Stran 1 od 26

Citroen C4 totalna katastrofa

Objavljeno: To nov 21, 2006 9:17 am
Napisal/-a afric
Imam en malenkost bolj resen problem. Dobro leto nazaj sem kupil avtomobil Citroen C4. Ze takoj ob nakupu vozila sem servis obvestil o dolocenih napakah vozila in nepravilnostih v delovanju. Ta stvar se je vlekla naprej celo leto in vsakic ko sem prisel na servis je izmpalo kot da je z avtomobilom vse vredu in da sem si sam kriv za napake oz. da si jih izmisljujem. Ko mi je avtomobil po priblizmo 11 mesecih skoraj zagorel, pa so se zaceli pravi problemi. Kaj se je takrat zasmodilo mi niso nikoli povedali (rekli so mi da je verjetno sklopka ampak da jo morejo od preti in ce je “zasmojena” gre vse na moje stroske, avtomobil je imel takrat 30.000 km, vendar ker denarno nisem ravno v “nebesih” sem pustil stvar pri miru). Takrat sem se prvic pritozil na citroen slovenija in sem ugotovil da mi na mojem servisu citroen sploh niso vsakic napisali delovnega naloga ter si zapisali napake ki sem jih prijavil, tako da se sedaj dobim z vozilom ki ima dolocene napake za katere servis ne pozna resitve in za katere imam jaz le price ki so se voile z mano da so napake res prisotne ze od samega zacetka, nimam pa nobenega papirja. Ker sem se mlad in neizkusen zal tega do sedaj nisem vedel. Sedaj pa ko sem se odlocil vozilo prodati zaradi problemov, ki se nocejo in nocejo resiti pa so mi na servisu odgovorili da mi dajo za njega 2.500.000 sit. Jaz sem ga placal 4.450.000 sit. Kar pa se mi ne zdi posteno, ker sem jim ze sam povedal da bi rad dobil vsaj 2.900.000 in ze to v mojo skodo ker je vozilo po eurotax vredno vec. Sam vem da ima vozilo tezave in si ga ne upam prodati nobenemu (klicala sta me namrec ze dva, ki bi ga pupila ampak hoceta 100% zagotovilo da vozilo nima nobenih tezav, ker sta sama ze imela enako vozilo in sta gap rodala zaradi tocno teh tezav !!), na servisu pa so mi na mojo prosnjo odgovorili naj lazem in recem da je vozilo uredu. Kaj lahko storim ??

Objavljeno: To nov 21, 2006 9:22 am
Napisal/-a xandrej
Od kod si pa na kateri servis si hodil? :(

Aja ne pozabi, da je avto v garanciji.

Objavljeno: To nov 21, 2006 9:30 am
Napisal/-a afric
Hodil sem in zal se vedno hodim na servis v tomacevico. J avto je v garanciji ma kaj mi pogama ce ga niso sposobni popravit ?!? pri 30.000 km je postala trda sklopka (menjal sem ze 4 avte, vsaj 90.000km z vsakim in se nisem menjal sklopke) pa mi je g. inspektor ne prizna v garanciji, ze za zavorne diske sem se moral kregat skoraj 10 mesecev da so mi jih zamenjali ki so bili ovalni.
Sedaj sem sel na drasticne ukrepe (trzna inspekcija,odvetnik) samo veliko nebom dosegel. Kaj naj storim ?!? Kako na se ga sploh znebim ?? Garancija pa al je al ni je isto. Itak priznajo samo kar se ne pokvari ....

Objavljeno: To nov 21, 2006 9:31 am
Napisal/-a afric
Nevem, obstaja kaksna revija kamor bi lahko malo na siroko opisal kaj se dogaja z mojim avtom in poskusil kaj dosect ?? Saj bi sel tudi v tozbo a kaj ko nevem ce dobim ?!? Citroen ima dobre odvetnike in posledicno ......

Objavljeno: To nov 21, 2006 9:34 am
Napisal/-a esem
kakšne težave si pa imel poleg sklopke in diskov?

Objavljeno: To nov 21, 2006 9:36 am
Napisal/-a xandrej
Še zdaj ne vem na kateri servis si šel???? Povej servis!

Objavljeno: To nov 21, 2006 9:45 am
Napisal/-a kalbo
MENJAJ SERVIS!!!!

Objavljeno: To nov 21, 2006 9:45 am
Napisal/-a afric
Ekola, situacija je taka. Avto sem kupil in redno servisiral na Citroen Servis Stolfa tomacevica. Baje naj bi bil med najboljsimi in precej resen. Ce je to res si nocem niti misliti kaki so drugi.
NA avtu (citroen c4 sx pack) pa imam celo vrsto problemov. Ovalni diski, sipe se samo odpirajo (nivazno ali spuscam ali dvigam gumb se samo odpirajo), ko ga ugasnem nekaj zvizga pri motorju in se neve kaj (narocili so neki koscek 3 mesece nazaj in ga se vedno ni iz francije ?!?) Avto mi je skora 6 mesecev kuhal (DOBESEDNO). Ventilator motorja je imel samo 1 stopnjo, na polno tako da je bil avto kot letalo, mehanizem zadnji stolov je sel po gobe, kosi plastike po vratih se stikajo dol, kljuc ki se je razletel na 5 kosov, poraba (do 130 km/h povprecje 9l/100, nad to hitrostjo tudi do 15l/100) servis pravi da je to normalno ??? Avto je hdi! Crknil sistem avtomatske nastavitve xenon zarometov. Avto mi je skoraj zagorel in mi niso nikoli razlozili kaj se je smodilo, aja takrat sem bil brez avta skoraj 3 tedne in nadomestnega nisem dobil ker ga baje nimajo, itd...

Objavljeno: To nov 21, 2006 9:53 am
Napisal/-a kljukec
odvetnik pa tožba- avto jim pel, pol pa vzem renta car- pa nej ga plačajo, če nimajo nadomestnega vozila- zrihtajo nej popolnoma vse- če po 45 dneh nebo končan, ti pripada novo vozilo- ti ga samo ne sprejet ampak ko ga prideš prevzet avto preglej, in povej kaj je še narobe- tko da bodo popolnoma zrihtal al ti dal pa druzga
pa na inšpekcijo- cajtnge- mal booma nared, k citroenovi servisi v Lj so res en k***csrečno

Objavljeno: To nov 21, 2006 9:54 am
Napisal/-a leoCar
Mater te jebejo :evil: Kaj pa pravijo na citroen slovenija o tem primeru??
Si probal na drugem servisu?

Objavljeno: To nov 21, 2006 9:56 am
Napisal/-a kalbo
Še enkrat...MENJAJ SERVIS!!!

To je pa to, ko ljudje kupujete avtomobile iz prve serije. To se ne dela.

Objavljeno: To nov 21, 2006 10:02 am
Napisal/-a XTR
Smo bili v podobni situaciji, le da se je šlo za C3, vendar so ga po 6 mescih le uspeli popraviti (v zadnjem mesecu garancije-napaka nekje na elektriki, očitno na napeljavi). Sicer so ves čas poskušali odpraviti napako samo kaj, ko pa niso vedeli kaj sploh menjat. Smo tudi razmišljali o prodaji, samo kako naj jaz prodam avto z napako, če pa na pooblaščenem servisu ne znajo popravt. Zdaj je avto en teden iz garancije, pa samo upam da bo vse vredu.

Jaz bi na tvojem mestu menjal servis ter poizkusil uveljavljati garancijo drugje.

Drugač pa glede plastike se kar navadi, avto je pač Citroen, na dolg dobavni rok rezervnih del prav tako (sem čakal do 3 tedne).

Sem pa že razmišljal da bi odprl temo Citroen C3 "katastrofa".

Objavljeno: To nov 21, 2006 10:10 am
Napisal/-a xandrej
Pol pa hodiš na servis dalje... Jao. Edina 2 servisa ki sta vredna imena servis v tvoji bljižini sta:

Merlak vrhnika
Jerovšek Grosuplje


ono pa vse pozabi. Na netu so 3 forumi o citroenu kjer bi to zvedel prvi dan kam avto peljat na servis. Naroči se ali jerovšku ali pa Merlaku potem pa pridi pa povek kako so ti avto zrihtali. Onim tja pa idi povedat naj raje odprejo mesnico...

Res je žalost servosov Citroena in vseh znamk ampak vsaka znamka ima določene servise ki so vredu in določene kjer se jih izogibaš. Če pa še kaj rabiš pa me lahko kontaktiraš na zasebno. Malo mi smrdi vseskupaj...

1.5 leta hodiš na isti servis kjer te nategujejo v nedogled... Drugače sem začuden ker ni nekih problemov bilo z C4-kami...

Objavljeno: To nov 21, 2006 10:11 am
Napisal/-a protonika
Na zvezi potrošnikov komaj čakajo takšne primere!
Delo brez naloga je najbrž zadeva za kakega inšpektorja.
Predvsem pa zamenjaj servis! Moj brat se je tudi hecal na enem servisu, tako da je potekla garancija, in potem so na vsem lepem vedeli, kaj bi lahko bilo narobe, je čisto znorel. Ampak je avto odpeljal drugam, namesto tri km daleč 30 km stran in so mu vse zrihtali še pod garancijo in od takrat avto dela b. p.

Objavljeno: To nov 21, 2006 10:15 am
Napisal/-a comfortably numb
sam sem kupil xsaro 2 leti nazaj v avtomerkurju v btc-ju. in nisem imel nobenih problemov, še loputice za zrak v kabini sem sam polomu, pa so mi jih zamenjal brez vprašanj zastonj, in upošteval še par manjših reklamacij..
zamenjej servis!

lp

btw; xsara dela 2 leti in 3 mesece brez problema :D zadovoljen :D

Objavljeno: To nov 21, 2006 10:30 am
Napisal/-a milankregar
xsara in c4 nimata nič skupnega, razen kak vijak in matico. :bonk Tako, da je to slaba tolažba ...

V kolikor ti v roku mesec dni ne bodo popraviti avtomobila, da bo ta 100% pravilno delujoč, ga prodaj! Prodaj ga za najvišjo ceno, ki ti jo ponudijo dealerji, ker sicer boš po izteku garancijskega roka delal samo še za avto.
Imam izkušnje z nekaterimi citroen servisi. Ko je avto v garanciji, trdijo da avto pač tak je in da nimajo kaj popravljati, ko pa se garancija izteče pa bi naenkrat vse zamenjali in drago kasirali. :evil:
Sam nimam nobenih izkušenj s c4, tako da ti nemorem rečti ali avto dejansko je tak šrot in nimajo kaj popravljati, ali pa te nategujejo na servisu (kot je že sicer to njihov običaj). Bodo povedali lastniki c4. ;)

Objavljeno: To nov 21, 2006 10:56 am
Napisal/-a kalbo
C4 ni šrot. Take stvari, ki se jim reče porodne napake normalni servisi odpravijo elegantno skoraj brez vednosti lastnika. Servis, ki si pa privošči takšne šlamparije bi blo treba pa zapret. Avto zapeljat na drug servis, nevem kaj sploh še iščeš tam. Jerovšek je v redu!

Objavljeno: To nov 21, 2006 12:19 pm
Napisal/-a Mad
... :P :P :P pa sem mislil, da so se časi Fičkov končali - ko si kupil nov avto in ga prvo leto samo popravljal pol pa je (kao) delal in si se vozil :P :P :P Pa saj pri nas obstaja - ZAVOD ZA ZAŠČITO POTROŠNIKA http://www.uvp.gov.si/si/za_potrosnike/ ... je_stvari/

Kazenske določbe




Garancija za brezhibno delovanje prodane stvari je poseben pravni institut in temelji na zakonski ali prostovoljni obveznosti prodajalca ali proizvajalca do potrošnika, da bo brez dodatnih stroškov v času trajanja garancije, brezplačno odpravljal okvare in pomanjkljivosti na prodani stvari.





Garancija za brezhibno delovanje prodane stvari je poseben pravni institut, ločen od odgovornosti za stvarne napake. Oba pravna instituta lahko v vsakdanji praksi pokrivata iste primere. Garancija istočasno obstoja poleg odgovornosti za stvarno napako in je dodatno zagotovilo, da bo stvar brezhibno delovala. Potrošnik se lahko sam odloči, katerega od obeh institutov bo uveljavljal.




Za rabljeno blago, kjer zakon tudi zahteva izdajo garancije, je odgovoren le prodajalec, ki je registriran za opravljanje te dejavnosti, kar velja tudi za vgrajeno blago, pri prodaji stanovanja ali poslovnega prostora.



Odgovornost prodajalca in proizvajalca




Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja, kakšnega aparata ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehnično blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje izroči stvar, ki brezhibno deluje.




Ta pravila ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake stvari.



Zahteva za popravilo ali zamenjavo






Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.




Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.




V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.



Podaljšanje garancijskega roka






Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.




Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.




Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.



Odstop od pogodbe in znižanje kupnine






Če prodajalec v primernem roku ne popravi ali ne zamenja stvari, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zniža kupnino in zahteva odškodnino.



Stroški in nevarnost




Prodajalec oziroma proizvajalec je dolžan na svoje stroške spraviti stvar do kraja, v katerem naj bo popravljena oziroma zamenjana, ter jo popravljeno oziroma zamenjano vrniti kupcu.




Ta čas trpi prodajalec oziroma proizvajalec nevarnost uničenja ali poškodovanja stvari.




Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.



Izguba pravic




Pravice kupca nasproti proizvajalcu iz garancijskega lista ugasnejo po enem letu, šteto od dneva, ko je zahteval od njega popravilo ali zamenjavo stvari.








... L.p. Mad

Objavljeno: To nov 21, 2006 12:22 pm
Napisal/-a leoCar
:clapclap :clapclap Pravic imaš dosti , najbolše bo da najameš odvetnika in stvar rešita.

Objavljeno: To nov 21, 2006 12:23 pm
Napisal/-a afric
Ja sej sem ze klical na zavod, so svetovali prvo vlozit pritozbo za stvarno napako in potem pocasi naprej.
Se strinjam da je to nov avto ampak ce se ga odlocijo testirat na kupcih morajo bit tudi pripravljeni menjat dolocene stvari ce ne delajo ! placal se ga enako ceno kot nekdo ki kupi sedaj 2 serijo!!!!!!!
Aja in na citroenu v kopru so imeli zelo bedaste odgovore, in se to vse v njihov prid. Ko sem ga prvic peljal tja je imelo vozilo namrec gume popolnoma znucane in je bila uradna razlaga da se s tem avtom nori in da je to krivo za vse probleme! Do takrat nisem vedel da se z citroeni ne sme voziti hitro in dinamicno !! Se mi je verjetno iztrgala tocno ta stran in navodil za uporabo.