Stran 1 od 1
Motor izgublja moč!
Objavljeno: Če sep 21, 2006 6:58 pm
Napisal/-a DIZELAŠ
Pozdravljeni!
Nekaj tednov že opazujem precejšen upad moči.Gre za motor za 1.9 TDI 90ks z bosch pumpo v Ibizi letnik2001.150 000km prevoženih.
Avto cca4 mesece ni bil skoraj nič vožen,ker sm bil v tujini.
Dvomim,da bi se avto zamoril v tem času.Največji upad opazim v V.prestavi,kjer avto na avtocesti več ne prseže max 3200obratov in hitrost 160km/h.V samem delovanju ne opazim nekega čudnega zvoka,vžiga v prvo,poraba normalana 5l/100km.Sam efekt pri malo hitrejši vožnji pa je ,kakor da bi avto nekaj dušilo pri večji hitrosti od 140km/h dalje.Kaj mislite ,da bi lahko bilo.?
Hvala za odgovore!
LP
Objavljeno: Če sep 21, 2006 7:52 pm
Napisal/-a CarInvent
lahko bi bil slab LMM (merilec pretoka zraka), zelo pogost problem pti TDIjih. Tu je najzanesljivejši test kar probna vožnja z novim. Test in tudi morebitni ugoden nakup lahko opraviš pri
www.avtoelektronika.si
Računaj na strošek testa cca 15eur, oziroma nov LMM cca 90 eur.
lahko pa je tudi kaj drugega - naftni, zračni filter, nekaj kar onemogoča dovod zadostne količine goriva/zraka pri večji porabi goriva (višje hitrosti) ..
lp
Objavljeno: Pe sep 22, 2006 12:46 pm
Napisal/-a Tečko
Sicer ne vem kako je pri Nemcih, pri italijanskih dizlih odklopiš ta LMM, se zapelješ in vidiš, ali dobro vleče, potem je LMM kriv. Lahko pa za začetek očistiš kontakte s kontakt sprejem (ne WD 40), če so slučajno samo kontakti umazani, in priklopiš nazaj.
Objavljeno: Pe sep 22, 2006 1:22 pm
Napisal/-a sašo&FIAT
Tečko je napisal/-a:Sicer ne vem kako je pri Nemcih, pri italijanskih dizlih odklopiš ta LMM, se zapelješ in vidiš, ali dobro vleče, potem je LMM kriv. Lahko pa za začetek očistiš kontakte s kontakt sprejem (ne WD 40), če so slučajno samo kontakti umazani, in priklopiš nazaj.
samo po izklopu in ko dač kontakt comp.zazna napako-vrže v zasilni program in spet nič ne veš.pri meni je bilo tako in ni bil lmm ampak zabit EGR ventil.
če ga isklopiš (LMM) morač peljati na servis da ti zbriše napako
Objavljeno: Ne nov 12, 2006 10:29 am
Napisal/-a DIZELAŠ
Živjo!
Na avtu smo naredili servis,menjali olje,filtre zračnega, oljnega,naftnega,a še vedno je avto nekako len in po ravnini v V.prestavi ne preseže več 3100-3200 obratov max.160km/h in še do tja rabi kr zajeten čas.Pojma nimam kaj bi lahko bilo.Res pa je ,da je okol turbina malo narošena površina in kaka kapljica olja.Mislite da je kaj s turbino?
Hvala za odgovore.
Objavljeno: Ne nov 12, 2006 11:10 am
Napisal/-a RedBull™
Kot ti že ves čas govorijo.... zamenjaj LMM,dobiš bosch-ovega ali beru-jevega za slabih 15.000 sit.
Objavljeno: Ne nov 12, 2006 1:16 pm
Napisal/-a Misak
Beja servis - sm skor stoprocent da je turbina v zadnjih izdihljajih. Podobne simptome smo mel namreč mi na na našem dizlu, vendar smo predolgo odlašali in je bila turbina zrela za odpad. Lahko pa bi jo obnovili...
www.beja.si