Stran 1 od 1
škoda na menjalniku?
Objavljeno: So sep 30, 2006 11:39 am
Napisal/-a sylo
ok, situacija je taka, pelu sm se z golfom 4, približno 20 km/h in kot talentu mi je ratal dat v rikverc, (sklopko sm skoz tišu), uglavnem menjalnik je je sam trrrr naredu, zdej me pa zanima, kok je to slabo?
Objavljeno: So sep 30, 2006 11:51 am
Napisal/-a sonček
Kaj a za škrtal ti je al kaj če ti je pol se ni treba sekirat to se včasih zgodi zarad sklopke menda ne stisneš do konca oz. avto ko daš v rikverc se mora vztrajnik ustavt pol pa daš nazaj.
lp
Objavljeno: So sep 30, 2006 11:56 am
Napisal/-a sylo
ja jes sm se pelu naprej, pol sm pa ponesreč šaltu v rikverc

Objavljeno: So sep 30, 2006 12:00 pm
Napisal/-a samekk
sylo je napisal/-a:ja jes sm se pelu naprej, pol sm pa ponesreč šaltu v rikverc

oprosti, sam si pa res talent da ti je to ratal :P :P
sam če zdej normalno dela pol ni nč škode. kolk zobov na rikverc zobniku si pa naštel ? :P
Objavljeno: So sep 30, 2006 12:04 pm
Napisal/-a sylo
ene petkrat je preskočil

, sam zdej načeloma dela normalno

Objavljeno: So sep 30, 2006 1:06 pm
Napisal/-a RedBull™
sonček je napisal/-a:Kaj a za škrtal ti je al kaj če ti je pol se ni treba sekirat to se včasih zgodi zarad sklopke menda ne stisneš do konca oz. avto ko daš v rikverc se mora vztrajnik ustavt pol pa daš nazaj.
lp
od kdaj se pa vztrajnik ustavi

Objavljeno: So sep 30, 2006 1:17 pm
Napisal/-a sylo
a pol mislte da ni nč hujšga, da me nebo skrbel

Objavljeno: So sep 30, 2006 1:28 pm
Napisal/-a Mate
Ponesreči prestavit v rikverc... sej je ja treba dol pritisnit ročico...
Uglavnem, če ti menjalnik sedaj normalno deluje ni nobene večje škode. Zaškrta, ko se morajo zobniki ujeti, če je prevelika razlika v hitrosti.
Načeloma se v rikverc prestavlja šele ko se ustaviš.
Objavljeno: So sep 30, 2006 2:21 pm
Napisal/-a im nobody
a nimajo nekteri avti tak narejen da majo ubistvu blokado da ko se ti peleš naprej sploh ne moreš dati v rikverc?oziroma da se more zglob ustavit da sploh daš lahka v rikverc?
Objavljeno: So sep 30, 2006 2:28 pm
Napisal/-a sylo
ja, sej še sam nevem kak je ratal, hteu sm dat v prvo, pa sm tak čudno dol prtisnu pa je skočil v R

, sm pa zdj ziher da se mi to nebo več zgodil

Objavljeno: So sep 30, 2006 2:42 pm
Napisal/-a sylo
aja, pa še neki me zanima, a majo avti to različno zrihtan, kr enkret sm dau pr volvotu v rikverc na avtocesti, pa je začelo hrumet šele ko sm začeu spuščat sklopko, pr golfu pa je zaškrtal pa sm meu stisnjeno sklopko?
Objavljeno: So sep 30, 2006 3:32 pm
Napisal/-a sonček
RedBull™ je napisal/-a:sonček je napisal/-a:Kaj a za škrtal ti je al kaj če ti je pol se ni treba sekirat to se včasih zgodi zarad sklopke menda ne stisneš do konca oz. avto ko daš v rikverc se mora vztrajnik ustavt pol pa daš nazaj.
lp
od kdaj se pa vztrajnik ustavi

ooooooo

ops: f+k kaj sem napisal sorry redbull.

ops:

ops:

ops:
lp pa brez zamere
Objavljeno: So sep 30, 2006 3:40 pm
Napisal/-a Speedfighter
sylo je napisal/-a:aja, pa še neki me zanima, a majo avti to različno zrihtan, kr enkret sm dau pr volvotu v rikverc na avtocesti, pa je začelo hrumet šele ko sm začeu spuščat sklopko, pr golfu pa je zaškrtal pa sm meu stisnjeno sklopko?
Ma zdej si pa vse pojasnu o ponesrečenem šaltanju pr 20 na uro v rikverc, če praviš da si to tud na AC že sprobaval...

Objavljeno: So sep 30, 2006 4:25 pm
Napisal/-a im nobody
ja če si mel pa stisjeno sklopko pa je zato zaškrtal ker se še zglob vrti in se ne ustavi takoj...pomoje
Objavljeno: So sep 30, 2006 4:29 pm
Napisal/-a milankregar
A še noben ni videl, kak se Majkl Najt (Knight Rider) obrača ?

Objavljeno: So sep 30, 2006 4:39 pm
Napisal/-a IcEm4n
ok, sam tole mi pa res ni jasn, da namest v prvo zašaltaš v rikverc. Mi pa tud ni jasn, zakaj pr 20km/h šaltaš iz 2. v 1. prestavo!?
pr fiatu vem, d ne morš zašaltat npr. iz 5. v vzratno, tud v 1. prestavo daš loh šele tkrt k se skor ustavš (tm max. 5km/h).
Objavljeno: So sep 30, 2006 5:21 pm
Napisal/-a sebaveh
Vse to se lahko komot zgodi, če je varnostni zatič obrabljen - to je tisti ki ti preprečuje prestaviti v vzvratno, brez da bi prej dvignil gumb ali pritisnil ročico dol (odvisno od avta).
Objavljeno: So sep 30, 2006 5:27 pm
Napisal/-a sylo
ja sej tko je, jes sm se vozu pa sm se je blo pol treba ustavit zato sm hteu menjat v prvo, in ker ma šalthebl R in 1 eno zravn druge sm ponesreč dau v R oz. sm preveč prtisnu na šalthebl dol tko da je pol skočil v R

, sicer pa nevem koklk točn km/h sm šou, uglavnem premiku sm se naprej
Objavljeno: So sep 30, 2006 6:30 pm
Napisal/-a imilet1
navad se tko da ko das v prvo avtomaticno malo dvigni rocico navzgor ko das pa v R pa pritisnes rocico navzdol in verjemi da ti bo prislo v KRI
