Stran 1 od 1
Hyundai, problem s podvozjem
Objavljeno: So sep 16, 2006 10:14 pm
Napisal/-a Kennman
Js bom znorel. Ze kaksno leto iscem okrog nekoga, ki bi vedel kaj je narobe z mojim podvozjem. Gre za Hyundai Accent l. 96, s sportnimi fedri H&R, z trsanimi amortizerji pri Vugi, in sicer 2 leti nazaj.
-ko se peljem pocasi, npr. po slabi cesti( najboljs se slisi pri voznji po granitnih kockah), se iz sprednjih koles slisi sklepetanje, tako nekak "klok klok klok". pri voznji cez lezeci policaj, ko obe kolesi naenkrat prideta na oviro, se zvoka NE slisi.
-ko mocno pospesim v 1. in 2. prestavi, mi vlece volan mocno v levo,
in avto "plese" na cesti.
v ovinku, ko pohodim gas, vlece sprednji del iz ovinka bolj, kot se mi zdi, da bi ga moralo.
-ko je avto parkiran in z roko zazibam volan levo-desno, se slisi podoben pokajoc zvok, kot pri voznji po slabi cesti(zgoraj).
-tudi drugace je na ravni cesti precej nemiren-kot bi volan vleklo zdaj v
eno zdaj v drugo smer. bolj opazno je to rpi pospesevanju, predvsem v nizjih prestavah.
Dimenzije gum 195/50 15, alu feltne.
----------------------------
Na avtu je bilo pregledano podvozje pri Vargalantu, roke in kolesa nimajo "lufta", volanski koncniki tudi nimajo lufta, menjane so bile gumice stabilizatorja, vendar se vedno ropota.
Prosim vse, ki imajo kakrsnekoli izkusnje s podobnimi tezavami (pri accentu ali pri drugih avtih), da mi probate pomagat. Sam bom zamenjal edino se silene, in sicer z poliuretanskimi.
p.s.: pri vargalantu je mehanik probal zamajat volansko gred( tist ki gre do vsakega kolesa in je vpeto na obeso preko koncnika) in je rekel da ima malo lufta po VERTIKALI, torej gor dol. bi to lahko bil vzrok vlecenju volana pri pospesevanju in drugace?
TOREJ, 2 problema- sklepetanje spredaj pri pocasni voznji, in zanasanje vlecenje avta, predvsem pri pospesevanju.
PROSIM pomagajte!
Kennmann
Objavljeno: So sep 16, 2006 10:37 pm
Napisal/-a joztom
Kako lahko močno pospešiš s Hyundai Accentom ravno ne zastopim. Hyundai pač ne slovi po podvozju, Ponyji so bili smrtonosni, resonanca zadnje preme... Preglej zgornje ležaje amortizerjev, če kateri ni dobil preveč od tršega podvozja. Če vleče v eno stran, pomeni neenakomerno obrabo leve in desne gume. Lahko ti jo je kakšen mojster narobe obrnil, pa se platno v eno stran podaja, v drugo napenja. Tisoč je možnosti za vlečenje, biti moraš natančen. Fantje, ki predelujejo svoja podvozja naj ne bi spraševali po forumih, ampak razlagali in pojasnjevali nam brezveznikom. Če bi rad hiter avto, si omisli kaj primernejšega za frizuro. Accent je izvrsten nizkoproračunski družinski delovni konj, ne bo pa nikoli športnik, že zaradi podvozja, ki je narobe narejeno.
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 11:56 am
Napisal/-a Kennman
joztom je napisal/-a:Kako lahko močno pospešiš s Hyundai Accentom ravno ne zastopim. Hyundai pač ne slovi po podvozju, Ponyji so bili smrtonosni, resonanca zadnje preme... Preglej zgornje ležaje amortizerjev, če kateri ni dobil preveč od tršega podvozja. Če vleče v eno stran, pomeni neenakomerno obrabo leve in desne gume. Lahko ti jo je kakšen mojster narobe obrnil, pa se platno v eno stran podaja, v drugo napenja. Tisoč je možnosti za vlečenje, biti moraš natančen. Fantje, ki predelujejo svoja podvozja naj ne bi spraševali po forumih, ampak razlagali in pojasnjevali nam brezveznikom. Če bi rad hiter avto, si omisli kaj primernejšega za frizuro. Accent je izvrsten nizkoproračunski družinski delovni konj, ne bo pa nikoli športnik, že zaradi podvozja, ki je narobe narejeno.
-ce te zanima, kako mocno pospesuje moj accent, ni problema, pridi, pa ti bom pokazal. pa ne pozabi si vzet selotejpa, da si bos zalimal ta tvoja velika usta ko ti jih bo od zacudenja hotelo vlect narazen.
-kar se tice obrabe gum, se obe gumi simetricno in enakomerno obrabljata, to je bilo najprej preverjeno.
-tudi fantje, ki predelujejo podvozja/ motorje/ komplet avtomobile nismo VSEVEDI in rajse vcasih, kot da pametujemo drugim, tudi sami vprasamo za nasvet. Se ti to ne zdi modra poteza, "brezveznik"?:)?
-ce bi zelel hitrejsi avto, bi si ga seveda omislil, kot mi to prijazno predlagas. Problem je le v tem, da so moja financna sredstva, kot pri vsakem studentu, bolj ali manj omejena, zato se je treba znajti z "obstojeco konfiguracijo", in poiskusat z malimi parami dobit ven cimvecji izkoristek.
Da je podvozje pri accentu slabo, imas pa prav.
v pricakovanju tvojega replyja te prisrcno pozdravljam, jozek!
LP
Kennman
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 5:59 pm
Napisal/-a INFINITI
joztom je napisal/-a:Kako lahko močno pospešiš s Hyundai Accentom ravno ne zastopim.
Tip je naredil en hud engine-swap

- kr vrjemi da hudičevo pospešuje

Objavljeno: Ne sep 17, 2006 6:23 pm
Napisal/-a Kennman
INFINITI je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Kako lahko močno pospešiš s Hyundai Accentom ravno ne zastopim.
Tip je naredil en hud engine-swap

- kr vrjemi da hudičevo pospešuje

ma kaksen engine swap

ops: , tist me je ze zdavnaj spustilo:) pac ga bom zapelu po klancu navzdol pa gasa v prvi:) hehe, lp!!
aja, infiniti, ves mogoce za kaksen komplet sprednjih sedezev iz starega coupeja (97-2001)? pa za kaksno normalno ceno.
falalepa

Objavljeno: Ne sep 17, 2006 6:35 pm
Napisal/-a abbe
pravs da si menjal gumice stabilizatorja.to so une gumice k je stabilizator (štanga) not upeta na karoserijo.a pa si pogledau ce so stabilizatorji ok?nevem ko nj opisem,una stvar k je dolga 15-20 cm pa ma na usaki strani zglob pa je na eni strani pršraubana na stabilizator(štango) na drugi pa ne vem ke je prpeta
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 7:38 pm
Napisal/-a INFINITI
Kennman je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Kako lahko močno pospešiš s Hyundai Accentom ravno ne zastopim.
Tip je naredil en hud engine-swap

- kr vrjemi da hudičevo pospešuje

ma kaksen engine swap

ops: , tist me je ze zdavnaj spustilo:) pac ga bom zapelu po klancu navzdol pa gasa v prvi:) hehe, lp!!
aja, infiniti, ves mogoce za kaksen komplet sprednjih sedezev iz starega coupeja (97-2001)? pa za kaksno normalno ceno.
falalepa

Laj; na avto.net so eni, ki se prodajajo po delih:
http://www.avto.net/2004/oprema/oglas.asp?ID=860825#
http://www.avto.net/2004/oprema/oglas.asp?ID=946911
http://www.avto.net/2004/oprema/oglas.asp?ID=954753#
-Drugi po vrsti ni švoh; zici v tem letniku so po Recaro patentu

Objavljeno: Po sep 18, 2006 8:49 am
Napisal/-a joztom
Ko sprašuješ javnost za mnenje se kaj lahko zgodi, da potem nisi zadovoljen z odzivom. Če sem se ti zdel omalovažujoč ali žaljiv, se ti opravičujem, povedal sem samo iskreno mnenje. Preračunavanje kotov podvozja in hodov koles, sinhronizacija amortizerjev-fedrov-znižanega profila gum so specialističa znanja, v tem sem jaz takorekoč brezveznik. Pri nas dostikrat vidiš samo pri kovaču skrajšane fedre. To potem izgleda, kot bi se po riti čez vogale drajsal, avto samo odskakuje, kar je za lego najslabše. Ravno rabljeni močnejši in športnejši avtomobili so zadnje čase še najcenejši, zato predelave niso vedno racionalne. Lani sem enega takih nabavil.
Hyundayi so zapleteni za urejanje podvozja v sprejemljivo stanje, kaj šele za športno predelavo. Veliko jih je šlo s ceste zaradi nemogočih originalnih amortizerjev in fedrov, ki so v resonanci z zadnjim koncem, da te je rado katapultiralo s ceste.
Ropotanje podvozja je dostikrat uganka in naporno iskanje, ker ni možnosti za preverjanje avta, ko je na tleh in normalno obtežen. Še najboljši je bil tastar Monroe simulator na AMZS, ki je tresel avto, mogoče je še kje kakšen. Ko avto dvigneš z navadnim dvigalom, se vse zategne in ni občutka, tudi s pajsarjem se nič ne najde. Npr meni je zadnje čase škripalo na mestu, bolj je bilo toplo, bolj intenzivno je škripalo. Na dvigalu nisem lep čas nič našel, vse trdno. Nazadnje sem našel vzrok, silent blok spodnjega nosilca motorja (torque nosilec 70mm, prenosnik navora). Zdaj se pripravljam, da ga preprešam z novim (Tapos 2,5K sit).
Ropot v podvozju ti lahko povzroča tudi vmesni ležaj na eni od polosi ali njegov sedež in varovalke, če ga Hyundai ima, preveri. Moj menjalnik je asimetričen, različni polosi in ima na desni na sredini ta ležaj (Peugeot ML5T s hidravlično vlečno sklopko). Preveri tudi vpetje volanske letve.
Objavljeno: To sep 19, 2006 9:46 am
Napisal/-a Kennman
joztom je napisal/-a:Ko sprašuješ javnost za mnenje se kaj lahko zgodi, da potem nisi zadovoljen z odzivom. Če sem se ti zdel omalovažujoč ali žaljiv, se ti opravičujem, povedal sem samo iskreno mnenje. Preračunavanje kotov podvozja in hodov koles, sinhronizacija amortizerjev-fedrov-znižanega profila gum so specialističa znanja, v tem sem jaz takorekoč brezveznik. Pri nas dostikrat vidiš samo pri kovaču skrajšane fedre. To potem izgleda, kot bi se po riti čez vogale drajsal, avto samo odskakuje, kar je za lego najslabše. Ravno rabljeni močnejši in športnejši avtomobili so zadnje čase še najcenejši, zato predelave niso vedno racionalne. Lani sem enega takih nabavil.
Hyundayi so zapleteni za urejanje podvozja v sprejemljivo stanje, kaj šele za športno predelavo. Veliko jih je šlo s ceste zaradi nemogočih originalnih amortizerjev in fedrov, ki so v resonanci z zadnjim koncem, da te je rado katapultiralo s ceste.
Ropotanje podvozja je dostikrat uganka in naporno iskanje, ker ni možnosti za preverjanje avta, ko je na tleh in normalno obtežen. Še najboljši je bil tastar Monroe simulator na AMZS, ki je tresel avto, mogoče je še kje kakšen. Ko avto dvigneš z navadnim dvigalom, se vse zategne in ni občutka, tudi s pajsarjem se nič ne najde. Npr meni je zadnje čase škripalo na mestu, bolj je bilo toplo, bolj intenzivno je škripalo. Na dvigalu nisem lep čas nič našel, vse trdno. Nazadnje sem našel vzrok, silent blok spodnjega nosilca motorja (torque nosilec 70mm, prenosnik navora). Zdaj se pripravljam, da ga preprešam z novim (Tapos 2,5K sit).
Ropot v podvozju ti lahko povzroča tudi vmesni ležaj na eni od polosi ali njegov sedež in varovalke, če ga Hyundai ima, preveri. Moj menjalnik je asimetričen, različni polosi in ima na desni na sredini ta ležaj (Peugeot ML5T s hidravlično vlečno sklopko). Preveri tudi vpetje volanske letve.
no vidis da znas! sej sem vedel, da nisi mislil nic slabega

ves, forumi so za to, da se na njih izmenjujeo mnenja, taksna in drugacna. Tudi kritika je dobra stvar, ampak samo, ko je konstruktivna. Nihce pa ne ve vsega, oz, ker vec glav vec ve, stvari, o katerih mi kaj ni jasno, sprasujem po forumih.(ne samo glede avtomobilizma)
kar se pa hyundaiev tice, vem, da je podvozje v p..., zato se mi zdi zlo pomembno, da se to v prvi vrsti postima. Mislim, da ze poznam vzrok ropota, to je zrabljena pusa volanske letve, zarad katere ima letev zracnost, kar se slisi kot sklepetanje med pocasno voznjo, vidi pa kot vlecenje volana.
evo, hvala za mnenje, verjamem, da clovek nima vedno dobrega dneva...- upam da se se kej vidmo na teh forumih.
LP
Kennman