Stran 1 od 2
ventilacija dela samo na 4 stopnji
Objavljeno: Pe nov 03, 2006 9:52 am
Napisal/-a lumpk19
zdravo!
mam problem pri R megane coupeju letnik 97.ventilacija mi dela samo na 4 stopnji. poleg tega pa avto sploh ne greje. ce kdo ve kva bi blo lohk narobe nj mi prosm pove. zanima me tud kok bi prblizn mogu odstet za tak popraviu?
Objavljeno: Pe nov 03, 2006 5:33 pm
Napisal/-a danny
Ojla!
Pregorel je termoelement, kateri ščiti ventilator pred pregrevanjem. Ventilator je dvojno varovan:
1. z varovalko
2. z termoelementom da se ne bi avto vžgal.
Rešitev:
- dražja ... nov termoelement...
-cenejša... samo prelotaš ga z navadno žico... vendar s tem odpraviš funkcijo varovanja.
Nahaja se pa v bližini ventilatorja. Ali se pride do njega pod armaturo, ali pa iz vrha - mimo brisalcev in plastike. Za mojo vectro sem dal za ta kos 12000 sit.
lp
Objavljeno: Pe nov 03, 2006 5:34 pm
Napisal/-a Primoz_86
Prej bi rekel, da so krivi upori. Ali pa z besedo termoelement misliš vezje z upori. Če bi pregorela termična varovalka v motorju, ne bi delal na nobeni stopnji
Lp
Objavljeno: Pe nov 03, 2006 5:38 pm
Napisal/-a čare
ja najbrž da so ti res šli upori glede gretja pa al ti termostat ne dela(je skozi odprt) al pa nimaš sploh dovolj vode not oz. je zrak v sistemu
Objavljeno: Pe nov 03, 2006 7:55 pm
Napisal/-a danny
No mogoče sem se pa narobe izrazil.... saj je termoelement občutljiv na temperaturo in se s tem spreminja upornost... pač sem štromar....
Na tem kosu se vidi da so keramični upori, katere ne moreš popravljat... poleg je pa še en člen, katerega se pa da popravit (beri-prevezat).
Objavljeno: Pe nov 03, 2006 9:13 pm
Napisal/-a marjan novak
Pred leti se je to zgodilo tudi mojemu meganu. Zadevo sem popravil pri avtoelektrikarju v Tacnu za 5000 sit. Okvara relejev.
Objavljeno: Pe nov 03, 2006 10:00 pm
Napisal/-a dr.otkar
En kup sranja !!!
Crknil je termoelement kot je že nekdo napisal in opisal njegovo funkcijo.
Popraviš ga na način kot je že napisano prilotaš nekaj tankih žičk da prebrikaš termoelement.
Glede nahajanja uporov in termoelementa ej fantje poglejte še v rezervno kolo ali pa za senčnik.......
Nahaja se od akumulatorja proti levi strani avta pod vetrobranskim steklom (za amaterje dirktno pod motorčkom za brisalce)
Za nas štromarje je to 15 min dela....
Gretje ti ne dela zaradi premalo vode ali zraka v sistemu, verjetnost pa so tudi usedline v pečki (rja).
Snemi cevi iz pečice in izmenično priklaplaj vrtno cev in spuščaj čez vodo iz pipe.
Pusti jo teči pol ure, ne bo v redu sigurno pa bo bolje.
Lep dan brihtnežem
Objavljeno: Pe nov 03, 2006 10:08 pm
Napisal/-a bsmuk31
Jaz bi rekel da ti je šla termo varovalka, prve tri hitrosti so vezane preko nje, zadnja pa je povezana samo z žico (vsaj tako je bilo v golfu 2, kateremu sem to že popravljal).
Cena varovalke pa je max 1k sit.
Najbolje je da obiščeš kakšnega privatnega avtoelektričarja in ti bo zadevo zrihtal za 5k sit.
Objavljeno: So nov 04, 2006 12:54 am
Napisal/-a DrMr
danny je napisal/-a:Ojla!
Pregorel je termoelement, kateri ščiti ventilator pred pregrevanjem. Ventilator je dvojno varovan:
1. z varovalko
2. z termoelementom da se ne bi avto vžgal.
Rešitev:
- dražja ... nov termoelement...
-cenejša... samo prelotaš ga z navadno žico... vendar s tem odpraviš funkcijo varovanja.
Nahaja se pa v bližini ventilatorja. Ali se pride do njega pod armaturo, ali pa iz vrha - mimo brisalcev in plastike. Za mojo vectro sem dal za ta kos 12000 sit.
lp
...

... prvo mnenje je prvo... ostali pa še kar nabijajte, pa tisti štromar, ki za brikanje-lotanje kasira 5k je tudi iznajdljiv...
... samo termovarovalka tudi ne crkne brezveze, zato pa se tudi imenuje varovalka

Objavljeno: So nov 04, 2006 8:40 am
Napisal/-a bruki
Dr mr.....res ne pregori kar brez veze....velikokrat pregori zaradi starosti,oziroma obremenitve (pregrevana,hlajenja in prehajanja toka skozi njega)
Če so upori dobri,,,,se lahko zamenja le termoelement...brikanje ne priporočam.
In še eno opozorila....termoelementa ne lotati...lot spusti pri temperaturi.
Potrebno ga je točkovno zavariti....
Objavljeno: So nov 04, 2006 9:04 am
Napisal/-a dr.otkar
Dr.Mr. in Bruki strinjam se z vama, naj pa omenim da opisana zadeva ponavadi crkne zaradi prevelikih trenj v ventilatorju (zaribane puše - nečistoče, voda), pri domačih servisih pa je ponavadi vzrok nezamenjava mikrofiltra.
Objavljeno: Po nov 06, 2006 12:18 am
Napisal/-a lumpk19
ga bom pelov jutr na servis pa bomo vidl kva bojo tm pogruntal.
Objavljeno: Po nov 06, 2006 12:21 am
Napisal/-a _B3yBo_
jst sm mogu sam upor zamenat s tem da sm zamenu je blo treba pou avta rastavt

Objavljeno: Po nov 06, 2006 11:11 am
Napisal/-a lumpk19
ja sam k si zamenou upore a ti je gretje delov k men tud gretje ne dela?
Objavljeno: Po nov 06, 2006 3:02 pm
Napisal/-a _B3yBo_
to pa poglej mau lopute ce se delajo....da se ni zajla snela in podobno
al pa da mas okol obrnen k frendu je pa sam vroce pihal....
Objavljeno: Po nov 06, 2006 3:28 pm
Napisal/-a lumpk19
in ke nj bi to pogledov ce se je snela zajla?nism glih nevem kaksn poznavalec za popravila.
Objavljeno: Po nov 06, 2006 3:32 pm
Napisal/-a _B3yBo_
hmm popravici povedan nevem kako je pr tvojmu avtu....niti nevem kirga mas (ce sm odkrit)
pejt po napelavi pa bos ze vidu....nemors zgrest....
Objavljeno: Po nov 06, 2006 4:11 pm
Napisal/-a lumpk19
renault megane 97.a z notranje strani a z zunanje?
Objavljeno: Po nov 06, 2006 7:05 pm
Napisal/-a dr.otkar
lahko imaš zamašeno pečko, kar je pri renoju normalno.
A ti pri razgretem avtu saj malenkost pihne toplo, potem pa čedalje manj ???