Stran 1 od 3
Objavljeno: Če nov 09, 2006 1:11 pm
Napisal/-a Cash
tko sm jst naredu, sam če boš lakiral, daj najboljši lak, ki ga dobiš. Da ne boš slučajno dajal unga v spreju!!!Drgač pa lahko prašno barvaš, pride še bolj obstojno, kot navadno barvanje s pištolo.
Objavljeno: Če nov 09, 2006 1:14 pm
Napisal/-a dj_em
heheh kitat nimaš kej... vsaj tko se mi zdi da se pač prvelike sile na platišče prenašajo pa da lak oz. kit n bo zdržu pa ti bo vse spet popokal..
če niso praske prevelike prgloboke.. se ti pol če te že mot splača pšobrust z ene 3 različnimi brusnimi papirji... zadn naj bo tok fin da niti pravokitno na brušeno podlago ..... se prav če boš brusu v tej ---> smeri ne smeš pol v smeri ki je pravokotna na to nč čut't praskic..... pol zadna faza je poliranje, ki je pa vrjetno neboš delu..... tko da ti ostane sam še barvanje pa lakiranje...
če so pa prevelike oz globoke več ko 1/10 mm al pa še večje se ti pa ne splača sam delat.. ker neboš zadovoljen z rezultatom
sam lak dol dat s feltne bo jeba....
nevem... jest sam to nebi delu....če te praske ne motjo ful jih probi sam dol lak dt pa na novo gor pa pobarvat... drugač dej pa strokovnjaku.. ker enostavno je preveč dela okol tega
Objavljeno: Če nov 09, 2006 1:43 pm
Napisal/-a Cash
Laka ti ni treba dati dol s teh felten, moraš samo zbrusiti tako, da pride mat površina. Prvo zbrusi s 400 papirjem, pokitaj, kar se da, potem ponovno s 400 papirjem, potem vrži 2-3 roke šprickita-odvisno kakšen nanos boš naredil, raje 3 tanke, nato zbrusi s 400, zatem z800 in na koncu s 1000. Površina mora biti čisto gladka, zapomni si, da tako površino, kot jo boš naredil s 1000, taka bo na koncu, ker z barvo ne boš nič prask prekril. Nato barvaš z barvo (2 roki), ki se ti posuši v cca 10-20 min in zatem prelakiraš z lakom (2 roki). Pazi, da ne pretiravaš, da ti ne poteče.Lak se suši cca 24 ur. Delaj nad 18 stopinjami, da se ti lak lepo zgladi. Sicer so pa vsi postopki opisani tudi na škatlah, ki jih kupiš. V prostoru ne sme biti čisto nič prahu, najbolje, če prej pošpricaš vse zidove z vodo, tla tud in ko boš polakiral, prostor zakleni in naj ne hodi nobeden noter! Pa še to, bolj kot bo vroče v prostoru, bolje bo!
Objavljeno: Če nov 09, 2006 1:54 pm
Napisal/-a Cash
Pa vse delaj z vodobrusnim papirjem
Objavljeno: Če nov 09, 2006 2:16 pm
Napisal/-a Cash
No, kr na delo

Objavljeno: Če nov 09, 2006 2:21 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
kaj pa mogoče peskanje da se usa stara barva dol spravi
kakšen je postopek PO peskanju kr šprickit al kkšno temeljno prej?
Objavljeno: Če nov 09, 2006 9:18 pm
Napisal/-a monster_d
to da nemores kitat lite felge je bedarija, sej pa se felga nene prepogiba da bi kit poco nevem odkod vam to.
Na eni felgi ki sem jo popravljal mi je falilo 0,5centimetra roba dolgega 5centi, pa se danes drzi. Ce mas manjse jamice pol uporabi navadn poliestrski kit, ce mas kaj globjega pa je fajn kaki trsi kit kot je metalic ali pa z vlakni.
Idealna temeperatura za barvanje je 25stopinj. Ce je premalo se nerada barva susi, ce je prevec se barva ze pred tem ko pride na povrsino napol posusi.
Lakiranje je malo jeba, priporocam tri do stirikraten tanki nanos, medmes pa pocakas tako dolgo da se ti prst zacne lepit gor takrat ves da je idealen cas za naslednji nanos.
Ce delas v garazi pol je fajn da se felga susi kaki teden da dobi lak svojo trdnost, preden das gumo gor.
Sem v komori susil platisce pa po par urah montiral gumo pa sem skoro lak dol potegno pri montazi

Objavljeno: Če nov 09, 2006 9:26 pm
Napisal/-a dj_em
pomoje boš zajebu lepo feltno če boš barvu......
jest na tvojem mestu nebi nč delu.... lohk ti pa nardim kako bi zgledu bel rob pa bela notranjost...
sam jest bi pustu tako kot je...
Objavljeno: Če nov 09, 2006 9:44 pm
Napisal/-a black
Pred barvanjem ali kitanjem aluminija naj se bi dalo podlago za aluminij.Podobno kot plastik primer.
Objavljeno: Pe nov 10, 2006 7:58 am
Napisal/-a triker
Monster pa Cash sta dobr napisala, ostali pa ??
Glede peskanja pa tako. Če je feltna preveč poškodovana, da se lak že lušči, potem se splača peskat. Peskanje namreč nardi precej grobo površino, odvisno sicer kakšen je način peskanja. Najmanj rani površino peskanje z inox kuglcami.
Iz izkušenj ti pa povem, da je cel postopek precej drag, peskanje cca 3-4000 sit,temeljna barva(epolor),špric kit,lak,...
Objavljeno: Pe nov 10, 2006 8:34 am
Napisal/-a Neyo-Neyo
dj_em je napisal/-a:heheh kitat nimaš kej... vsaj tko se mi zdi da se pač prvelike sile na platišče prenašajo pa da lak oz. kit n bo zdržu pa ti bo vse spet popokal..
sicer pa jaz sem prek kratkim rihtu litke
prvo sm jih dav speskat sm dav 2k za vse 4 litke > veze
pol sm pokitov praske s kitom ki ima delce aluminija > je zelo dober ker s časoma kit nč not ne potegne >ličarji že vejo
no pol sm lepo use prešmerglu najprej s 500 in na koncu še 800, prešmerglu sm celo litko sicer je pa velik lažje prešmerglat ko maš že speskan samo mal potegneš pa je površina spet gladka
no pol sm dav lepo u šprickit da so se še tiste luknce skrile kokr jih je blo drug dan spet prešmerglu s 1200 in pol mi jih je frend pobarvu najprej smo jih pobarval na belo pol na perla (ker perla slabo prekriva smo dal belo podlago) in na koncu lak in vse lepo na 70 stopinj zapekl

Objavljeno: Pe nov 10, 2006 8:36 am
Napisal/-a Neyo-Neyo
black je napisal/-a:Pred barvanjem ali kitanjem aluminija naj se bi dalo podlago za aluminij.Podobno kot plastik primer.
drži kupi se primer za aluminij
ampak samo če barvaš platišča ki so speskana oziroma prešmerglana do aluminija če so samo mal zamaterane ti ni treba

Objavljeno: Pe nov 10, 2006 10:14 am
Napisal/-a golf_c
triker je napisal/-a:Monster pa Cash sta dobr napisala, ostali pa ??
Glede peskanja pa tako. Če je feltna preveč poškodovana, da se lak že lušči, potem se splača peskat. Peskanje namreč nardi precej grobo površino, odvisno sicer kakšen je način peskanja. Najmanj rani površino peskanje z inox kuglcami.
Iz izkušenj ti pa povem, da je cel postopek precej drag, peskanje cca 3-4000 sit,temeljna barva(epolor),špric kit,lak,...
v Kranju dela to edn
peskanje in prašno lakiranje (mislm da črna ali srebrna, lahko pa pomoje tut druga barva)
računa pa 3k na feltno
http://www.lakiranje-cinkanje.si/
Objavljeno: Pe nov 10, 2006 10:02 pm
Napisal/-a kaWsk
jz sem se danes spravil doma popravit alu platišča- farbanje ter popravilo praskic (najglobja je malo več ko 1mm).
Platišča sem že komplet razmastil z nitro razredčilom ter zbrusil najprej z 400, potem še z 800 papirjem. Jutri me čaka kitanje praskic vendar se pa tukaj ustavi, ker se ful bojim oz. ne znam zmešat kita pa trdilca

ops: Kupil sem mobihel PE kit od heliosa, namenjen alu materialom. Na embalaži je samo ta slikca:
uglavnem, prosil bi da mi nekdo razloži kako se to čudo zmeša, da ne bom vse skp za*****

Objavljeno: Pe nov 10, 2006 10:12 pm
Napisal/-a smile4me
Bolj da je več trdilca kot manj oz. ne šparat na njem.Več kot ga daš prej se bo strdu
Piše da moraš dt min. 2% od količine kita trdilca.
Objavljeno: So nov 11, 2006 1:11 am
Napisal/-a monster_d
kaWsk je napisal/-a:jz sem se danes spravil doma popravit alu platišča- farbanje ter popravilo praskic (najglobja je malo več ko 1mm).
Platišča sem že komplet razmastil z nitro razredčilom ter zbrusil najprej z 400, potem še z 800 papirjem. Jutri me čaka kitanje praskic vendar se pa tukaj ustavi, ker se ful bojim oz. ne znam zmešat kita pa trdilca

ops: Kupil sem mobihel PE kit od heliosa, namenjen alu materialom. Na embalaži je samo ta slikca:
uglavnem, prosil bi da mi nekdo razloži kako se to čudo zmeša, da ne bom vse skp za*****

pise gor 2% ja tole se se poleti ti ne vtrdne ko je vroce, kaj sele ko je hladno.
Daj tam ca 10% pa bo ok.
Ce res pretiravas s trdilcem se ti naredi v kitu zrak in mas notr pol jamice. Pa fajn ga premesaj.
Sicr pa jaz osebno 1mm praske nebi kital, bi samo zalil s sprickitom.