Stran 1 od 1

Diski in zavorne ploščice

Objavljeno: Po sep 25, 2006 9:00 pm
Napisal/-a s12345
Rad bi zamenjal diske in zavorne ploščice. Gor bi dal malo boljše od originalnih (katere se dobijo na uradnih servisih).
Predlogi - izkušnje - cene?
Relacija Kr. gora - Ljubljana.

lp

Objavljeno: Po sep 25, 2006 9:08 pm
Napisal/-a Samči
Diske in zavorne ploščice lahko kupiš v Kranju PROCAR (http://www.pro-car.si/web/tuning/site.asp?str=6&Show/Offer/1051113745)
včasih so imeli neke bol kakovostne diske in pakne sam nevem točno če imajo še?

Objavljeno: Po sep 25, 2006 9:29 pm
Napisal/-a joztom
Dobijo se navrtani ali narezani diski Brembo in zraven ploščice ferodo. Ebay jih je poln, cena ene 30K, odvisno od tipa avta. Jaz sem gledal 288mm luknjaste. Prednost je, ker so eni pokromani in ne rjavijo na delih, kjer ni obrabe. Zaradi lukenj se menda pare hitreje sproščajo. Cena za narezane ali naluknjane je ista, ne vem pa kakšna je razlika.
http://cgi.ebay.de/BREMBO-MAX-Bremssche ... dZViewItem

Objavljeno: Po sep 25, 2006 9:56 pm
Napisal/-a phoebus
Narezani imajo kanale da se odvaja svinjarija, tako da še bolj primejo. Je pa res, da bolj nucajo ploščice.

Objavljeno: Po sep 25, 2006 10:29 pm
Napisal/-a Yagi-san
Slika

Slika

Carbon ploščice
Slika

Slika

Slika

Slika


Cena je bila za komplet nekje >500 € !


LP, Yagi-san

Objavljeno: Po sep 25, 2006 10:35 pm
Napisal/-a Nejko87
glej... povej kateri avto...
+ vsak ti bo svoje predlagu.
recimo jst mam tole... sam mam zelo lahek avto, tko da moram par sekund držati gas+bremza da se stwar ogreje... (green stuff so bolj podobne originalnim)
Slika
baje se splača it k sinterju...

Objavljeno: To sep 26, 2006 7:42 am
Napisal/-a Kritik
Ne kupuj narezanih in navrtanih. Malo poišči tu po forumu, nekje se nahaja link do zakladnice znanja o bremzah, motorjih, amortizerjih.... Narezani diski so za športne avtomobile, in zato ker so narezani in prevrtani tudi hitreje nastajajo manjše razpoke na diskih in take diske je potrebno menjat. Če se ne motim sem celo prebral da naj bi tekmovalni avtomobili menjali te diske po vsaki tekmi.... Če mi ne verjameš malo poišči po netu. Predlagam ti cele diske, sam imam Brembo diske in ferodo plloščice in primejo kot hudič. Diski pa niso ne navrtani in ne narezani.

Objavljeno: To sep 26, 2006 9:38 am
Napisal/-a peroa
Nejko87 je napisal/-a:glej... povej kateri avto...
+ vsak ti bo svoje predlagu.
recimo jst mam tole... sam mam zelo lahek avto, tko da moram par sekund držati gas+bremza da se stwar ogreje... (green stuff so bolj podobne originalnim)
Slika
baje se splača it k sinterju...


Kolk je bila pa cena tega kompleta?

Objavljeno: To sep 26, 2006 11:20 am
Napisal/-a Nasty
Kritik;
pri navrtanih diskih obstaja možnost, da počijo. Pri narezanih diskih, oziroma pri diskih z utori (namenjeni čiščenju diska) pa te nevarnosti ni.

Ne mešaj diska na dirkalnikih, z diskom za vsakdanjo uporabo. Tam jih menjajo predvsem zaradi obrabe, oziroma boljšega učinka pri zaviranju. So iz drugačnih materialov, kot so športni za vsakdanjo uporabo.

Predlagam diske in ploščice (Greenstuff) od EBC. Uvaža in zastopa M.A.J. KLUB. & JEFRA RACING d.o.o. (Tomaž), Taborska 6, Domžale. (01) 724 80 63. Ima veliko izkušenj z dirkanjem. Vprašate lahko tudi za kakršen koli nasvet. Tip resnično obvlada zadeve.

Objavljeno: To sep 26, 2006 11:58 am
Napisal/-a Lenuh007
Na dirkalnikih, po tehniki najblizji so rally dirkalniki, zamenjajo veliko sestavnih delov. Nekateri deli ne dobijo niti casa, da se "utecejo" npr. diski, pnevmatike,... ampak je gas do konca :D
Jest z Brembo MAX zelo zadovoljen.

Objavljeno: To sep 26, 2006 1:13 pm
Napisal/-a Sierrator
Celi diski so mi že počili po hudem zaviranju.
Narezani in naluknjani pa po več precej hujših zaviranjih še nikoli.

Res pa je, da narezani bolj rabijo ploščice. Jih pa zaradi tega tudi čistijo.
Odvisno pač od stila vožnje. Če voziš hitro, so športni diski vsekakor boljša izbira.

Objavljeno: To sep 26, 2006 1:36 pm
Napisal/-a jaka-z
Kritik je napisal/-a:Ne kupuj narezanih in navrtanih. Malo poišči tu po forumu, nekje se nahaja link do zakladnice znanja o bremzah, motorjih, amortizerjih.... Narezani diski so za športne avtomobile, in zato ker so narezani in prevrtani tudi hitreje nastajajo manjše razpoke na diskih in take diske je potrebno menjat. Če se ne motim sem celo prebral da naj bi tekmovalni avtomobili menjali te diske po vsaki tekmi.... Če mi ne verjameš malo poišči po netu. Predlagam ti cele diske, sam imam Brembo diske in ferodo plloščice in primejo kot hudič. Diski pa niso ne navrtani in ne narezani.


točno to, škoda keša po moje za navrtane/narezane, jaz imam na primer navadne EBC diske in ferodo ds2500 dirkalne ploščice ter zavorno tekočino menjano z ATE super blue racing in je razlika ogromna napram serijskimi ;) 8)

Objavljeno: To sep 26, 2006 1:48 pm
Napisal/-a Kritik
Ok, da me ne boste kritizirali vsi po vrsti, bom poiskal tisti link, do strani, kjer je vse lepo razloženo, pa si boste tam prebrali. To ni zraslo na mojem zelniku. Sem samo povedal, kar sem izvedel na tistih straneh. :oops:

Objavljeno: To sep 26, 2006 2:13 pm
Napisal/-a Kritik
Ok, sem našel http://www.carbibles.com/brake_bible.html Tu piše vse o takih in drugačnih zavorah. Posebej pozorni bodite na odstavek: An important note about drilled rotors: :con Pa se opravičujem za toliko trash postov z moje strani. Hvala vsem za razumevanje.

Objavljeno: To sep 26, 2006 2:31 pm
Napisal/-a joztom
Če bi imel pomisleke glede navrtanih diskov bi najprej pomislil na motoriste, ki imajo dosledno VSI take diske. Če to njih ne bo ugonobilo, bom tudi jaz zdržal z njimi. Če npr Brembo ne zna predvideti teh težav in to ponuja na trgu, se tudi jaz ne sekiram.