Stran 1 od 1
po dežju ne vžge
Objavljeno: Po sep 18, 2006 5:18 pm
Napisal/-a busman
Vem da podobna tema že obstaja, vendar so pri meni malce drugačni pogoji.
Gre se za vžiganje avta potem, ko je nekaj časa stal(čez vikend), vmes pa je cel čas deževalo.Avto je renault 5 five 1.4, 96 letnik
To se je že večkrat zgodilo.Našprical sem že vse kable, očistil vse kontakte, svečke in še vedno nič.
Avto sicer vergla normalno in nobenega čudnega zvoka ni slišati.
Pač ne vžge.Nočem ga pa verglat pol ure ker zihr ni dobr za motor.
Zanimivo pa je, da ko se zunaj posuši, oz. ne dežuje nekaj časa, pa vžge kot da ni bilo nič.Predvsem je zoprno zjutraj zarad službe.
Kaj pravite, oz. a je že imel kdo podoben primer?
L.P.
Objavljeno: Po sep 18, 2006 5:31 pm
Napisal/-a |kr_en|
razdelilno kapo si odprl? pa obrisu pa naspricu?
Objavljeno: Po sep 18, 2006 5:35 pm
Napisal/-a busman
še ne, bom še to spucu, pol mi pa že zmanjka idej
bom sporoču če bo kej bolš
L.P.
Objavljeno: Po sep 18, 2006 7:18 pm
Napisal/-a BBoss
|kr_en| je napisal/-a:razdelilno kapo si odprl? pa obrisu pa naspricu?
bo kar taprav vzrok
Objavljeno: Po sep 18, 2006 8:02 pm
Napisal/-a dr.otkar
Ponavadi daš novo kapo pa rotor in zadeva špila kt urca.
Če daš pa še nove svečke po si pa že za Alonsom.
na Anet po material pa v garažo.
P.s. a je zjutraj moral zmeraj parkrat motor štarter zavrtet, da je vžgala

Objavljeno: Po sep 18, 2006 11:46 pm
Napisal/-a busman
dr.otkar je napisal/-a:Ponavadi daš novo kapo pa rotor in zadeva špila kt urca.
Če daš pa še nove svečke po si pa že za Alonsom.
na Anet po material pa v garažo.

P.s. a je zjutraj moral zmeraj parkrat motor štarter zavrtet, da je vžgala

če je blo suho vreme je zmeri vžgal iz prve.Nikol problemov.
Tut če je čez vikend stal.
Samo kadar je stal na dežju, pa ni hotel dokler se ni posušil.
Jutr spucam kapo pa bomo vidl
L.P.
Objavljeno: Če sep 28, 2006 5:24 pm
Napisal/-a busman
Evo, pa je zrihtan.
Vglavnm, kapa je bla že čis zlizana,
tko da sm jo zamenju, pa rotor očistu.
Zdej pa vžiga k norc
Hvala vsem za info.
L.P.
Objavljeno: Če sep 28, 2006 6:27 pm
Napisal/-a marc4
lp. da ne odpiram nove teme.
imam podoben problem.
Avto je renault 5 campus 91 letnik
Pred kratkim mi je avto iz neznanih razlogov začel trokirati in izgubljati moč. Ali pa sploh ni prijel na gas. Peljal sem ga k avtoelektričarju kateri mi je zamenjal platine, svečke, kondenzator, federček, pokrov razdelilne kape in rotor. Problem je bil rešen za dva dni. Potem pa se je težava ponovila.
Avto se nekaj časa normalno pelje potem pa iz nenada začne izgubljati moč v najslabšem primeru pa celo ugasne. Če ima kdo kakšen predlog kaj naj še pogledam naj prosim svetuje.
Objavljeno: Če sep 28, 2006 7:11 pm
Napisal/-a čare
zabit frgazer
Objavljeno: Če sep 28, 2006 7:42 pm
Napisal/-a dr.otkar
Če imaš zraven vžigalne tuljave eno srebrno škatlico (elektronski vžig) potem se lahko napaka skriva tu not.
Objavljeno: Pe sep 29, 2006 12:18 am
Napisal/-a Primoz_86
dr.otkar je napisal/-a:Če imaš zraven vžigalne tuljave eno srebrno škatlico (elektronski vžig) potem se lahko napaka skriva tu not.
pravi, da so bile menjane platine.
Sicer pa so lahko krivi tudi kabli, če kje kakšen prebija.
Objavljeno: Ne okt 01, 2006 9:53 am
Napisal/-a marc4
zamenjal sem filter za bencin in spucal dizo. težava ni izginila. se pa problem pojavi ko se avto segreje. ko je hladen vse deluje normalno. vžge brez problema. po 10 do 15 minut vožnje pa se pojavi težava.
Objavljeno: Po nov 09, 2009 10:41 pm
Napisal/-a busman
Pozdravljeni!
Spet isti problem..

Spet mi ne vžge. Gre za isto 5ko kot v začetku teme, 1.4 five l.96.
Včeraj mu je kar naenkrat zmanjkalo moči med vožnjo. Baje je nekaj trokiral že prej(nevem točno, ker ga ne vozim)
Pregledal sem kapo in en kabel je na stiku s kap čisto oksidiral. Seveda sem takoj zamenjal vse kable in pa kapo. Počistil rotor in... nič.
Ob kontaku se sliši benz pumpo in pravtako po nekaj vžigih začne smrdeti po neskurjenem bencinu, tako da bencin zagotovo pride do mašine.
Da bi vse 4 sveče crknile naenkrat se mi zdi malo verjetno..
Preostane mi še cinšpula in pa rotor, katerega še nisem menjal. Tako da me zanima, kakšen je pravzaprav postopek pri menjavi le-tega. Je potrebno na kaj paziti, ali se enostavno odvije in privije novega?
Pa še nekaj, kar sem opazil. Namreč vsakič ko sem snel kapo je bil rotor obrnjen v isto smer. Nisem tak majster, da bi vedel natančo ali je to normalno, morda zgolj naklučje? Ali je možno da se rotor sploh ne bi vrtel? z roko ga nisem mogel obrniti..
Danes (ko cel dan ni padal dež-ob suhih dnevih ni problemov) je sicer vžgal vendar ni bilo odziva ob pritisku na plin in po nekaj sekundah je ugasnil.
Zahvaljujem se vam za vsakršne nasvete in pomoč.
Lp
Objavljeno: Po nov 09, 2009 11:03 pm
Napisal/-a lisko
Glede na to da ne reagira na gas pedal se men bolj dozdeva da te jezi nekaj okol bencina....poglej in prepuči malo kontakte ki pač so....oko pa vrži še na podtlačno cevko ki gre iz "frgazerja" na en senzor na požarni steni. Lahko pa tudi razštelan vžig....
Rotor skoraj nemogoče da se ne bi vrtel....lahko pa probaš . Ko boš mel sneto naj ti en mal povergla ti pa glej....rotor je samo natakjen in se ga lepo snema ter menja z novim. Cinšpula pa je prav tako samo pritrjena z vijaki in na njej natakjeni kabli.