Stran 1 od 1

temperatura vode (čudna težava)

Objavljeno: Pe nov 03, 2006 4:37 pm
Napisal/-a Jurchi
Imam eno težavo, ki me rahlo moti.....gre za avto P307 1.6 bencinar

Delonva temperatura tega avta (temperatura vode je malo pod 90 stopinj)......ventilator mislim,da vklaplja pri 90 ali malo čez.

V glavnem se mi zadnje čase dogaja, da se avto normalno segreje ampak le do temperature 80 potem pa pade na cca. 70 stopinj in potem se stalno giba v tem območju.

Takoj sem pomislil, da je pač termostat tak, da prej odpre in da ni to nič hudega....potem pa sem šel preverit cevi in je zgornja na kilerju vroča spodnja pa čisto hladna (kar pomeni, da termostat sploh ne odpre, kar pa je zelo čudno, saj bi stalno zaprt termostat pomenil, da bi se avto preveč segrel (zakuhal), ne pa da bi se ohlajal).

Zato mi je čudno kaj za vraga mi potem povzroča da temp pade iz 80 na 70 stopinj.....pa btw sem preveril tudi ventilator in se ne vklaplja predčasno.

Malo me skrbi, ker ne vem, če je ok, da avto skos laufa pod delovno temperaturo......res pa je da so mi pred kratkim tudi menjali kiler, sam ne vem, če je to lahko razlog???

Objavljeno: Pe nov 03, 2006 4:41 pm
Napisal/-a Alfist
Imaš pokvarjen termostat. Zamenjaj in bo vse OK.

Objavljeno: Pe nov 03, 2006 4:45 pm
Napisal/-a Jurchi
pa kako termostat :?: :?: :?: ......če je spodnja cev skos hladna?......se pravi, da je termostat pravilno zaprt........če bi bil pa stalno odprt se pa avto sploh ne bi hotel ogret.

Objavljeno: Pe nov 03, 2006 4:56 pm
Napisal/-a FastRider
ka so ti kilr menal- a so ti dal not vecga od originalnega?!

Objavljeno: Pe nov 03, 2006 4:57 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Ka si pomislu da je zadnje čase hladneje zunaj in se u kilerju voda bolj ohladi? :?

Objavljeno: Pe nov 03, 2006 5:08 pm
Napisal/-a Gricko
če se ti segreje na cca 80 stopinj potem termostat dela!!!
če je delovna temp na cca 90, potem je logično da na cca 80 odpre termostat!!
ko začne krožiti voda po kilerju pa ti povzuročo padec temp iz 80 na 70 stopinj.....kar pa je verjetno še vedno dovolj da termostat ne zapre......ker je zunaj hladno in ti dela tudi kiler se voda ne segreje na toliko kot bi se mogla.

-lahko je pokvarjen termostat (da ne zapre pri določeni temp ampak šele pri zelo nizki)
-lahko je termostat ki je tako narejen
-lahko je???

PS: ko sem mel P406 se mi tudi ni segrel na več kot cca 70-75 stopinj pozimi(razen na semaforjih), pa ni bilo nič narobe!! (sem menjal termostat in ni bilo razlike)

Sedaj imam alfo in se tudi segreje le do 70-75.....baje da je tak termostat vgrajen :?
jaz bom zamenjal termostat, z novom ki bo kasneje odpiral (pri mojem avtu sta 2 vrsti -ena odpira na cca 70 drugi na cca 86 stopinjah....nekaj časa so vgrajevali prvo možnost, nato pa 2 možnost)
lp

Objavljeno: Pe nov 03, 2006 5:29 pm
Napisal/-a AMG Star
Čudno, meni se vedno do 90 segreje in tam ostane pa če je odzuni 40 plusa, al 20 minusa..

Objavljeno: Pe nov 03, 2006 5:42 pm
Napisal/-a Jurchi
TUNING_BOY je napisal/-a:Ka si pomislu da je zadnje čase hladneje zunaj in se u kilerju voda bolj ohladi? :?


prosim te vzdrži se takih....ne me met za butla.....ker se nisem prvič včeraj usedel v avto.

@gricko
Sej men je to jasno....ni mi pa jasno zakaj je potem (če je to res kar praviš ti, da pač prej odpre termostat) spodnja cev skos hladna.....ker kukr je men znano se potem obe cevi segrejeta, ker pač termostat vodo spusti čez........sprašujem zato, ker sem lansko zimo mel isti avto in se je v Kranjski gori pri -23 stopinjah ogrel na 90.....zato mi ni jasno.....razeč če res novi kiler tolk bolj hladi kot stari :o

Objavljeno: Pe nov 03, 2006 5:53 pm
Napisal/-a Gricko
Jurchi je napisal/-a:@gricko
Sej men je to jasno....ni mi pa jasno zakaj je potem (če je to res kar praviš ti, da pač prej odpre termostat) spodnja cev skos hladna.....ker kukr je men znano se potem obe cevi segrejeta, ker pač termostat vodo spusti čez........sprašujem zato, ker sem lansko zimo mel isti avto in se je v Kranjski gori pri -23 stopinjah ogrel na 90.....zato mi ni jasno.....razeč če res novi kiler tolk bolj hladi kot stari :o

ko se termostat odpre se obe cevi segrejeta!

ti si verjetno probal kiler, ko je avto stal.....takrat ni takega "napora" za avto in se fulll dolg termostat sploh ne odpre

je pa čudno , če praviš da se ti je prejšno zimo segrel na 90 :roll:

Možnost je da ti termostat ne dela tako kot bi moral
lahko pa ti kazalec za temp ne dela dobro ....a ti na mestu pride do 90?

več na žalost ne vem.........bo še kdo drug povedal

Objavljeno: So nov 04, 2006 9:15 am
Napisal/-a Pero
Jurchi je napisal/-a:
TUNING_BOY je napisal/-a:Ka si pomislu da je zadnje čase hladneje zunaj in se u kilerju voda bolj ohladi? :?


prosim te vzdrži se takih....ne me met za butla.....ker se nisem prvič včeraj usedel v avto.

@gricko
Sej men je to jasno....ni mi pa jasno zakaj je potem (če je to res kar praviš ti, da pač prej odpre termostat) spodnja cev skos hladna.....ker kukr je men znano se potem obe cevi segrejeta, ker pač termostat vodo spusti čez........sprašujem zato, ker sem lansko zimo mel isti avto in se je v Kranjski gori pri -23 stopinjah ogrel na 90.....zato mi ni jasno.....razeč če res novi kiler tolk bolj hladi kot stari :o



Edino pravilno in logično je pri teh zunanjih temperaturah da je spodnja cev hladna (vsaj če avto ne tišiš na mestu).

ne segrevata se obe cevi enako!

Ko termostat ''odpre'' spusti toplo vodo (antifriz) v zgornjo cev, nato gre skozi hladilnik navzdol in se shladi...

Objavljeno: So nov 04, 2006 10:05 am
Napisal/-a _BANDIT_
Predlagam ti, da del kilerja zadekaš s kartonom (pred kiler namestiš karton), recimo kako polovico. Potem malo spremljaj temperaturo med vožnjo in boš videl, da bo OK.
To je pogost pojav sedaj, ko se je kar fino ohladilo. ;)

Objavljeno: So nov 04, 2006 12:26 pm
Napisal/-a Jurchi
skrivnost rešena....hvala vsem za mnenja in predloge.

Sem odpeljal avto pogledat in smo z mehaniki videli, da so mi dali noter termostat, ki prej odpira kot je prejšnj i + cel hladilni sistem so mi prepucali in zamenjali kiler in v kombinaciji s tem ter nižjimi temperaturami je rezultat tak kot je )avto se veliko manj segreva).....danes mi je avto tudi uspelo spraviti na 90 stopinj, tako, da zadeva špila kot bi morala. :woohoo :woohoo =I