Stran 1 od 1

Poročilo o nastavitvi podvozja-optika pojmi

Objavljeno: Če nov 02, 2006 4:56 pm
Napisal/-a monocit
Danes so mi na servisu nastavlal optiko, ker je ena guma bila nenenakomerno obrabljena. Ko pogledam poročilo vidim da je glede na specifikacije

1.ZAOSTAJANJE spredaj (levo in desno)še vedno 4,59 stopinj, medtem ko specifikacija pravi da naj bi bilo med 0,55 in 2,25 stopinj.
2.Nagib je ok
3.Stek pa so nastavli na 0,0 kar je sedaj OK.( prej je bilo 1,2 kar je preveč glede na specifikacije ki zahtevajo +-0.6

Med sekundarnimi koti je nagib sornika izven dovoljenih mej...kaj to pomeni?

Zanima me ali bi mi mogli nastaviti tudi zaostajanje?. Kajti če bi grem jutri nazaj pa ima da poštimajo še to ( ker 11.500 dat za optiko pa da ne porihtajo vsega..)

Kaj sploh pomeni ZAOSTAJANJE?
Avto ma narjenih 30.000 km in je v garanciji.

Objavljeno: Če nov 02, 2006 6:10 pm
Napisal/-a RedBull™
lepo imaš razloženo tukaj in si preberi malce

Objavljeno: Če nov 02, 2006 7:51 pm
Napisal/-a Mad
... še vedno si v normali, če gledaš glede na to koliko ti kot lahko niha ... sicer pa nastavitve, ki jih ima fabrika so daleč od tistih pri katerih avto lepo pelje ovinek - narejene so da bi čimveč časa imel iste zglobe iste gume in iste amortizerje :P ... pri sprednjem pogonu se po navadi sprednja kolesa zapre tako da so 2 mm izven nastavitev - to v ovinku pomeni, da če hitro voziš bodo stala ravno ker jih moč motorja potegne v smeri moči skupaj ... če bi bila original pa bi bila odprta in bi imel malenkost več prekrmarjenja ... pri zadnjem pogonu smo nastavljali obratno torej odprli stek za 2 mm to je pomenilo da jih sila motorja poravna ... isto je pri nagibu - nagib 1.35 do 1.5 stopinje se v ovinku zaradi sil na kolo izniči in ga poravna torej lepše pelješ krožnico ... velja za hitre voznike, tisti počasni tu radirajo gume - ker je nastavitev za obremenitev ... torej odloči se kako boš vozil ovinek ali pravilno z napačno nastavitvijo ali hitro z pravo nastavitvijo ;) a izven zakona :P :P :P L.p. Mad