Stran 1 od 3
Črpalka za gorivo
Objavljeno: Pe sep 15, 2006 10:04 am
Napisal/-a piacere
Ima kdo info o okvarah na črpalki za gorivo pri meganih 1.9 dci!
Meni je crknla pri 60k (letnik 2003). Ironija je, da kljub zamenjavi naj nebi bilo boljše!

! Na črpalki je popolnoma obrabljen komutator.
Objavljeno: Pe sep 15, 2006 10:20 am
Napisal/-a Sigor
Zakaj naj po zamenjavi ne bi bilo boljše? pomeni, da so vse črpalke z napako? pa probaj kupit neoriginalno, si boš lahko morda privoščil dve ali tri za ceno ene originalne.
Objavljeno: Pe sep 15, 2006 11:22 am
Napisal/-a piacere
V službi imamo trije enak motor vsi tudi isti letnik, prvemu je šla pri 37k, drugemu 50k, tretjemu 60k. Ko je avto počakal meni sem takoj posumil na črpalko in je res tudi šla. Uradni servisi so navedli, da je to potrošni material, da naj ne tankam na Petrolu. Z menjavo naj nebi bilo drugače. Komutator črpalke je absolutno prekomerno obrabljen. Smatram, daje napaka na črpalki v tako kratkem času, tako vitalnega pomena, da bi proizvajalec moral to vpisati v servisni interval ali upoštevati kot kulanco, kadar preteče garancija.

Objavljeno: Pe sep 15, 2006 11:26 am
Napisal/-a piacere
Sicer sem črpalko zamenjal, saj je avto v takem nevozen. Težava je, da nihče take napake ne vzame resno. Mehanik jih ima cel kup. Tudi stroške bi lahko kdo povrnil. Je kdo na forumu z podobnim primerom

Objavljeno: Ne sep 17, 2006 8:13 pm
Napisal/-a bencinaj
Črpalke v bencinu zdržijo največkrat celo življenjsko dobo avta.
V dizlu je pa malo drugače. Crkujejo zaradi nečistega dizla, biodizla in podobno. Sam dizel je zelo problematičen za komutacijo, saj se rotor z kolektorjem vrti neposredno v gorivu.
Stari dizli teh črpalk sploh niso imeli, ampak so imeli samo visokotlačno mehansko črpalko. Zato tudi crkniti ni mogla. To pomeni, da je ta problem nastal šele s temi DCI, SDI, HDI, TDI in podobnimi motorji.
Če boš kupil avto sedaj boš mogoče že imel notri črpalko z grafitnim komutatorjem kateri zdrži veliko več. So pa problematični dizli tam do leta 2003 ko še ni bilo prav veliko grafitnih komutatorjev v črpalkah. Največ grafitnih komutatorjev vgrajujejo v črpalke za trge kjer imajo zelo nečisto nafto kot je npr. v Braziliji...v Evropi pa se tudi povečije iz leta v leto.
Ali mi lahko poveš kje je ta mahanik, ki ima kot si rekel veliko crknjenih črpalk
Jaz namreč zbiram crknjene pumpe. Če jo kdo ima kakšno se zelo priporočam.
LP
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 8:21 pm
Napisal/-a dr.otkar
Kaj pa potem delaš s tem
A jih reklamiraš na servisu

Objavljeno: Ne sep 17, 2006 8:25 pm
Napisal/-a bencinaj
Razkosam in analiziram zakaj je crknila. Delam predvsem za svoj hobi malo pa zaradi službe kjer delamo določene kose za te črpalke in se da veliko naučiti iz predhodnih napak.
Kako misliš, da bi jih reklamiral?
Če jih je kdo reklamiral jih tako ali tako vzamejo nazaj.
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 8:44 pm
Napisal/-a dr.otkar
Ma sem mislu da delaš na kakšnem servisu
A mamo tudi kake poceni črpalke za ostale tipe vozil

Objavljeno: Ne sep 17, 2006 8:59 pm
Napisal/-a bencinaj
Kako to misliš poceni črpalke za ostala vozila?
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 9:00 pm
Napisal/-a DrMr
bencinaj je napisal/-a:Črpalke v bencinu zdržijo največkrat celo življenjsko dobo avta.
V dizlu je pa malo drugače....... LP
...

večina pa jih je made in CZ

...
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 9:52 pm
Napisal/-a dr.otkar
veliko je češkega boscha, mamo pa tudi veliko ponaredkov iz italije pa še kje.
Poceni črpalke sem mislil, če imaš ti kako linijo do njih?

Objavljeno: Ne sep 17, 2006 10:16 pm
Napisal/-a DrMr
Objavljeno: Po sep 18, 2006 6:34 am
Napisal/-a bencinaj
Po teh poceni državah delajo dosti črpalk za drugo vgradnjo, katere nekateri proizvajalci avtov vgrajujejo tudi v nove avte zaradi cene. Npr. megan ima ali je imel vgrajene te poceni črpalke katere bosch dela že od leta 1983, delajo jih pa bog ve kje.
Je pa tudi kitajskih ponaredkov zelo veliko pa italjanskih kot si rekel. Vtipkaj v googla "fuel pump" pa boš videl kaj ti vrže. Vse so videti identične boschevim.
Da bi imel kakšno poceni linijo do za črpalke

...ne, lahko pa ti zrihtam kakšen kos črpalke katerega lahko uporabiš za obesek na ključih

.
Objavljeno: Po sep 18, 2006 9:18 am
Napisal/-a dr.otkar
hvala, ampak na obesku za ključe imam raje znak Toyote

Objavljeno: Po sep 18, 2006 10:15 am
Napisal/-a Drocky
črpalke na 1.9 dci motorju baje še posebi crkujejo, po besedah mehanika na reno servisu zato, ker so ležaji tak čudno nareti al neki takega( ga nism najbol zastopil) in potem jo zagrabi pa je konc veselja, crknejo pa baje v večini pretirano hitr....
Objavljeno: Po sep 18, 2006 11:48 am
Napisal/-a bencinaj
Dve sem podrl od megana 1.9 dci in obe sta crknili zaradi obrabljenega komutatorja. Obe manj kot 100.000km. Pri teh dveh pravzagotovo ni možno da bi zaribali ležaji. Lahko pa bi eventuelno zagrabilo kakšno smet na črpalnem delu kjer vse teče skoraj brez zračnosti med seboj. Če je motiran pred njo filter tudi to ni verjetno.
Spodaj vidiš obrabljen komutator do izolirne mase.

Objavljeno: Po sep 18, 2006 12:11 pm
Napisal/-a bencinaj
Briši
Objavljeno: Po sep 18, 2006 2:07 pm
Napisal/-a joztom
Vprašaj pri Drole v industrijski coni Trzin, če to popravljajo, tudi Elektro Dekleva na Viču te stvari popravlja. Drole nam vedno motorje za brisalce popravlja, ki so v enih razvijalnih napravah
Objavljeno: Po sep 18, 2006 8:43 pm
Napisal/-a bencinaj
A to misliš da jih popravlja stare črpalke ali popravlja tako da jih zamenja z novimi?
Mislim zato, ker teh črpalk ni mogoče popravljati, ker so zaprešane skupaj. Ko jih enkrat podreš jo težko spraviš skupaj ne da bi puščala!
Objavljeno: Po sep 18, 2006 9:02 pm
Napisal/-a DrMr
... pa cenovno nima smisla...