Stran 1 od 1
Začetek rjavenja
Objavljeno: Če sep 21, 2006 9:41 am
Napisal/-a chino
Imam en problem(ček) pri svojem 7 let starem in sicer odlično ohranjenem VW Polotu.
Na zadnjem blatniku mi je začela pločevina rjaveti, cca 3 cm v dolžino in 1 cm v višino od roba blatnika. Počasi se lušči barva, pojavljajo se mali mehurčki, ni pa (še) prerjavelo skozi.
Zdaj me pa zanima, na kakšen način naj se tega lotim oziroma kam naj se obrnem, da mi to rjo zrihtajo (odstranijo) - kakšen klepar, ličar(???)? Seveda še pred zimo in soljo...
Hvala za odgovor(e).
Objavljeno: Če sep 21, 2006 9:51 am
Napisal/-a Jorgi
Če so mehurčki in ni vidna rja, je vseeno lahko prerjaveno. To se pokaže, ko malo "obrišeš" rjo pa se ti kar vsuje vse in voila! luknja je tu.Vsekakor je to naloga najprej za kleparja, potem ličarja (če nimaš sam znanja to porihtat). Majstrov je kukr čš, verjetno pa bi ti odgovarjal, da je v okolici tvojega domovanja...
Objavljeno: Če sep 21, 2006 12:13 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
No naš foter ima tud polota kot novega, 50k kilometrov, skoz v garaži pa, letnik je 96 pa mu je že, ko je bil avto star ene 5 let začel zadaj pri obeh blatnikih rjavet. Potem pa je dal to popravit, je dal ene 25 tisoč takrat in zdaj je super, avto je rjavel samo tam.
Čeprav ne razumem kako se lahko to nemcu naredi, ko je pa ja tako fajn pleh :P
Objavljeno: Če sep 21, 2006 12:20 pm
Napisal/-a xandrej
Še zadnje serije AX-ov so ble rec. pocinkane tukaj pa poloti rjvijo... Svašta... ZX je pa v celoti že pocinkan tak, da sploh ne rjavi... dojčland ubrales. Mogoče pa je opl posodil pleh za polota...
Malo heca.

Objavljeno: Če sep 21, 2006 12:30 pm
Napisal/-a milankregar
Nič se preveč ne sekiraj, ker nisi edini, ki mu VW rjavi.

Bratov Golf4 letnik 1999 ima že tudi načete zadnje blatnike in pragove. Ravno pred dnevi se je dogovarjal z ličarji, cena popravila bo nekje 50-80.000sit.
Objavljeno: Če sep 21, 2006 12:32 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
milankregar je napisal/-a:Nič se preveč ne sekiraj, ker nisi edini, ki mu VW rjavi.

Bratov Golf4 letnik 1999 ima že tudi načete zadnje blatnike in pragove. Ravno pred dnevi se je dogovarjal z ličarji, cena popravila bo nekje 50-80.000sit.
od česa to?
Objavljeno: Če sep 21, 2006 5:04 pm
Napisal/-a Polo78
Kje smo že govorili, da VW ni več to kar je nekoč bil?

Mal heca...
Kaj pa garancija proti prerjavenju, a nima to polo 12 let? Moj vem da je imel toliko, sam je bil novejši (letnik 2001). Vem tudi, da je bil v celoti pocinkan, nevem pa kako je s temi modeli pred letom 2000. Očitno so si res pleh pri starih oplih sposodil.

Objavljeno: Če sep 21, 2006 5:19 pm
Napisal/-a milankregar
SAVINJCAN je napisal/-a:milankregar je napisal/-a:Nič se preveč ne sekiraj, ker nisi edini, ki mu VW rjavi.

Bratov Golf4 letnik 1999 ima že tudi načete zadnje blatnike in pragove. Ravno pred dnevi se je dogovarjal z ličarji, cena popravila bo nekje 50-80.000sit.
od česa to?
Ne vem, od samega sabe.

Pa o nobeni garanciji nočejo slišat, ker ima avto zadnji žig uradnega servisa pri dveh letih, pol pa se je doma olje menjavalo.
Objavljeno: Če sep 21, 2006 5:20 pm
Napisal/-a milankregar
Polo78 je napisal/-a:Kje smo že govorili, da VW ni več to kar je nekoč bil?

Mal heca...
Kaj pa garancija proti prerjavenju, a nima to polo 12 let? Moj vem da je imel toliko, sam je bil novejši (letnik 2001). Vem tudi, da je bil v celoti pocinkan, nevem pa kako je s temi modeli pred letom 2000. Očitno so si res pleh pri starih oplih sposodil.

Pleh konkretno pri Golfu4 ni pocinkan, ampak galvaniziran ... galvanizacija je postopek, sedaj je samo vprašanje s čim je galvaniziran, ni pa cink.