Stran 1 od 1

Škoda felicija 94 problem z vžiganjem avta

Objavljeno: So sep 16, 2006 9:09 am
Napisal/-a K0zM0
Torej mamina Škodička ful težko vžge če stoji na dežju, alpa sploh noče vžgat...
kje naj iščem napako :?

Objavljeno: So sep 16, 2006 9:14 am
Napisal/-a dr.otkar
zamenjaj vžigalno tuljavo

Objavljeno: So sep 16, 2006 9:21 am
Napisal/-a super98
dr.otkar je napisal/-a:zamenjaj vžigalno tuljavo


ja pe še bat zajlo...


kakšna felicja 1.3? 1.6? 1.9D?

Objavljeno: So sep 16, 2006 9:31 am
Napisal/-a dr.otkar
bat zajlo - kekec
če te zanima kakšen motor je je verjetno benc., kajti dizel ne vžiga pri spremembi temperature.
Vžigalna tuljava je vzrok nevžiganja koncerna VW-Seat-Audi-Škoda

Verjetnost napake je 90% :idea:
Pa ne me žalt :roll:

Objavljeno: So sep 16, 2006 9:41 am
Napisal/-a super98
dr.otkar je napisal/-a:bat zajlo - kekec
če te zanima kakšen motor je je verjetno benc., kajti dizel ne vžiga pri spremembi temperature.
Vžigalna tuljava je vzrok nevžiganja koncerna VW-Seat-Audi-Škoda

Verjetnost napake je 90% :idea:
Pa ne me žalt :roll:




:D :D :D :D :D :D

1.3 motor:
1. fergazer/ajnšpric
-mehanska pumpa
-elektro pumpa
2. mono/multipoint
tastara špula?
tanova špula?
diza?
injektor?
3. fertajler/brez fertajlerja
tastar/tanov 1.3
4. 40kw/50kw

1.6 motor AEE koda
računalnik?
fertajler?
loputa?
benz pumpa?

1.9D
predvžig
termostikalo za pumpo
povratni ventil

aja škoda 1.3 ma tolk zveze z VWjem kot subaru! ok zadni bobni so isti kot G3

Objavljeno: So sep 16, 2006 9:50 am
Napisal/-a milankregar
Zelo težko vžge ... kaj to dejansko pomeni?
1. Težko obrača mašino?
2. Dobro obrača mašino, ampak dolgo vergla dokler zalaufa?

Objavljeno: So sep 16, 2006 9:53 am
Napisal/-a dr.otkar
Prav potem pa imamo subaru Felicia 1.3 4WD, a ?
Zakaj pa nebi začel pri akumulatorju???

Objavljeno: So sep 16, 2006 10:04 am
Napisal/-a super98
dr.otkar je napisal/-a:Zakaj pa nebi začel pri akumulatorju???


no vidiš da se da :D :D

v veliko pomoč bi bilo če bi nam kozmo zaupal za kateri model felicie gre, ker kot vidimo je variant veliko!

pa pejmo počasi. osnove avtomehanike:

torej 1. aku! a štarter vrti/vergla (kako vrti).
če ne probamo na porivanje/kabli...
če je s kabli oziroma z drugim aku isto sumimo štarter...kladivce pa tok tok po štarterju
ča vergla v prazno in ima elekro pumpo, se prepričamo če pumpa deluje. tepih iz prtljažnika ven in posušamo a se sliši brnrnje pumpe ob kontaktu
ok rečmo da pumpa dela...
odšrafamo eno svečko in verglamo, se prepričamo a dobi iskro

iskre ni-čakamo kozmota da pove kero felicijo ima
iskra je-čakamo kozmota da pove kero felicijo ima

potem pa počasi dalje

Objavljeno: So sep 16, 2006 10:24 am
Napisal/-a K0zM0
Slika

1.3 LX
zj sm ga šou pogledat in je akumulator spraznjen. fora je da če avto stoji na dežju, se mu sprazne akumulator, in ko dam kontakt začne neki praskat tam ko so varovalke....
ko je pa suh pa dela vse normalno.
btw za kabli je užgala ampak se bo pol spet spraznu akumulator ....

Objavljeno: So sep 16, 2006 11:01 am
Napisal/-a dr.otkar
No pa smo tam, ni motor ampak alternator ( diode rade pridejo v stik), dež pa pomeni da ti na relejno ploščo na sovoznikovi strani prihaja voda ki ti pozroča praznjenje akumulatorja.
Koliko imaš star akumulator in katere firme??? :D

Objavljeno: So sep 16, 2006 12:11 pm
Napisal/-a super98
zamašeno imaš lukno za odtok vode v šktli za zajem zraka v havbi in ti voda potem v kabino butne in zalije predal pred sovoznikovimi nogami (kjer so varovalke).


odpri tisto škatlo (je na klipsnah) pa dobr spucaj vse skupi, bi mogl bit uredu pol.

Objavljeno: So sep 16, 2006 1:09 pm
Napisal/-a K0zM0
akumulator je Topla in ni lih star, leto mogoč 2 :?

sem odpru spodi ploščo za varovalke , se sicer vidijo neke sledi v prahu samo vode pa ni blo , niti ni bla vlažna :?
grem zj pogledat tisto škatlo, če ma res veze :)

Objavljeno: So sep 16, 2006 2:31 pm
Napisal/-a K0zM0
torej tista pena nad škatlco z varovalkami, je prepojena z vodo nevem pa odkod je prišla!
btw luknja v tistmu za zrak je bla čista!

a je možno da bi voda prišla za gumo po desnem A stebričku? ker je tam neki z silikonom prlimana ... :roll:


skratka kdo mi razloži kk snamem armaturko? našu sm šravfe uspodi me pa zanima če so še keri drugi recimo par šravfov pod pokrovom motorja na pregradi med motorjem pa kabino mi je sumlivih... pa brez panike ne raztavlam je še ;)

Objavljeno: So sep 16, 2006 4:04 pm
Napisal/-a super98
K0zM0 je napisal/-a:torej tista pena nad škatlco z varovalkami, je prepojena z vodo nevem pa odkod je prišla!
btw luknja v tistmu za zrak je bla čista!

a je možno da bi voda prišla za gumo po desnem A stebričku? ker je tam neki z silikonom prlimana ... :roll:


skratka kdo mi razloži kk snamem armaturko? našu sm šravfe uspodi me pa zanima če so še keri drugi recimo par šravfov pod pokrovom motorja na pregradi med motorjem pa kabino mi je sumlivih... pa brez panike ne raztavlam je še ;)


ha se mi je kar zdel...

sm ti pozabu povedat da poglej še dihtungo za sprednjo šipo, ponavadi spusti pri kotih in ti voda not curi


standard napaka fri feliciji to pa tista škatla za zrak

Objavljeno: So sep 16, 2006 5:47 pm
Napisal/-a K0zM0
ma ja uglavnem problem je voda, morem pa najk odkot pa zadihtat... :?


@robi boncl
to kar si napisu ti vrjamem, ampak če js postavim svoj avto k temu ko ne užge, pa ga ugasnem dam kleme gor in zalavfam tadrugega, s tem nism nč bol obremenil svojga, ko če bi svojga užigu al se motim?

btw užigal sm ga pa tk da sm tomo vinkoviča prpelu zraven ;) :D

Objavljeno: Po sep 18, 2006 9:35 pm
Napisal/-a dr.otkar
elektronika je zanimiva stvar. Vse sestavlajo vesoljski IC-ji varuje jih varovalka ki praviloma crkne po katastrofi belega dima. Vse zadeve pa so varovane, oziroma so do nedavnega bile z upori in diodami.

Kaj je crknilo pri rač. R5 :idea: mislim da je sam diode odkurl in zato bi penzionista obral za 200000 plus delo ????

Kar pa se tiče pravilnega vžiganja s kabli je sledeče:
1. rdeč kabel poveži z pozitivnima (plus za nevedne) poloma
2. črn kabel poveži z šasijo, oziroma še bolje blokom motorja
3.vžgi deluč avto in izklopi porabnike, luči, klimo......
4.počakaj nekaj minut (cca 5 min) in poskusi zagnati prazen avtomobil

seveda je pogoj da so kabli vsaj 16 kvadrat za bencin, za diesel je bolje da so močnejši

Kar se tiče alternatorja, res je šok, vendar bi moral potem crkniti vsakič ko vklopimo
npr. luči in klimo pa še gretje stekla....

Bolj ga zjebe star akumulator in pa huda muska v avtu (tokovne špice so za alt. prehude)

:atensn