Stran 1 od 1

Pritisk olja v motorju

Objavljeno: So nov 04, 2006 8:29 pm
Napisal/-a tuning1
Imam R19 16V in pred kratkim sem dal zamenjat vsa tesnila in teflone.Zdaj pa kar naekrat ni več pritiska olja v motorju. Ko dam kontakt števec pokaže nivo olja in ko ga vžgem pa pade kazalec čisto dol ko bi moral kazat pritisk olja v motorju. Zdaj pa ne vem ali je oljna črpalka ali so ležaji na ojnici ali kaj drugega.Če je imel kdo podobne težave mi prosim naj svetuje kaj naj naredim ali kako naj kaj preverim da vem kje je težava.

Re: Pritisk olja v motorju

Objavljeno: So nov 04, 2006 10:05 pm
Napisal/-a Mad
tuning1 je napisal/-a:Imam R19 16V in pred kratkim sem dal zamenjat vsa tesnila in teflone.Zdaj pa kar naekrat ni več pritiska olja v motorju. Ko dam kontakt števec pokaže nivo olja in ko ga vžgem pa pade kazalec čisto dol ko bi moral kazat pritisk olja v motorju. Zdaj pa ne vem ali je oljna črpalka ali so ležaji na ojnici ali kaj drugega.Če je imel kdo podobne težave mi prosim naj svetuje kaj naj naredim ali kako naj kaj preverim da vem kje je težava.
... Če prej teh problemov nisi imel in ... če se še voziš okrog in ne kaže nič pritiska imaš verjetno napako na instalaciji - verjetno ste kaj premaknili ali pozabli nazaj priklopit gor vseeno jaz dokler ne bi našel kje je napaka ne bi vozil ;) pritisk je slab, ko je slaba oljna pumpa in gredo ležaji na motorni gredi takrat ti na minimumu prižiga rdečo lučko od olja - žmiga (ni olja ni pritiska) to se tudi sliši ... L.p. Mad

Objavljeno: Ne nov 05, 2006 1:54 am
Napisal/-a čare
a pa ima 19-ka 16V sploh cager za pritisk ,ker navadna vem da ima tist cager samo za količino olja no če ga ima pa ne kaže potem al niste priklopili kabla na merilec pritiska al je kje preriban al je pa kje drugje napaka najprej pa dobi nekje en manometer da boš izmeril pritisk olja da boš lažje spal

Objavljeno: Ne nov 05, 2006 10:26 am
Napisal/-a Pavka
Tisti cager je le za nivo olja v motorju in ne za pritisk.Verjemi, če pritiska nebi bilo, bi zaribal v minuti

Objavljeno: Ne nov 05, 2006 12:00 pm
Napisal/-a killah bee
Pavka je napisal/-a:Tisti cager je le za nivo olja v motorju in ne za pritisk.Verjemi, če pritiska nebi bilo, bi zaribal v minuti


Pametni odgovori od lastnikov 16Vjev :?

16V ima kazalec za pritisk olja oz. ima kazalec dvojno funkcijo. Prva kaže nivo olja, ko je avto prižgan pa pritisk olja :!:

Verjetno sploh ni priklopljen oz. ste ga pozabili priklopit :roll:

Objavljeno: Ne nov 05, 2006 1:12 pm
Napisal/-a Pavka
Potem pa priklopljen ni. V glavnem, brez pritiska bi zaribal v minuti-torej pritisk ima

Objavljeno: Ne nov 05, 2006 2:24 pm
Napisal/-a dr.otkar
Čebelca strinjam se s tabo, nekateri se še niso usedli v avto s športnim pridihom.

Glede pritiska pa najbolj ziher ga je pomerit s manometrom, nato premerit stikalo če se odziva na pritisk olja pri obratih, nato pa iskamje napake na instalaciji.

Drugač pa ta motor ni kar bi moral biti, primanjkuje konjev.
Dober avto je bil R-21 2.1 turbo z slabimi 200KS. Zadeva za izstrelit.
Kar se renojev tiče da ne bo pomote.

Objavljeno: Ne nov 05, 2006 8:18 pm
Napisal/-a nebivedu
dr.otkar je napisal/-a:Čebelca strinjam se s tabo, nekateri se še niso usedli v avto s športnim pridihom.

Glede pritiska pa najbolj ziher ga je pomerit s manometrom, nato premerit stikalo če se odziva na pritisk olja pri obratih, nato pa iskamje napake na instalaciji.

Drugač pa ta motor ni kar bi moral biti, primanjkuje konjev.
Dober avto je bil R-21 2.1 turbo z slabimi 200KS. Zadeva za izstrelit.
Kar se renojev tiče da ne bo pomote.


Če je bil renault 21 turbo dober avto, kaj sta bila potem renault alpine(obe verziji)?

Objavljeno: Ne nov 05, 2006 8:27 pm
Napisal/-a Mad
dr.otkar je napisal/-a:Čebelca strinjam se s tabo, nekateri se še niso usedli v avto s športnim pridihom.

Glede pritiska pa najbolj ziher ga je pomerit s manometrom, nato premerit stikalo če se odziva na pritisk olja pri obratih, nato pa iskamje napake na instalaciji.

Drugač pa ta motor ni kar bi moral biti, primanjkuje konjev.
Dober avto je bil R-21 2.1 turbo z slabimi 200KS. Zadeva za izstrelit.
Kar se renojev tiče da ne bo pomote.
... :P Clio 1.8 16 v By Penso - delavnica blizu Savone, ki jo imajo trije ex Hrvati - oče Valter sinova Mirko in Loris ter stric Mario Penso ... Clio 1.8 16v z Garettovo turbino T3 ima 284 konjev ... daj mi email ti pošljem slike in grafe :P :P :P L.p. Mad

Objavljeno: Ne nov 05, 2006 8:35 pm
Napisal/-a tuning1
Števec je delal,pol pa slučajno spet pogledam med vožnjo na števec in je bil čisto od spodaj. Sedaj pa sem slišal da nekaj malo ropota v motorju tako da bo avto dokler ne najdem napake ostal v garaži.Mislim da bom moral zamenjat oljno pumpo in ojnične ležaje (upam da ni predrago).Ampak še bom malo počakal da najdem koga ki se malo bolj spozna na to kot jaz in da bo pogledal in mi točno povedal kje je težava da si ne bom delal stroškov po nepotrebnem.

Objavljeno: Ne nov 05, 2006 9:33 pm
Napisal/-a dr.otkar
Napisal sem da pustimo novejše skrete in predelane kripe, pogovarjamo se o legendah, tudi alpina je del tega.

Objavljeno: Ne nov 05, 2006 11:05 pm
Napisal/-a Nejko87
najdi nekoga da ti bo pomeril koliko pritiska ti da...

Objavljeno: Ne nov 05, 2006 11:43 pm
Napisal/-a DrMr
... pa saj ti bo valjda majster, ki ti je menjal tesnila z manometrom izmeril pritisk...po moje je šel ojnični lager, pa zdaj že tudi kurbelvela...

Objavljeno: Po nov 06, 2006 11:18 pm
Napisal/-a tuning1
Nima manometra. Bo pa jutri pogledal malo bolj podrobno. Upam da še ni velike škode...

Objavljeno: To nov 07, 2006 8:18 pm
Napisal/-a tuning1
Ali kdo mogoče ve kje je stikalo za merjenje pritiska olja pri R19 16V??????TIsto stikalo za merjenje nivoja olja sem našel,ne vem pa kje je stikalo za merjenje pritiska olja.