Stran 1 od 1
R5-Campus - Zelo velika poraba
Objavljeno: Po okt 09, 2006 11:36 pm
Napisal/-a sA!nT
Lp, pred kratkim se m kupil R5-campus, letnik 93 , prevoženih 175.000
Avto kot sam je zelo lepo ohranjen, pravzaprav 0 rje .. itd...
Problem pa je kolk mi avto "požre"
Nikol nism mel polnga tanka ( do zdej.. ) pa se mi je vedno čudn zdel kolk hit gre 2k itd..
sm spraznu do konca.. natanku 44L ( torej skupaj 45L ), Ter poskušu vozt karseda lepo.
S temi 45L nevem če mi bo uspel prlest do 350 KM

Torej poraba nekje med 12 in 15 L/100Km
Kkšen predlog, nasvet .. karkol.. kaj bi bilo lahko narobe, če se da kej popravt .. :S ?
Objavljeno: To okt 10, 2006 5:34 am
Napisal/-a skeey
hmmm...
ja narediti se da marsikaj, sej v bistvu niti nima tolk dost km.
Najprej menjaj svečke, filter zraka, če to še ni bilo menjano.
Potem spucaj vplinjač, ter poglej če se ti dokonca odpira loputa
za zauh/čok (mislim da je tu problem) loputa ti ostaja na pol zaprta,
ker zajla ne steče in porabi več bencina ker ni dovolj zraka.
No potem pa še naštelaj vžig, če že ravno boš vse naredil, tko da potem bi morala biti poraba nižja za 5-6 al pa še kakšen literček manj.
Objavljeno: To okt 10, 2006 12:23 pm
Napisal/-a sA!nT
thx, bom use pogledu/ probu porihtat.. pa sporočim če se je kej spremenill

Objavljeno: To okt 10, 2006 1:04 pm
Napisal/-a croma_man
tolk men 200 horsov pije
krampus bi mogu okol 6 komot met...a 93 je mel že katalizator?
Objavljeno: To okt 10, 2006 1:20 pm
Napisal/-a Mirando
a ti ga "zaliva" mogoče, oz. ali motor lepo teče?
Objavljeno: To okt 10, 2006 1:32 pm
Napisal/-a čare
skeey je napisal/-a:hmmm...
ja narediti se da marsikaj, sej v bistvu niti nima tolk dost km.
Najprej menjaj svečke, filter zraka, če to še ni bilo menjano.
Potem spucaj vplinjač, ter poglej če se ti dokonca odpira loputa
za zauh/čok (mislim da je tu problem) loputa ti ostaja na pol zaprta,
ker zajla ne steče in porabi več bencina ker ni dovolj zraka.
No potem pa še naštelaj vžig, če že ravno boš vse naredil, tko da potem bi morala biti poraba nižja za 5-6 al pa še kakšen literček manj.
vse to pol pa poglej še platine pa vplinjač nastavi( CO) pa poglej če ti slučajno pospeševalna diza zaliva oz. je ni(odlomljena) to ti je pa en tak ukrivljen lulek na vrhu frgazerja ki šprica gorivo v difuzor go pritiskaš gas in zna puščat tam ko je prišravfana
Objavljeno: To okt 10, 2006 4:20 pm
Napisal/-a sA!nT
nope.. to je bla prva stvar ki sem jo preveru.. ( že prej ) če bi kjerkol karkol vidno pušal.. pa ni - vsej vidt 0
Objavljeno: To okt 10, 2006 6:13 pm
Napisal/-a _B3yBo_
poglej ti labo sondo (mislm da se ji tko rece)
jo as na kolektorju avspuha in ce ti je ona sla v pi**o pol ti zato pije tok....k moj je piv po 13litrov pa mi je sla ta sonda in sm zamenu pa dela cist ql...
pa mors dobit isto oznako k je na sondi k ce bos dubu sondo z drugo oznako se zna zgodit da ti bo se zmer piv nenormalno...
pa moznost je se en ventil.....
Objavljeno: To okt 10, 2006 6:26 pm
Napisal/-a čare
campus-ka nima sonde pospeševalne dize pa ne boš vidu če pušča navzven ker če pušča oz. zaliva pol bencin teče v frgazer
Objavljeno: To okt 10, 2006 9:09 pm
Napisal/-a joztom
Najprej podatki, ali imaš ajnšpric ali fergazer? Če imaš fergazer je v težavah ventil nivoja bencina. Ta skrbi, da je nivo bencina zaprt, ko se dvigne plavač 6-8mm pod pokrov fergazerja. Če plavač ne zapira ali imaš previsok nivo, ti zaliva fergazer (očistiš zaporni ventil, pregledaš os plavača in po potrebi prekriviš zaporni jeziček plavača). Drugič je vzrok v pretirani porabi lahko umazanost glavne dize (pod kotom 60° v glavni sesalni cevi, če ne zastopiš, pusti pri miru). Izbija se jo z dornom cca 4mm. Vsekakor je strokovnjak g.Medja v Trzinu. Pri platinah je glavna težava neustrezen šlicvinkel (kot odpiranja platin), to pomeni, da je en majstr nastavljal točko vžiga s platinami, namesto s premikanjem fertajlerja po obodu. Postopek je sedeč, nastaviš platine na 0,43 mm za Renault (0,40 špijon gre lahko, 0,45 ga čutiš srednje pri največjem odmiku!!!). Nato vžgeš avto, štantgas priviješ na ene 1000 obratov ali več (tako je sistem centrifuge in podtlaka vklopljen), odtegneš fertajler po obodu in nastavljaš (dinamično) točko vžiga. V protismeri zavrtiš fertajler, da začne teči motor trudno (pretiran predvžig), potem v obratni smeri fertajler nalahko vrtiš, da se mašina samodejno razlaufa. Nato od te točke zavrtiš nazaj proti pretiranem predvžigu ene 2mm in vžig je dinamično natančno nastavljen. Nato nastaviš štantgas na ene 800 obratov in z vijakom za zrak dosežeš najvišje vrtljaje, ki so možni, takrat je tudi tresljajev motorja najmanj. Ko to dosežeš, zmanjšaš štantgas na ene 700 obratov in si dobil diplomo "majstr". Veliko ljudi ne razume delovanja motorjev in nikoli ne bodo majstri, tiščat ke čez vogle ga zna vsak vosu. Po razumevanju klasike, tudi ajnšpric z vsemi senzorji in sondami postane enostaven.
Objavljeno: To okt 10, 2006 9:50 pm
Napisal/-a čare
tole si pa lepo napisu sam ko smo mi kakšno leto Medjata u trzinu spraševal je reku da se s fergazerji ne ukvarja več ,zgleda da odkar turbine rihta je ratu gospod
Objavljeno: Sr okt 11, 2006 7:29 am
Napisal/-a joztom
Res že dolgo nisem fergazerjev razdiral, takrat je g.Medja še v prejšnji delavnici (zdaj Habat) delal. Enkrat sem si malo bolj ogledal čiščenje s triklorom ali z mravljinčno ali kakšno že kislino, poravnavanje zgornje plošče na posebni vrteči plošči (brusu), kalibriranje nivoja plavača in čiščenje difuzorske letve. Jaz zdaj samo za hobi včasih Jetronic ali Motronic študiram, imam kar nekaj literature