Stran 1 od 2

prek 3500 obratov ne gre več!!

Objavljeno: Po sep 18, 2006 2:33 pm
Napisal/-a Staccatto
sicer problem je taki pelo san se normalno pa te jeme gas dam pa pridem do 3500 obratov pa začne cukat in prek 3500 obratov negre ..... pod temi obrati pa motor normalno deluje nič ne cuka pa te stvari....doma sm pol probal na mestu spet in 'prek 3500 negre tak se sliši ko pride do 3500 koda bi bla blokada motroja tam narjena samo je na 5500!! lahko tiščim gas 10s do konca pa bo vedno do 3500 prišlo pa malo dol spadnilo pa spet nazaj do 3500 pa isti postopek pol ..... ka bi lahko blo narobe prosim za nasvete.
gre pa za mašino 2.0 16V l.91 135km "ajnšpric".

Objavljeno: Po sep 18, 2006 2:52 pm
Napisal/-a leoCar
Odklopi za kaksno minuto akumolator, da se resetira računalnik, mogoče bo potem šlo.
ali pa kaj z vžigom ni vredu, nevem :roll:

Objavljeno: Po sep 18, 2006 2:59 pm
Napisal/-a joztom
Zmanjkuje pritiska v bencinski napeljavi? Filter, črpalka, regulator pritiska.

Objavljeno: Po sep 18, 2006 3:28 pm
Napisal/-a Staccatto
črpalka benzinska je nova .... tam pri filtru zračnem je tude use ok pa pol sm dal še dol pa sm brez filtra malo na mestu ga mel pod gasom k sm mislu da je mogoče kaj zaštopano u škatli pa da ni dovol zraka pa ni to.... kak pa naj preverim regulator pritiska al ka že?

Objavljeno: Po sep 18, 2006 3:33 pm
Napisal/-a Staccatto
ok nism nič spremenu pa probam zdj pa use normal gre do 5500!! samo nekaj je narobe uselih ker čene samo tak nebi jebalo :( ka bi lahko blo?????

Objavljeno: Po sep 18, 2006 3:46 pm
Napisal/-a joztom
Bencinski filter, kdaj je bil menjan. Tank je prezračen, da ni podtlak.

Objavljeno: Po sep 18, 2006 3:54 pm
Napisal/-a Staccatto
em to pa nimam pojma za ta filter....a je možno da je računalnik? ker zdj dela koda prej nebi nič blo narobe....:( pa nič nism delo oz menjo....

Objavljeno: Po sep 18, 2006 5:25 pm
Napisal/-a Blinder
Blokado bi moral met nad 5500.
Se 1.2 in 1.4 75 km od vw pridejo do 5800.

Objavljeno: Po sep 18, 2006 5:31 pm
Napisal/-a Bravo28
joztom je napisal/-a:Bencinski filter, kdaj je bil menjan. Tank je prezračen, da ni podtlak.

Kako pa prezracis?Jaz vedno ko grem tankat ko odprem pokrovcek od rezervoarja pihne ven...

lp

Objavljeno: Po sep 18, 2006 7:21 pm
Napisal/-a joztom
Ponavadi je pod avtom v bližini tanka na poden prišraufan okrogel aluminijast cca 10 cm v premeru valj. Se ga mora občasno menjati. Tudi oddušnik je pomemben, je pa treba vedeti kako je kakšen avto narejen, nekateri imajo ogljene, če se zamašijo, delajo vakum v tanku in pumpa ne more zadosti črpati na 2,5 atm. Ko gre pritisk čez to mero, pa iberlauf ventil na dovodni cevi pri dizah pošlje bencin nazaj v tank. Tako evropski avti, ameriški pa imajo to ravno okoli obrnjeno.

Objavljeno: Po sep 18, 2006 7:49 pm
Napisal/-a dr.otkar
:atensn Po slik sodeč gre za VW passata 20 16v.
:o Mislim da te j**e hall geber v razdelilcu VN - frtajlerju.
Poskusi sneti konektor 3 žic, vžgi avto in pohodi gas, če trokira, oziroma imaš blokado na 3500 RPM potem imaš napako ta senzor ali pa instalacijo. :tipk

:wiihuu Nedolgo nazaj sem imel na 1.8 passatu let 95 podoben primer.
:ue računalnik ga je sral

Objavljeno: Po sep 18, 2006 8:35 pm
Napisal/-a Staccatto
Blinder je napisal/-a:Blokado bi moral met nad 5500.
Se 1.2 in 1.4 75 km od vw pridejo do 5800.


nvn moj ma na oz ne motim se na 4500!!! pa je use original.... tko da jst neven kak je ta blokada nrjena zdj sm šou gledat pa 4500 je blokada! :roll:


dr.otkar

ja 2.0 16V je ... frtajler smo zadnič menjali. :roll: ene mesec dni nazaj mogoče malo več.
zdj pa use normalno dela pa nism nič tikall.... tko da nekaj je definitivno narobe .... :? :shock:

Objavljeno: Po sep 18, 2006 9:38 pm
Napisal/-a dr.otkar
:tipk a si probu snet kabl z frtajlerja pa pol vžgat avto ?? :vrum

Objavljeno: Po sep 18, 2006 9:40 pm
Napisal/-a Staccatto
ne to bom ju3 naredo te pa mo vidli kuga je :D

Objavljeno: Po sep 18, 2006 9:49 pm
Napisal/-a čare
ta motor se more vrtet do 6500 vsaj pa a ste vi kej štelal predvžig ko ste frtajler menjal?če niste ne vem kaj čakate poglej pa še vse podtlačne cevi pa da ni kakšen senzor za obrate zmajan

Objavljeno: Po sep 18, 2006 10:03 pm
Napisal/-a Staccatto
samo glej če je zaj delalo 1mesec kak treba pol ni to krivo....ja jst neven to ma že odkar ga mam na 4500 blokado :roll:

Objavljeno: Po sep 18, 2006 10:04 pm
Napisal/-a Staccatto
al pa če obratomer j**e :lol:

Objavljeno: To sep 19, 2006 1:03 am
Napisal/-a Sierrator
Pred štirimi leti sem imel podoben problem pri moji Sierri, letnik 1990: pri 4000 obratih je avto začel trokirati in iz izpuha je pokalo kot na dirki. Do 4000 obratov pa je delal povsem normalno.
Na servisu so se dva dni matrali ampak ničesar ugotovili, so pa zamenjali filter in črpalko goriva. Pa tudi rezervar ni imel podtlaka.
Potem pa je en možiček v Italiji (ki je BTW s podobnim avtom vozil rally in ga je zato dobro poznal) po 20-ih minutah iskanja odkril napako: senzor pozicije glavne gredi (senzor obratov po domače, najbrž) je imel rahlo počen konektor in je zato dobil malo lufta, v katerega se je nabrala umazanija in preprečevala prevodnost električnih signalov od senzorja do računalnika. To sem očistil in utrdil in stvar še danes dela.

Če ti bo to kaj pomagalo...

Objavljeno: To sep 19, 2006 2:24 pm
Napisal/-a dr.otkar
Čare, če motor vleče zrak od nekje drugje, potem avto nima štandgasa, trokira na mestu, težko se z njim spelje.
Saj, če se ukvarjaš z elektroniko in motoroznanstvom potem ti komentar oprostim, drugač pa.....

Kot sem napisal v frtajlerju je hall geber, za položaj odmične gredi.
Če ne daje signala mot.rač. potem ta na dosti nižjih obratih trokira kot bi imel blokado obratov..

Objavljeno: To sep 19, 2006 3:11 pm
Napisal/-a joztom
Težko verjamem, da se elektronika analogno odziva, npr nad 3500, če bi bile težave s hallgeberjem bi tudi v nižjih obratih nemirno tekel.