Stran 1 od 1
Veliki servis proton
Objavljeno: Po sep 18, 2006 10:29 am
Napisal/-a protonika
Na protonu 313, letnik 97 me čaka veliki servis, torej menjava jermena (tesnilo in vodna črp. sta bila zamenjana pred dvema letoma) z rednim servisom vred (vsi filtri, tudi za gorivo), poleg tega bi ga morala peljati tudi očistiti šobe, ker avto (spet) zelo cuka, ko je hladen. Zdaj me pa zanima, ali naj vse to opravim hkrati (torej da ga peljem h Kogovšku in naredi vse, kar je treba), ali naj redni servis plus jermen prepustim kolegu, ki mi tudi sicer dela redne servise in ga peljem h Kogovšku samo zaradi šob (pojma nimam, kaj pravzaprav to pomeni - ali mora kaj razdirati motor itd) oziroma kaj naj pride na vrsto najprej, servis ali šobe.
Objavljeno: Sr sep 27, 2006 10:26 am
Napisal/-a protonika
Protonovci, dejte me no razsvetlit glede šob! Saj vas je kar nekaj imelo težave s tem!
Objavljeno: Sr sep 27, 2006 10:37 am
Napisal/-a alexmazda
jst ti predlagam, da prepusti strokovno delo strokovnjakom, zdaj pa kak se odločiš. na servisu je malo dražje, vendar je garancija, pri kolegu pa... nevem pa zakaj bi mogla menjat filter za gorivo? kdo ti je to reku?
Objavljeno: Sr sep 27, 2006 10:39 am
Napisal/-a alexmazda
aja, pa še to, če zamenjaš jermen oz če se motor razdre, je najboljše da se zamenja vse dihtunge, ker drugače ti bo motor ali puščal olje, ali pa še kaj hujšega...
Objavljeno: Sr sep 27, 2006 10:43 am
Napisal/-a CockroaC
Ja da nebo ki zdaj se priso kdo ki bo reko ce zamenjas jermen narei raje kr generalko.
Objavljeno: Sr sep 27, 2006 10:52 am
Napisal/-a phoebus
No, filter goriva je le dobro menjati vsake tolko da pumpa ne trpi.
Objavljeno: Sr sep 27, 2006 10:54 am
Napisal/-a alexmazda
v avtu je več jermenov. jst nevem kerega si menjala
Objavljeno: Sr sep 27, 2006 11:07 am
Napisal/-a phoebus
Glede šob- glih pred kratkim je bla debata o tem. Pelješ k majstru za šobe in ti jih za 10, 15 jurjou spuca. Nič ni treba podirat mašine.
Objavljeno: Če sep 28, 2006 4:53 pm
Napisal/-a protonika
Aja, avto mi rihta kolega mehanik! Menjati bi bilo treba zobati jermen (pet let), filter goriva je rekel kolega, da ni čisto ta pravi za protona in bi bil boljši neki drugi. Dihtunga je bila pa ravno pred dvema letoma zamenjana (ŽE TRETJIČ!!!) in če ni res nujno nujno, se ne bi šla spet tega.
Torej šobe lahko očistijo neodvisno od ostalega, OK (pri Kržiču so namreč glede teh šob tako jamrali, kot da morajo razstaviti vse komplet, še kolesa dol pobrat in vrata snet).
Je pa tale moj proton ratal tako bogi, da se bojim, da bo kmalu samo še za dele....

Objavljeno: To okt 03, 2006 12:43 pm
Napisal/-a alexmazda
ga sploh na tvojem mestu ne bi popravljal, bi kupil nekaj drugega...
Objavljeno: To okt 03, 2006 9:02 pm
Napisal/-a OG_Blaz
Ja kupi si drug avto

, jaz sem peljal h Kogovsku pa so mi tam postimal vse za se mi zdi ok 60k, velik servis+sobe. Tesnilo sem tud menjal sam naknadno ker takrat ko je bil servis ni blo $ pa sem dal tud ok. 60k pa baje zamenjajo vijake z vecjimi, ker so serijski presvoh, al pa so me sam nategnl. Pa mas vsaj koga k mu peljes nazaj ce je kaj narobe pa se skregas pa je( na kolega se ne mors), sam jaz nism imel problemov.
Lp
Objavljeno: Če okt 05, 2006 8:29 am
Napisal/-a protonika
alexmazda je napisal/-a:ga sploh na tvojem mestu ne bi popravljal, bi kupil nekaj drugega...
Ja, saj. O tem ne bi niti začela. Ampak revež je tako zmahan (žrtev ljudi, ki ne znajo parkirat), poleg tega je bil pred leti karamboliran, tako da sploh ne vem, če bi ga kdo hotel
Zato sem očitno obsojena nanj do preše, srce bi se mi pa trgalo, če bi moral iti za dele, ker vozi se pa še čisto OK, pa tudi zelo zvesto mi služi, to moram poudariti.
Objavljeno: Če okt 05, 2006 6:47 pm
Napisal/-a OG_Blaz
Jah to se mors pa sama odlocit kaj bos naredila
Lp
Objavljeno: Pe okt 06, 2006 9:37 am
Napisal/-a alexmazda
kaj pa staro za novo? oz rabljen za rabljen