Stran 1 od 1

punto! pomoč

Objavljeno: Pe okt 13, 2006 8:07 am
Napisal/-a tlc
Pozdravljeni!

Imam puntota 1.2 sx, prevoženih 74.000km, problem je nastal včeraj ko sem se z avtom ustavil, ter bil pri miru 5 minut, v tem času mi je temperatura narasla več kot normalno, vendar ko sem šel naprej mi je v petdesetih metrih padla na normalno, danes sem moral doliti antifriz.
Ali kdo ve kaj bi bilo? a je možno da je tesnilo glave fuč, avto dela dans normalno, pri teh puntotih gre pa rado tesnilo glave.

Prosim za pomoč!

LP

Objavljeno: Pe okt 13, 2006 9:35 am
Napisal/-a Kritik
Kdaj si pa nazadnje preveril nivo hladilne tekočine? Če si jo predhodno preveril in ti je v kratkem času padla, je lahko dvoje, ali počena cev oz kakšen del na katerega pride cev pritrjena, ali pa je šlo tesnilo. Malo poglej mašino, če je kje mokra, avto vžgi na mestu in ga pusti teči, ti pa preveri če se kje lužica nabira pod njim.....
Glede trenutnega dviga temperature mislim da tesnilo nima nobene veze. Sicer pa če bi ti počilo tesnilo glave mora biti kot sem rekel, ali moker blok motorja, ali pa se meša z oljem, kar je še slabše. To pa vidiš, ko odpreš pokrov kjer se doliva olje in če vidiš notri tako smetani podobno stvar je to to. Če opaziš slednje se ne vozi več in ga daj nemudoma v popravilo. :ne

Objavljeno: Pe okt 13, 2006 10:02 am
Napisal/-a phoebus
Punto II 1.2 ima falar, da nekje okoli 80k km spusti dihtunga glave; ga praktično ni, ki se mu nebi to zgodilo. Strošek je nekje 80k, potem pa bo mašina delala dalje.
Nikakor pa ne odlašaj, ker ti lahko -če se voziš brez vode- zvije glavo, pol bo pa štala.

Objavljeno: Pe okt 13, 2006 10:03 am
Napisal/-a martk
Možno da termostatski ventil crkuje, ko si speljal, je mašino streslo, ventil je izklopl, pa je voda zaokrožila... Ena od možnosti, pač.

Objavljeno: Pe okt 13, 2006 11:52 am
Napisal/-a Nejko87
če je avto tekel na mestu se je segrel zato ker ni vklopilo ventilatorja.
avto užgi in ga na mestu pusti laufat. opazuj tempreraturo. ko bo malo nad normalnim poglej če je obrnilo ventilator...

Objavljeno: Pe okt 13, 2006 12:25 pm
Napisal/-a sonček
phoebus je napisal/-a:Punto II 1.2 ima falar, da nekje okoli 80k km spusti dihtunga glave; ga praktično ni, ki se mu nebi to zgodilo. Strošek je nekje 80k, potem pa bo mašina delala dalje.
Nikakor pa ne odlašaj, ker ti lahko -če se voziš brez vode- zvije glavo, pol bo pa štala.


Prosim vas kje vam 80 k za menjavo dihtnge. Kvečjem cca 10 jurjev pri fušarju le kaj zamenjajo za 80 k.(tesnilo,brušenje,novi vijaki........????????)

Zdej da ti je tem.padla je lahko termostikalo zanič(ne vključi ventilatorja pazi lahko ti gre mašina v tri pi**de ma**ne) ali pa termostat ampak bo vrjetno kar termostikalo. Ta se nahaja na hladilniku lahko ga zamenjaš sam.......da pa ti je vode zmanjkal pa nebi vedu(lahko da jo nisi že dolgo kontroliral, ali pa ti je ob narasli tem mal popil vode iz sistema.)....pa čimprej preglej če ti dela ventilator ker se ni hecat s tem.


lp

Objavljeno: Pe okt 13, 2006 1:45 pm
Napisal/-a samekk
lenivec je napisal/-a:80k za dihtungo... moreš bit nor da to daš.
jaz sem dal na 1.2 puntotu za dihtungo+vodno pumpo+vse jermen pa pač vse kaje treba za vlki servis (ker je dihtunga spustla 5k pred velikims ervisom) vse skupaj z delom 45k pri "popoldancu"

ja, res, realna cena zamenjave dihtunge je tm okol 30000-40000 sit. je odvisno kolk ti bo majster del računu.

Objavljeno: So okt 14, 2006 6:58 am
Napisal/-a bruki
Cena do 50k je čisto ok,pod pogojem da je zamenjano vse kar je potrebno.
Črpalka,jermen+natezalec,glava poravnana,garnitura tesnil za glavo,olje,antifriz in seveda termostat,po potrebi tudi termostikalo.
Seveda je vse pogojeno tudi od kvalitete materiala,saj že motorno olje lahko stane
5k pa tudi do 15k ali še več.
Prav tako je odvisno kdo ti delo opravi...odvisno od cene njegove ure.

Priporočam ti,da najprej postaviš dobro diagnozo,ter se nato lotiš popravila.
Lahko da vzrok termostatu ali termostikalu.

Objavljeno: So okt 14, 2006 7:39 am
Napisal/-a zupi13
jst rajš dam 10 jurjev več, pa se naslednjih pet let vozim B.P., kot pa da šparam pri materialu in dajem mineralno olje, pa turške šponarje noter..... veliko vas pa ne dela tako. sam da je avto velik....