Stran 1 od 1

POLO 02 menjava motorja

Objavljeno: So sep 23, 2006 6:04 pm
Napisal/-a Samči
Lep pozdrav vsem na forumu!

Sem nov tukaj in imam eno morda malo nenavadno vprašanje! Imam POLOta 2002 (okrogle sprednje luči) z motorjem 1.2, 55KM. Zanima me od katerih VW-jev bi v tega polota pasal motor namreč se mi zdi ta motor prešvoh za mojo težko nogo in bi rabu mal več moči pod pokrovom :twisted:

Vnaprej hvala za odgovore

LP Samči

Objavljeno: So sep 23, 2006 6:15 pm
Napisal/-a leoCar
Paše 1,8 turbo od TTja ali pa od octavie, ker sta prečno vgrajena, v pasatu in v audiju pa vzdolžno, tako da ne paše, ker so druge getribe in nosilci motorja.
Naj se en VAG freak oglasi in ti podrobneje razloži.

Objavljeno: So sep 23, 2006 6:17 pm
Napisal/-a RedBull™
sanja svinja v koruzu ja....

ti lepo avto (če ne zadovoljuje tvojih potreb) lepo prodaj,ter si kupi nekaj,kar ti bo všeč tebi osebno ter desni nogi ;)

Objavljeno: So sep 23, 2006 6:31 pm
Napisal/-a Samči
a morda paše od starejših polotov (1,6 125KM - GTI)?

LP

Objavljeno: So sep 23, 2006 8:47 pm
Napisal/-a Sigor
Definitivno da pašejo not vsi motorji, ki so jih v ta model Polota vgrajevali.
Ampak, ni kar tako enostavno menjat motorja, zato da bi avto dosegal večje hitrosti. Nisem strokovnjak na tem podorčju, ampak z motorjem in njegovo močjo je povezanih pri avtu več stvari, ena pomembna stvar so zavore, verjetno tud izpušni sistem, kaj več bo znal kdo drug napisat, kaj je še takega.
Res bolje da nardiš tako kot ti je nekdo pred mano svetoval: tega prodaj in si kupi takega, kot bi ga rad mel. Ampak pazi: hitro je hitro prehitro.

Objavljeno: So sep 23, 2006 10:03 pm
Napisal/-a LudiLimun
da nadaljujem od sigorja:
kaj pa fedri, pa podvozje, pa celotna struktura, ki ni sestavljena ne za take hitrosti ne za take obremenitve, ...
sej razumem, da bi rt mel mal več konjou, ampak ni to način, oz. je, sam rabš velik cajta za to, pa žiucou, k pomoje ti bi še najbl sral na homologaciji
moj predlog: kup močnejši auto :)

Objavljeno: So sep 23, 2006 10:56 pm
Napisal/-a CockroaC
leoCar je napisal/-a:Paše 1,8 turbo od TTja ali pa od octavie, ker sta prečno vgrajena, v pasatu in v audiju pa vzdolžno, tako da ne paše, ker so druge getribe in nosilci motorja.
Naj se en VAG freak oglasi in ti podrobneje razloži.


Kolko jaz vem pri pasatu ni vzdolzno vgrajen niti pri a4,niti a3 niti golf4 niti bora niti leon itd. tak da ne vem od kod ti ideja samo o tt in octavii.

Drugace pa mislim da bo v avtorjevem primeru smiselna zamenjava avtomobila.Prvo pravilo tuninga je .. za osnovo vzami vedno najmočnejšo serijsko izvedneko svojega avtomobila.

Objavljeno: Ne sep 24, 2006 7:49 am
Napisal/-a leoCar
Od kod ti pa ta info. da pasat nima vzdolžno vgrajenega motorja1,8T, letnik 98 ga ma, sem videl na svoje oci, ker ga ma bratranec!
Audija A4 pa ma moj svak, tako da ne govorit na pamet!
TTja pa sem že vozil in Octavio, pa tudi motorje sem videl :!:
Za pasata se lahko tukaj prepričaš!
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=939585#
LP
LeoCar

Objavljeno: Ne sep 24, 2006 7:58 am
Napisal/-a Samči
Zdej, ko berem vaše odgovore sm se kr mal zamislu!

Vse kar ste napisal je popolnoma res in zadeva se verjetno res nebi končala samo pri menjavi motorja ampak bi za sabo potegnil še veliko stvari kot ste omenil (podvozje, zavore, izpuh,...) in bi se zadeva precej podražila, na-koncu bi pa mel probleme še z homologacijo, jst pa na te stvari sploh nism nč pomislu :oops:

Najbolje bi res bilo da bi avto zamenjal!

Hvala za Vaše nasvete!

P.S. nočm bit zatežen ampak bi Vas vseeno še neki vprašu: a mislte da bi se dal iz tega motorčka (1,2 - 55KM) kej več "vn stisnt", s kakšnim športnim filtroml, športnim izpuhom,...?

LP Samči

Objavljeno: Ne sep 24, 2006 8:19 am
Napisal/-a leoCar
Športen filter in ispuh ti nebi prinesel kaksnega večjega prirastka moči, tako da je vseeno najbolša rešitev menjava avtomobila, kot so ti svetovali drugi.
Lp
LeoCar

Objavljeno: Ne sep 24, 2006 9:29 am
Napisal/-a Blinder
Samči je napisal/-a:Zdej, ko berem vaše odgovore sm se kr mal zamislu!

Vse kar ste napisal je popolnoma res in zadeva se verjetno res nebi končala samo pri menjavi motorja ampak bi za sabo potegnil še veliko stvari kot ste omenil (podvozje, zavore, izpuh,...) in bi se zadeva precej podražila, na-koncu bi pa mel probleme še z homologacijo, jst pa na te stvari sploh nism nč pomislu :oops:

Najbolje bi res bilo da bi avto zamenjal!

Hvala za Vaše nasvete!

P.S. nočm bit zatežen ampak bi Vas vseeno še neki vprašu: a mislte da bi se dal iz tega motorčka (1,2 - 55KM) kej več "vn stisnt", s kakšnim športnim filtroml, športnim izpuhom,...?

LP Samči


Tudi ce bi pridobil nekaj moci, bi to za tebe dovolj? Obcasno vozim 90 konjski avto, pa ga teram na obrate, a vseeno ne gre dovolj.
Z spornim zr.filtrom in izpuhom bos pridobil nekaj, samo avto se bo pol drl, in se vedno ne bo sel nikamor...

Objavljeno: Ne sep 24, 2006 11:04 am
Napisal/-a Samči
Hvala vsem za odgovore!

Hja potem bom pa motorček kar pustil pri miru, nebom daju nobenih športnih filtrov in takih zadev, ker da se mi bi avto dru, učinka pa nebi bilo nobenga...to je pa res zadnja stvar ki bi jo hotu! :roll:

mogoče nekega dne GOLF4 GTI :twisted:

Še enkrat hvala Vsem za odgovore in lep pozdrav

Samči