Clio težko vžge
Objavljeno: To nov 07, 2006 7:46 am
Zdravo
Gre za clio 1.4 16v letnik 2001 prevoženih ima 85 kkm je redno servisiran in garažiran.Tuljave so bile vse že menjane.
Zdaj pa k problemu ki je sledeč avto pač težko vžge zmeraj ko je hladen ko je pa segret pa se stvar pojavlja izmenično. Zgleda pa takole da dam kontakt prižgejo se lučke počakam da se ugasnejo nato obrnem ključ do konca štarter obrne motor samo malo nato je recimo sekundo do dve vse tiho in nato ga obrne tako kot mora in avto vžge.Včeraj pa je bilo vse tako kot sem napisal zgoraj samo da ko je hotel štartat so se prižgale vse lučke kazalca za temperaturo in gorivo sta padla na ničlo ura se je resetirala in prav tako potovalni računalnik.Avto je bil topel.Nato je po dveh poizkusih je ratalo.
Avto drugače dela normalno nobenega cukanja ali kakšnih drugih problemov.Akumolator je še originalen.
Sem pa eno stvar sprobal in po treh vžigih avto vžiga normalno tudi ko je mrzel.Storim pa samo to ker ima funkcijo dnevnih luči da preden dam kontakt luči dam na pozicisko in avto normalno vžge nato pa prižgem kratke luči.
Ali je razlog v akumolatorju ki je še originalen čeprav mi je čudno zakaj tiste dve sekunde premora med vžiganjem nato pa spet da šterterju da tok da se zavrti.
Ali pa je razlog v samem šterterju.
Upam da sem razumljivo napisal in bi prosil za vaše mnenje kje bi lahko bila težava.
Hvala
Gre za clio 1.4 16v letnik 2001 prevoženih ima 85 kkm je redno servisiran in garažiran.Tuljave so bile vse že menjane.
Zdaj pa k problemu ki je sledeč avto pač težko vžge zmeraj ko je hladen ko je pa segret pa se stvar pojavlja izmenično. Zgleda pa takole da dam kontakt prižgejo se lučke počakam da se ugasnejo nato obrnem ključ do konca štarter obrne motor samo malo nato je recimo sekundo do dve vse tiho in nato ga obrne tako kot mora in avto vžge.Včeraj pa je bilo vse tako kot sem napisal zgoraj samo da ko je hotel štartat so se prižgale vse lučke kazalca za temperaturo in gorivo sta padla na ničlo ura se je resetirala in prav tako potovalni računalnik.Avto je bil topel.Nato je po dveh poizkusih je ratalo.
Avto drugače dela normalno nobenega cukanja ali kakšnih drugih problemov.Akumolator je še originalen.
Sem pa eno stvar sprobal in po treh vžigih avto vžiga normalno tudi ko je mrzel.Storim pa samo to ker ima funkcijo dnevnih luči da preden dam kontakt luči dam na pozicisko in avto normalno vžge nato pa prižgem kratke luči.
Ali je razlog v akumolatorju ki je še originalen čeprav mi je čudno zakaj tiste dve sekunde premora med vžiganjem nato pa spet da šterterju da tok da se zavrti.
Ali pa je razlog v samem šterterju.
Upam da sem razumljivo napisal in bi prosil za vaše mnenje kje bi lahko bila težava.
Hvala