Stran 1 od 2
drsi vendar ne sklopka
Objavljeno: Po nov 13, 2006 8:18 am
Napisal/-a Tečko
Imam lancio lybro 2.4 jtd problem pa je v tem, da sem zadnjič zažgal sklopko. takoj ni bilo opazno nič, kasneje pa sem v klancu pri pospeševanjuopazil da drsi. no to se mi je zgodilo še nekajktrat, ker pa grem na daljšo pot sem se odločil zamenjat sklopko. no sklopka je zamenjana, se mi pa še vedno kdaj dogaja da avto v 4 ali 5 prestavi če pohodiš plin zavrti v prazno obratomer naraste avto pa nikamor.
če ima kdo kako rešitev bi bil zelo vesel

Objavljeno: Po nov 13, 2006 8:28 am
Napisal/-a zcmr
predvidevam da je bilo opravljeno polovicarsko delo v kaki garazi in se je menjalo samo lamelo brez potisne plosce

Objavljeno: Po nov 13, 2006 8:34 am
Napisal/-a Tečko
Ne menjana je bila kompletna sklopka lamela potisna plošča ležaj vse tako da ne vem, pa tudi ta sklopka ki je bila menjana je sicer bila obrabljena vendar ne do konca tako da ne bi vedel vse komplet s košaro.
Objavljeno: Po nov 13, 2006 8:41 am
Napisal/-a Cash
Mogoče je krivo napačno olje. Samo predvidevam, zato, ker pri motornih kolesih je že blo tko, da je ljudem drsela sklopka, ko pa so zamenjali olje z drugo vrsto, pa je težava izginila, vendar se posvetuj o tem, ker nisem čisto prepričan. Kakšno olje pa imaš noter?
Objavljeno: Po nov 13, 2006 9:36 am
Napisal/-a joztom
Ali je odmikanje sklopke hidravlično ali na zajlo? Zajlo se mora nastaviti na predviden hod prostega teka pedala. Hidravlika ima posebno orodje, ki preverja hod cilindra na zvonu sklopke, ki odmika sklopko. Pedal sklopke pri hidravličnem tipu je treba po speljevanju ali prestavljanju spustiti in ne držati noge na pedalu, le tako zagotoviš ob naslednjem pritisku poln hod. Praviloma mora sklopka začeti prijemati, ko se pedal odmakne 3,5cm od tal. Upam, da je serviser, ki je menjaval sklopko, pazljivo pregledal semering pri vztrajniku. Včasih je katera mašina tako močna da kljub vsemu rada spodrsne, takrat je treba uporabljati ta prekomeren navor po pameti in ne siliti avto v spodrsavanje. Meni npr na Ljubelj včasih posmrdi, ker je premočan motor, včasih na avtocesti, če ga preveč v klanec pohodim isto. Orodje za preverjanje hoda sklopke (PSA) je na sliki
Objavljeno: Po nov 13, 2006 10:33 pm
Napisal/-a Tečko
Objavljeno: Po nov 13, 2006 11:14 pm
Napisal/-a čare
jaz pa mislim da cilinder sklopke šteka in ne spusti tako hitro kot bi moral oz. sploh ne spusti do konca
Objavljeno: To nov 14, 2006 12:40 am
Napisal/-a DrMr
... pa to se čuti na pedalu...
Objavljeno: To nov 14, 2006 1:06 am
Napisal/-a Gagi84
Mozno da niste cist prave sklopke zmontiral, mozno da ni prezracen sistem sklopke, lahko pa je tudi vztrajnik hin.
Objavljeno: To nov 14, 2006 7:49 am
Napisal/-a Neyo-Neyo
Gagi84 je napisal/-a:Mozno da niste cist prave sklopke zmontiral, mozno da ni prezracen sistem sklopke, lahko pa je tudi vztrajnik hin.
točno to sm hotu rečt on sam je reku da lamela ni nova je rabljena
tuki zna bit problem (ti povem primer smo menjaval sklopko na swiftu pa človk ni meu dnarja za novo pa je dav obnovit lamelo k sintarju in voila k smo zmonteral sploh ni spustila no in pol je un model popizdu ij jo je po domače povedano zakuru mal in pol mu je začela delat nekak

fora je u tam da un k je obnavlju lamelo je dav preveč (mesa) gor
u glavnm če menjaš sklopko glej da daš use novo lamelo, košaro, potisni ležaj drugač znajo bit problemi

sm pa slišu tud za paciente k so lamelo okol obenil pr petki

in je isto drsela (ne vem pa kako jim je to ratal)

Objavljeno: To nov 14, 2006 6:33 pm
Napisal/-a Strokovnjak
joztom je napisal/-a: Včasih je katera mašina tako močna da kljub vsemu rada spodrsne, takrat je treba uporabljati ta prekomeren navor po pameti in ne siliti avto v spodrsavanje. Meni npr na Ljubelj včasih posmrdi, ker je premočan motor, včasih na avtocesti, če ga preveč v klanec pohodim isto. Orodje za preverjanje hoda sklopke (PSA) je na sliki
Lepo te prosim - "Mašina premočna". Pa saj je sklopka dimenzionirana za ustrezne obremenitve. Kaj bi se zgodilo s tvojo sklopko, če bi na Ljubelj vleku še naloženo tovorno prikolico? Daj zrihtat avto in ne se slepomišit s takimi izjavami. Lahko da ti pušča semering glavne gredi in ti olje iz motorja teče po sklopki in ti zato spodrsuje.
Objavljeno: To nov 14, 2006 7:18 pm
Napisal/-a DrMr
... neravno iztrošen vztrajnik ???
Objavljeno: To nov 14, 2006 8:40 pm
Napisal/-a Maxx
Pomoje je tud semering spustu in je lamela od olja,ali pa ni potisne plate sčistil ko jo je montiral,ker so nekatere namazane.
Objavljeno: To nov 14, 2006 10:56 pm
Napisal/-a DrMr
... Strokovnjak (full se mi smeji)...semering glavne gredi

, malo razmisli, potem teče za vztrajnikom mimo sklopke... možen edino semering primarne osi menjalnika, samo to bi valjda na stari sklopki videl, da je mastna...
Objavljeno: To nov 14, 2006 11:55 pm
Napisal/-a dj_em
he he jest sem pa že hotu vprašat če si jermen menu
no možno bi blo....
Objavljeno: Sr nov 15, 2006 8:57 am
Napisal/-a joztom
Če pušča semering, potem tisto olje, ki pride na vztrajnik prši okoli in to se čez čas čuti na spodrsavanju sklopke, direktnega stika pa seveda nima, ker naj bi ga vztrajnik zadaj zmetal okoli ali ven. Skoraj vsi močnejši avti posmrdijo na mitnici, ko plačuješ cestnino, če sui ga le malo bolj pognal, ne glede na dimenzioniranost sklopke. Na Ljubelj je seveda treba peljati z višjimi obrati in je mir, isto velja za vleko prikolice. Če se pelješ pri nižjih obratih, kjer pa je navor zelo velik, včasih posmrdi, ampak govorili smo o pretiravanju. Sklopke so dimenzionirane za normalno vožnjo. WRCji pa so nekaj drugega.
Objavljeno: Sr nov 15, 2006 12:21 pm
Napisal/-a Strokovnjak
DrMr je napisal/-a:... Strokovnjak (full se mi smeji)...semering glavne gredi

, malo razmisli, potem teče za vztrajnikom mimo sklopke... možen edino semering primarne osi menjalnika, samo to bi valjda na stari sklopki videl, da je mastna...
Meni gre tudi na smeh, že skori malo na jok. Vztrajnik je pa res svetlobna leta daleč od potisne plošče in lamele po tvojem mnenju?
Vztrajnik se
zelo hitro vrti in zato lepo razprši olje po zvonu menjalnika. To olje pa lepo kaplja po sklopki. Sicer sem imel jaz tako okvaro na Puntu in očitno smo se po tvoji teoriji zmotili in zamenjali semering glavne gredi, ki je očitno puščal in od takrat se je tudi avto zmotil, da sklopka ni več drsela. Bo že držalo.
Objavljeno: Sr nov 15, 2006 2:31 pm
Napisal/-a kalbo
Prvo kot prvo mi ne gre v glavo, kako ti je pri tem navoru ratal skurit sklopko. Ta avto spelje brez gasa v klanec v drugi, ne samo v prvi.
2,4 JTD motor ma pa tok navora, da ti s komoto na ljubelj zdrsne sklopka, če v drugi pohodiš poln gas iz ovinka. Ta avto je treba vozit z glavo.
Objavljeno: Sr nov 15, 2006 3:39 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Sem se spomnil primera, ko se je pri Golfu III 1.9 TD "skurla" lamela in to brez krivde voznika. Ta VW in tudi drugi seveda niso izključeni imajo navadno sklopko na zajlo, katera pa ima nek "mehanizem" za prilagajanje obrabi sklopke. To je zatajilo in sklopka se je po melem kurila. Potreba je bilo zamenjati zajlo in lamelo. Zato velja usmeriti pozornost tudi na take zunanje dejavnike, sicer lahko menjujemo sklopke z vsakim rednim servisom!
Objavljeno: Sr nov 15, 2006 8:09 pm
Napisal/-a Tečko
Ne vem kaj bi reku, samo, da je sedaj vse v redu in normalno torej ko je bilo zmontirano je nekajkrat nabilo obrate avto pa ni pospeševal sedaj pa je normalno in upam da tako ostane. zaenkrat deluje normalno in brez vseh problemov tako, da ne vem kaj je bilo takrat po menjavi

. Hvala vsem za pomoč
kako mi je uspelo skurt sklopko: prvi dizel stal s polnim avtom v klancu kar visok naklon, ko sem hotel speljat in spustil bremzo mi sem opazil, da mi avto kljub ročni leze nazaj, da ne udarim avta za sabo sem se ustrašil pohodil gas in mi ni uspelo odtegnit ročne in to je rezultat

ops:

ops:

ops: