30 jurjov...

V treh letih, nism niti enkrat na cesti ostal (glede na to, da je avto star 15 let), vedno je zalaufov... pršu sm povsod... ma ni da ni... na kraj pamet mi ne pade, da ga menjam... edin mal je rjavet začeu, kar pa mu je po 15ih letih oproščeno... ;)

res pa je, da moja mazda žal nima platnene strehe... Še dons se po glav tolčem, zakva je nism take kupu... Pa tud nobene druge opreme nimam... Tko da pr elektronki nima kej crknt... Na teničnem sm prejšn mesec pršu brez kakega kol opozorila... Plini so ko pri novem avtu... :) No, zdej ej pa dost hvaljenja... :oops: