Stran 1 od 1
Hitra menjava zavornih ploščic-kje??
Objavljeno: Če sep 21, 2006 5:54 pm
Napisal/-a Speedfighter
Pozdravljeni!
Zanima me kje v okolici Domžal bi se dalo hitro pa relativno ugodno zamenjat zavorne ploščice? Namreč danes (še sam ne vem kako) sem uspel ostat brez sprednje desne zavorne ploščice (leve je še vsaj 6 mm!) in bi rad zamenjal zdaj obe v najkrajšem možnem času-po možnosti že jutri, ker avto vsak dan potrebujem!
Če pozna kdo koga v okolici (ne bi se rad predaleč vozil brez dobrih zavor), naj prosim sporoči-hvala!!!
Objavljeno: Če sep 21, 2006 5:58 pm
Napisal/-a rozy
pejd jih u trgovino z avto deli iskz pa jih sam zamenjej sam na dvorišču
lp aleš
Objavljeno: Če sep 21, 2006 6:53 pm
Napisal/-a cliopower
rozy je napisal/-a:pejd jih u trgovino z avto deli iskz pa jih sam zamenjej sam na dvorišču
lp aleš
Se strinjam bos najhitreje in najceneje zrihtu

Objavljeno: Če sep 21, 2006 8:33 pm
Napisal/-a Nejko87
obvezno očisti čeljust+"sedež" ploščic ker ti je štekala (to se itak naredi pri vsaki menjavi, sam sem že vidu talente k niso nič zdrgnil.)
Objavljeno: Če sep 21, 2006 9:43 pm
Napisal/-a andrazzupan
ja. Moraš obvezno očistit okolico ploščic, ter tudi preizkusiti čeljusti če lepo tečejo. Lahko so tudi zarjavele če je ena ploščica skoraj nova druga pa obrabljena. Jaz osebno v takem primeru nisem mogel popraviti čeljusti in sem jih zamenal.
Objavljeno: Če sep 21, 2006 10:04 pm
Napisal/-a sonček
Veš če se ne spoznaš na take stavri raje pelji k enmu fušarju mal se pozanimaj pa je. Druga vrjanta je da se da z malo truda narest (pr golfu je tako da se odvije dva vijaka potem pa samo dol vržeš čeljust, potem ščistiš, potem pa naj bi vzel dva železa(pr nas rečem mtrajzl nekako tako) in porin cilinder nazaj,vstaviš not ploščice, in moniraš nazaj.).
Upam da sem razložu prov.
Objavljeno: Če sep 21, 2006 10:48 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
sonček je napisal/-a:Veš če se ne spoznaš na take stavri raje pelji k enmu fušarju mal se pozanimaj pa je. Druga vrjanta je da se da z malo truda narest (pr golfu je tako da se odvije dva vijaka potem pa samo dol vržeš čeljust, potem ščistiš, potem pa naj bi vzel dva železa(pr nas rečem mtrajzl nekako tako) in porin cilinder nazaj,vstaviš not ploščice, in moniraš nazaj.).
Upam da sem razložu prov.
sem vedel, da boš nekaj infomativnega za golfa napisal. hvala, bom uporabil nasvet če kdaj kupim golfa 2 dizl, ko bom obupal nad ostalimi vozili.
Objavljeno: Če sep 21, 2006 11:35 pm
Napisal/-a OG_Blaz
Upam da jih dobim, pa ze danes zamenjamo
Lp
Objavljeno: Pe sep 22, 2006 7:20 am
Napisal/-a joztom
Obvezno vse očistiš z drateno krtačo (razen bata in prašne gumice bata, ki je izrinjen). Za stiskanje bata čeljusti v zaprto lego lahko uporabiš cvingo, podločeno z lesom (mizarsko, manjšo). Eni avti pa morajo tudi sočasno bat vrtit v desno, zato se pozanimaj. Stranska vodila ploščic in zadnja površina ploščic se maže zelo na tanko z bakreno ali keramično mastjo (temperaturna mast), horizontalna vodila (štifti, ki so v gumi) izključno z nevtralno belo mastjo (ATE za zavore). V nasprotnem primeru prašne gumice narastejo na 2x velikost in čeljust gre rakom žvižgat. Pravi mojstri z orodjem snamejo rob diska, ki ni izrabljen ali pa s pilo posnameš iglo. Rahlo trkanje s kladivom po robu diska za odstranitev napihnjene rje je dobrodošlo za kvalitetno zaviranje, čene se deli, ki odletavajo zarivajo med čeljust in ploščico.
Re: Hitra menjava zavornih ploščic-kje??
Objavljeno: Pe sep 22, 2006 7:24 am
Napisal/-a MacTron
Speedfighter je napisal/-a:Namreč danes (še sam ne vem kako) sem uspel ostat brez sprednje desne zavorne ploščice (leve je še vsaj 6 mm!)
pa se pred tem mal preglej cilindre... ker ti ocitno neenakomerno
bremza...
Objavljeno: Pe sep 22, 2006 10:33 am
Napisal/-a Speedfighter
BlažB je napisal/-a:Upam da jih dobim, pa ze danes zamenjamo
Lp
Take rabmo!

Upam da uspe še dans

Objavljeno: Pe sep 22, 2006 3:55 pm
Napisal/-a sonček
SAVINJCAN je napisal/-a:sonček je napisal/-a:Veš če se ne spoznaš na take stavri raje pelji k enmu fušarju mal se pozanimaj pa je. Druga vrjanta je da se da z malo truda narest (pr golfu je tako da se odvije dva vijaka potem pa samo dol vržeš čeljust, potem ščistiš, potem pa naj bi vzel dva železa(pr nas rečem mtrajzl nekako tako) in porin cilinder nazaj,vstaviš not ploščice, in moniraš nazaj.).
Upam da sem razložu prov.
sem vedel, da boš nekaj infomativnega za golfa napisal. hvala, bom uporabil nasvet če kdaj kupim golfa 2 dizl, ko bom obupal nad ostalimi vozili.
Več ali maj so se mahaniki učil na golfu,škodi,stojenki itd.....take stvari kot osnova pol se mi ne sanja kako nej napišem.
lp
Objavljeno: Pe sep 22, 2006 5:00 pm
Napisal/-a joztom
mtrajzl se reče MontierEisen in po slovensko montirajzn. Pri zavorah ravno sila ni vedno najboljša, bolje je razumeti zadevo. Tudi jaz včasih zaidem k fušarjem, seveda pa možakar pri jurja na uro ne more preživeti. Orodje, dvigala, material, zaloga so le prevelik zalogaj za socialne cene, drugo je, če s prijateljem malo pošraufamo na dvigalu. Golf in VW nista ravno blesteč primer za zavore, ker je koncern dolgo zaostajal za resnimi firmami, npr passat 1,9tdi letnika 1991 ima še enojne, nehlajene diske, da ne moreš verjeti. Pozneje so na silo in hitro dohitevali žabarsko konkurenco, ko jih je Clio I skoraj nabrisal. Se spominjam enega prvih avtov, Renault Gordini, vse štiri diske 250mm in zadaj omejevalec, takrat so hrošči še ekscentre na firkant gonili in vse pakne, edino amerikanar 1302/1303 je bil malo boljši. Tudi tako poznana firma ATE (Alfred Teves gmbh) je z licenco od Lockheed-a sistem diskatih zavor prevzela. Ravno tako je silno znana tovarna Bilstein sramežljivo z malimi črkami pisala na amortizer "sistem DeCarbon", ki pa jih poznamo iz vsake katrce, ki z amortizerji in to dvostranskimi in plinskimi, ni nikoli imela težav. VW je dandanes dobra firma, v naših krajih pa precenjena.