Stran 1 od 1
Menjava termostata
Objavljeno: Če nov 16, 2006 6:19 am
Napisal/-a Nikson
Zanima me kako lahko zamenjam termostat in kje ga najdem v motorju(Audi a4 letnik 96),ker sem že veliko sam naredil okrog avtomobila,zdaj bi pa še to poskusil oziroma,čutim da mi je termostat crknil,zaradi tega se po mojem skoz vrti ventilator ali pa,da je to normalno pri audijih.Prosim za bilo kakršno pomoč.
Objavljeno: Če nov 16, 2006 7:05 am
Napisal/-a RedBull™
kolkor vem (nisem čist ziher) ga ima pod zobatim jermenom,to pomeni vsaj 3 ure dela,ker je treba cel prednji konec razdreti (odbijač,luči,kondenzator,vezna stena...)
In v kakšnem stanju je visco sklopka? Da je ni kdo že kj predelal,pa kr direkt naredu
Objavljeno: Če nov 16, 2006 7:45 am
Napisal/-a Nikson
visco sklopka,ne vem kaj je to,kje so to nahaja.Praviš,3 ure dela,saj ne morem verjet pol se pravi za mene je to cel dan dela,če mi bo ratal,če ne pa mehaniku in plačat lep denar za šaraufanje.
Objavljeno: Če nov 16, 2006 9:53 am
Napisal/-a joztom
Termostat je med blokom in vodnimi cevmi in odpira pretok vode. Termostikalo (senzor) vklaplja ventilator, lahko tudi daje podatke klimi ali ajnšpric računalniku. kaj bi torej menjal?
Objavljeno: Če nov 16, 2006 10:38 am
Napisal/-a Nikson
Menjal bi samo termostat,klime nimam.Menjal bi pa zato,ker mi ventilator takoj ko zaženem motor se tudi ventilator vrti,oziroma dam primer ko se peljem mi pride temperatura okrog 70 stopinj,ko pa stojim na mestu mi pa pride do 90 stopinj,zdaj pa re s ne vem,ali se mora vrteti skoz(mogoče je to tovarniško)ali pa ne in bi moral delovati takrat ko pride nad svojo delovno temperaturo.Zelo lepo bi prosil za odgovor,ker imam tudi probleme pri gretju.Da omenim očistil sem sistem in nalil novo hladilno tekočino,pred tem sem pa z wap-om spral vse cevi in notranjost,to ne moreš verjet kakšna umazanija oziroma nekakšna rjava snov je istekala iz cevi.Zdaj mi za razliko malo greje,kar prej ni neč toplote dalo od sebe.
Objavljeno: Če nov 16, 2006 10:57 am
Napisal/-a svadreb
Da boš bolj razumel, kaj bi lahko bilo pri tebi narobe, ti bom najprej opisal prnicip hlajenja motorja.
Termostat odpira oz. zapira pretok vode skozi hladilnik. Ko je motor mrzel, je termostat zaprt, da voda kroži samo po motorju. Ko se motor segreje na delovno temperaturo, se termostat odpre in spušča vodo v hladilnik. Ta proces poteka ves čas delovanja motorja in tako ohranja delovno temperaturo. Ko se voda tako segreje, da hladilnik sam ne more dovolj ohladiti vode (npr. ko stojiš na mestu, poleti, ko je vroče ob počasni vožnji...), termostikalo vklopi ventilator. Tudi ta se vklaplja po potrebi. Torej ko hladilnik sam ne more hladiti vode, se vklopi termostikalo. Ko se voda dovolj ohladi, termostikalo ventilator izklopi.
Torej če se pri tebi motor ne segreje, je termostat ostal odprt in voda ves čas kroži skozi hladilnik. Če ventilator skoz laufa, je termostikalo zanič, ker je pustilo ventilatovr vklopljen kljub temu, da temperatura še ni presegla delovne.
Glede gretja kabine pa preveri, katere cevi ti iz motornega prostora vodijo v kabino. Morata biti dve cevi: ena za dotok in ena za odtok. Če gretje dela, morata biti obe cevi vroči. Če je samo ena, pomeni, da voda sicer pride do pečke, vendar ne skozi njo, ker je zamašena. Če pa sta slučajno obe cevi vroči, pa gretje vseeno, v tem primeru pa nimam pojma, kaj bi bilo narobe.
Žal ti ne znam odgovoriti, kje je termostat pri audiju in ali mora ventilator skoz laufat. Zadnje se mi zdi skoraj nemogoče, saj danes vsi avti vklapljajo ventilator le po potrebi. Izjema so primeri, ko laufa klima, ampak te ti itak nimaš.
Objavljeno: Če nov 16, 2006 11:22 am
Napisal/-a Nikson
Cevi ki vodijo v kabino so obe vroče se pravi pečka dela,zdaj ste mi napisali da bi lahko šlo termostikalo,če sem prav razumel.
Objavljeno: Če nov 16, 2006 3:56 pm
Napisal/-a čare
ne vem kako ma A4 ventilator ali je elktromotor ali je na jermen pa ga vklaplja visko sklopka ali magnetna sklopka no če je ena izmed druge in tretje varjante potem je normalno da se vrti skozi sicer se ne vrti z polnimi obrati ampak se pri določeni temp. okoli 90 stopinj aktivira sklopka in se začne vrteti z polnimi obrati tko da pri teh dveh problemih nimaš kaj praskat glede ventilatorja.Res pa je da če se ti med vožnjo ne segreje več kot na 70 stopinj je zanič termostat ki je delno ali do konca odprt in prepušča vodo skozi hladilnik se pa pri večin i vozil nahaja na bloku motorja oz. glavi tam kjer gre zgornja cev hladilnika iz motorja proti hladilniku .No če je pa ventilator na elektromotor in ti skoz lavfa pa lahko da ga klima kaj serje (če jo imaš) ali pa je zapikal termostikalo na hladilniku
Objavljeno: Če nov 16, 2006 5:02 pm
Napisal/-a Sierrator
Ne vem za Audija, ampak BMW recimo ima ventilator na sklopko in je normalno, da se vedno vrti.
Objavljeno: Po dec 25, 2006 8:29 am
Napisal/-a stotnik
pozdravljeni,jaz imam enako tezavo pri bmw 320i letniku 94 da se mi ventilator ves cas vrti.Avto imam sele 3 dni tako da ne vem ali je to normalno da se ves cas vrti ali je v okvari

Objavljeno: Po dec 25, 2006 9:15 am
Napisal/-a krucymucy
ampak se mora vrteti le toliko da ga z roko lahko komot ustavis, ce ne je viskozna sklopka ventilatorja slaba ... ce se bojis, ne probavat z roko ustavljat ventilatorja.
Objavljeno: Po dec 25, 2006 9:26 am
Napisal/-a stotnik
no jaz sem poskusil in moram povedat da se ne ustavi ko ga primem se kar hitro vrti.to pomeni da je visko sklopka pokavrjena? koliko pa stane ta zadeva?
Objavljeno: Po dec 25, 2006 9:33 am
Napisal/-a krucymucy
precej, vsaj ko sem jaz iskal. rabljene se pa ne splaca kupovat, ker so vecinoma vse zanic. leta pac naredijo svoje.
se bolje pa bo, da se oglasis s tem vprasanjem na bmw forumu in naj ti oni svetujejo naprej.
Objavljeno: Po dec 25, 2006 10:50 am
Napisal/-a DrMr
... odvisno od tipa na 3/4 vijake: visco dobiš že za dobrih 15k...
Objavljeno: Po dec 25, 2006 3:48 pm
Napisal/-a stotnik
evo sem ze zrihtal zadevo tk da sedaj deluje normalno mal sem nasprical z wd-jem in deluje
