Stran 1 od 3

˝Mežikanje luči ˝

Objavljeno: Po okt 30, 2006 8:21 pm
Napisal/-a Maximus
Najprej en lep pozdrav vsem skupaj.
Ko se peljem ponoči z zasenčenimi lučmi,
opažam, da mi luči občasno malo mežikajo...
Za sekundo zasveti malo bolj in spet normalno...
Recimo enih 3-5x v minuti... Mogoče boste
rekli, da gnjavim, vendar postaja zelo moteče!
Pri dolgih lučeh ne vem, ker je snop močan in se
mogoče ne opazi. Avto vžiga normalno, tak da
akumulator bi moral biti v redu, a ne? Med samo
vožnjo sem izklopil vse porabnike toka ( radio,
ventilacijo,.........) in se je dogajalo isto....
Pa tudi če imam prižgano čisto vse, avto dela
čist normalno, le te luči mi mežikajo... Prosim za nasvet,
ker se dosti vozim ponoči in me že zelo moti.
Avto je Lantra 1.6.
Hvala in lep pozdrav

Objavljeno: Po okt 30, 2006 10:37 pm
Napisal/-a TilenR
men je isto delal, le da je istočasno še avto mal zgubil na moči. Bil je pa pokvarjen regler. Popravilo me je stalo 12 k. Avto je bil accent l.97.Po moje je to

Objavljeno: Po okt 30, 2006 10:54 pm
Napisal/-a Maximus
A štrom ti je pa normalno polnil, al se ti je kaj
prižigala lučka za akumulator? Meni se ne ( še ).
A to so ti na servisu zamenjali?
Hvala in lp

Objavljeno: Po okt 30, 2006 10:58 pm
Napisal/-a tuning1
Meni je tud enako delalo pa sem samo krtačke menjal na alternatorju in mi luči niso več mežikale.

Objavljeno: Po okt 30, 2006 11:12 pm
Napisal/-a Primoz_86
Lahko je slab stik na konektorju žarnic (malo ju prerukaj), lahko je slab stik na varovalkah, morebitnem releju, kablu od alternatorja do baterije, lahko imajo žarnice slabo maso, pokvarjen alternator itd.

Objavljeno: Po okt 30, 2006 11:19 pm
Napisal/-a sebaveh
malo poglej okoli konektorjev, kablov, relejev in varovalk, če se kaj greje!

Objavljeno: To okt 31, 2006 11:15 am
Napisal/-a TilenR
Nobena lučka se ni prižigala, vse ostalo je v redu delal sam luči so mežikale, pa avto je čist mal, skoraj neopazno izgubil na moči. Zamenja ti vsak avtoelektričar. Regler uravnava napetost s katero altenator polni akumulator, če slučajno ne veš. Ko enkrat napetost preseže določeno mejo, se mi zdi da 17 voltov, računalnik izklopi štrom in zato luči mežiknejo. To je razlaga, ki so jo men povedal.

Objavljeno: To okt 31, 2006 11:16 am
Napisal/-a TilenR
Zapel se do enega avtoelektričarja, pa ti naj zmeri napetost s katero ti altenator polni akumulator, pa boš takoj videl, če je to to. Pa po moje je, ker so simptomi identični.

Objavljeno: To okt 31, 2006 11:52 am
Napisal/-a Primoz_86
TilenR je napisal/-a:Regler uravnava napetost s katero altenator polni akumulator, če slučajno ne veš. Ko enkrat napetost preseže določeno mejo, se mi zdi da 17 voltov, računalnik izklopi štrom in zato luči mežiknejo. To je razlaga, ki so jo men povedal.


To sploh ni res.

Regler deluje stalno in nič ne izklaplja, ampak regulira tok vzbujanja alternatorja. Če je motor v prostem teku, ali pa na 6000 obratih, bo napetost na izhodu alternatorja vedno 14,5V.

Objavljeno: To okt 31, 2006 12:23 pm
Napisal/-a TilenR
mal sm butast napisu ja. Napetost je če je regler ok skoz okol 14 V. Sam če je regler zanič pa napetost skače in ko je napetost previsoka štrom mal pobere.

Objavljeno: To okt 31, 2006 12:24 pm
Napisal/-a TilenR
Regler nič ne izklopi, izklopi baje računalnik.

Objavljeno: To okt 31, 2006 5:18 pm
Napisal/-a dr.otkar
Tilen ja butasto si napisal......

Regler regulira napetost vzbujanja preko ščetk rotorja.
Če bi bile ščetke bi se zadevi slabšalo z časom pa zadeva ne bi več polnila.

90% napaka je v reglerju ki prepozno izklaplja napetost vzbujanja in zato ti dobivaš napetostne sunke. Ni panike dokler so majhni, ko pa presežejo mejo začnejo crkovati žarnice, kontrolke v števcu pop....., akumulator zavre,....... do popolne okvare vozila.

napetosti regulatorjev starejših vozil so od 13,5-14,3 V, novejša vozila pa se bližajo 15 V, kar zahteva pri zamenjavi akumulatorja dobro poznavanje, ker ti lahko navaden no-name akumulator skuri po 1 letu in garancije ni...

Kar pa se tiče rukanja relejev in konektorjev lepo izvolite in ne pozabite pogledati rezervnega kolesa ker mogoče lučke utripajo zaradi njega..

Aja bliža se novo leto....

Objavljeno: To okt 31, 2006 5:33 pm
Napisal/-a INFINITI
tuning1 je napisal/-a:Meni je tud enako delalo pa sem samo krtačke menjal na alternatorju in mi luči niso več mežikale.


Pri meni je bilo enako

Objavljeno: To okt 31, 2006 11:19 pm
Napisal/-a Maximus
O.k., hvala za nekaj nasvetov. čim ko utegnem,
se zapeljem do enga električarja, pa bomo potem
vidli.in bom povedal tudi, kaj je bilo.
Hvala in lep pozdrav
dr.otkar...sem se moral kar nasmejati, hehe ( rezervno kolo...:)) ) Faca....:)

Objavljeno: To okt 31, 2006 11:28 pm
Napisal/-a dr.otkar
sorry, če prav prebereš sem avtoelektričar

pravijo da je smeh pol zdravja....

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 10:58 pm
Napisal/-a lisko
Daj nehite gnjavit pa menjaj regler pa bo vse OK :)

Btw men je utripalo skor dve leti predenj je regler uspel crknit... sam da men ni motlo( Tko al tko zarad muzke luči blinkajo :D)

Objavljeno: Če nov 02, 2006 4:34 pm
Napisal/-a dr.otkar
Lisko definitivno je zanič (okvarjen) regler ki potrebuje zamenjavo.

Glede utripanja pri tvoji muski je prvi razlog premajhno polnjenje alternatorja, druga pa star akumulator.

Objavljeno: Če nov 02, 2006 11:35 pm
Napisal/-a lisko
dr.otkar je napisal/-a:Lisko definitivno je zanič (okvarjen) regler ki potrebuje zamenjavo.

Glede utripanja pri tvoji muski je prvi razlog premajhno polnjenje alternatorja, druga pa star akumulator.


No pri 120A porabe........ je težko zagotovit napajanje:) Alternator je novi ( obnovljen v kompletu v generalki) Akumolator pa je tudi nov ( je star zdihnu pred dvema mescema:)

Objavljeno: Pe nov 03, 2006 7:17 am
Napisal/-a nebivedu
lisko je napisal/-a:
dr.otkar je napisal/-a:Lisko definitivno je zanič (okvarjen) regler ki potrebuje zamenjavo.

Glede utripanja pri tvoji muski je prvi razlog premajhno polnjenje alternatorja, druga pa star akumulator.


No pri 120A porabe........ je težko zagotovit napajanje:) Alternator je novi ( obnovljen v kompletu v generalki) Akumolator pa je tudi nov ( je star zdihnu pred dvema mescema:)


Za 120A porabe ti priporočam, da se enkrat zapelješ v šempeter pri novi gorici in si kupiš alternator(al pa samo dele zanj) da ti bo polnil 120 ali več A in potem še en 120A akumulator, pa nimaš več problemov.