Stran 1 od 1

opel corsa 1,3D CDTi -> EGR ventil

Objavljeno: So nov 11, 2006 2:51 pm
Napisal/-a RedBull™
No zanima me glede tega problema,če se je z njim kdo srečal pri opel corsi 1,3D CDTi letnik 2002 --> to je fiatov motor.

Motor hladen full težko vžiga,ter ko ga pohodiš,zelo kadi. Grelne sveče so dobre.

Baje da je pri teh motorjih vzrok EGR ventil,ampak ni navaden ventil,kot pri večini starejših avtomobilih,ampak je nek samosvoj sistem. Tako da je potrebno tiste cevi fajn spucati itd.

Največja frka je pa ta,da je dela za 3-4 ure. Zdaj me pa zanima,kako najlažje pridet zraven,od zgoraj se ne da,razen če se vzame sesalni kolektor proč,od spodaj izgleda malce boljše ampak še vedno mal obetavno.

Tko da,ali kdo točno ve povedati,kako priti zraven ter vse razdreti,da nebi po nepotrebnem sam sebi delal preveč dela?

Objavljeno: So nov 11, 2006 4:34 pm
Napisal/-a Bric
Konkretno za ta avto, ti ne znam odgovorit. Če hočeš vse sčistit, pa moraš sneti sesalni kolektor, ker saje so tudi v kanalu v glavi, vse do ventilov. Naj ti ne bo žal porabit tudi 6 ur. Avto bo potem bolše delal.

Objavljeno: Če nov 16, 2006 12:02 am
Napisal/-a Dariooo
Pri meni na 1.8 16v mi je sel ta ventil, pol sem ga zamenjal in je blo vse oke.ce gres do kakega dobrega elektricarja ti bo znal povedat.vsaj pri meni je blo tko in izogibaj se pooblascenega serviserja ki tam ti da avto na racunalnik, ti zbrise napako, ki se zopet cez nekaj casa pojavi ;)
LP

Objavljeno: Če nov 16, 2006 6:59 am
Napisal/-a RedBull™
ja ta tvoj 1.8 motor ima čist običen egr ventil,ta corsa ima pa en svoj fuk. Itak pa če notri ne gori lučka,tud napake ne bo zaradi egr-a javlo.

Itak pa nisem imel časa,da bi se lotil avta,ampak sem ga poslal drugam. Me je pač zanimal,da bi za naslednjič vedel,če bi kdaj na takšen primer še naletel.

na ne bom nacenjal nove teme

Objavljeno: Po okt 19, 2009 10:43 am
Napisal/-a JTD166
kaksen je najlazji nacin za odstranitev egr ventila pri tej corsi ker bi ga rad blindiral ker mi avto ful kadi