Stran 1 od 1
Občasen smrad iz ventilacije (olje?)
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 10:42 pm
Napisal/-a phoebus
Imam eno težavo, ki je ne morem in ne morem zgruntat- včasih mi v avto prismrdi po eni "čudni" zadevi. Smrdi po nečem, podobnem olju. Pa ni kot bi vohal olje. Tudi po bencinu ni, po ATF-ju (servo) tudi po mojem ne. Nekaj vmes.
Kdaj in kako: poleti (klima, hlajenje) NIKOLI, dogaja se mi skoraj izključno ko je mraz. Najpogosteje takrat, ko pripeljem pred križišče (se ustavim), med vožnjo skoraj nikoli.
N-krat sem se takoj ustavil, odprl pokrov in prevohal vse kar se je dalo prevohat pa nič odkril. Zajem zraka za ventilacijo je desno pred šipo. Najprej sem sumil inkjektorje (ker je desno spredaj, ampak 30cm daleč škatlica), samo nič tam ne smrdi. Tudi dovo goriva sem dal pregledat, pregledat sem dal če mi kje kaj "kaplja", pa nič.
Je pa res, da mi je nekoč:
a) puščal glavni zavorni cilinder
b) puščala volanska letev
Tako da edina varjanta ki jo najdem je, da je nekaj pokapljalo po kaki cevi ki gre v kabino in se od tam širi smrad, samo potem bi nonstop smrdelo, ane?
Kje naj naprej gledam? Še enkrat, če odprem pokrov mašine in grem vohat okoli, ne zavoham nikjer nič. Safrane 2.5.
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 10:44 pm
Napisal/-a phoebus
Aja, pa še to- glede na to da je zajem zraka "direkt ven" in ne iz motornega prostora, in da smrdi skoraj samo ko je gretje, okoli samega zajema zraka nimam kaj iskat, ane? Bo treba najbrž razdret pa gledat kaj okoli pečke?
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 10:51 pm
Napisal/-a čare
poglej če nimaš sneto cev odduška motorja (ibrlauf) ali počeno lahko pa da se ti je kdaj kaj na pečko polilo ali pa prejšnjemu lastniku če obstaja ampak največkrat je za to vzrok sneta ali počena cev ali pa olje ki kaplja pa kapne na avspuh in zasmrdi ko se zažge
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 11:01 pm
Napisal/-a phoebus
Da bi se komu kaj na pečko polil je malo verjetno, ker je zakopana daaaaleč noter v armaturi.
Če kaplja olje po auspuhu se vidi kak flek na auspuhu, ane? ga bom šel potem dvignit pa malo pogledal če je kje kak flek, kul...samo to se zna tudi vnet, če kaplja po njem, ane?
Aja še to me zanima- a ni oddušek "mrtva" cev za dovod zraka? al sem zamešal? Zrak pride v mašino od "spodaj", preko vakuma in še ene cevke (se mi zdi da je senzor za zrak), potem preko T levo v mašino in naravnost v mrtvo cev. Je to to? Kako vezo pa ima to s smradom oz. oljem (nekje sem bral o požiranju olja in ibrlaufu)? Ali mislim na čist drugo stvar?

ops:
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 11:09 pm
Napisal/-a smile4me
mogoče se ti kej napeljava pali
Objavljeno: Če nov 23, 2006 12:06 am
Napisal/-a phoebus
Sem štromar in poznam vonj topljenja napeljav, to ni
Kolkor googlam je veliko tem v zvezi s smradom okoli oddušnika. Zdaj moram samo pogruntat kje točno je to da pogledam

ops:
Objavljeno: Če nov 23, 2006 6:48 am
Napisal/-a Bosko001
phoebus je napisal/-a:Kolkor googlam je veliko tem v zvezi s smradom okoli oddušnika. Zdaj moram samo pogruntat kje točno je to da pogledam

ops:
Oddušnik je cevka, ki je speljana iz motorja (lahko iz pokrova ventilov ali pa bloka motorja) v sesalno cev. Njen namen je, da odvaja oljne hlape in pa pobeglo kompresijo iz motorja. Išči gunjasto cev fi okol 3 cm, ki ima en konec pritrjen na sesalno cev.
Objavljeno: Če nov 23, 2006 8:30 am
Napisal/-a joztom
Pri Renaultu in v Citroenu se mi je to že primerilo, ni pa nujno, da to velja za tvoj avto. Dosti pogosta napaka, počena pečka, ki spušča fino meglo antifriza v vpihovani zrak v kabino ob gretju. Ne samo da smrdi po nekako sladko plesnivem, tudi zdravju ni prijazno (glikol v antifriza). Običajno povzroči pokanje pečice slab termostat, ki ne odpira pravočasno, avto zakuha, napihne gumijasta čeva in pritisk gre na najtanjšem delu ven. Strošek nabave pečke je relativno nizek (12k), zamenjava pa nemogoče zapletena, skupni strošek na servisu čez 120K, ponavadi je treba armaturo ven, kar dela električar kar nekaj ur. Računaj še slačenje podna in prestavne ročice, volana itd. Ne priporočam, da vidiš avto, ko ga bodo delali. Če si sam električar, ne boš imel težav ob dobrem navodilu za demontažo armature za tvoj tip avta, le pazi, da si kako hrbta ne polomiš ob zviranju po tleh.
Objavljeno: Če nov 23, 2006 9:08 am
Napisal/-a Bor
Mogoče pa imaš podoben problem kota jaz. Imam malo zjebano gibljivo mrezco. In kadar je avto mrzu mi na križiščih prismrdi v kabino. Ko pa se segreje se pa učitno tok raztegne, da je vredu. ( samo pri meni se pri mrzlem sliši da pušča)
Objavljeno: Če nov 23, 2006 9:37 am
Napisal/-a phoebus
joztom: Armaturko sem imel že totalno razstavljeno tako da to ni problem zame, samo po mojem bi mi nonstop smrdelo če bi mi pečka puščala, in ne samo na križiščih...pa šipe se mi tudi ne rosijo...
Grem zdajle pogledal tole cev oddušnika pa auspuh če je kje kaj flekast (kapljanje) ali luknjast.
Bor: kaka mrežica to? Kje je?

Ker res zanimivo je, nikoli ko se peljem, ne na vsakem križišču, ampak vsake tolk, kot bi vsake tolk mal "spustil" kaj. Nič, grem gledat, wish me luck. Bom še fotkiča vzel da bom lahko dokumentiral nadaljna vprašanja
![Nerd 8]](./images/smilies/1104nerd.gif)
Objavljeno: Če nov 23, 2006 9:42 am
Napisal/-a Bor
Aja sori sem mal prehiter pisal pa spustu taglavno
Gibljiva mrezca na avspuhu. Je ponavadi nekje pri mašini. ( Zato da mašina lahko giba in da ne vleče celga auspuha za sabo. Smrdi pa po takem zažganem olju in plinih. ( sploh kadar maš še gretje prižgano, ko vse skup še fajn segreješ

Objavljeno: Če nov 23, 2006 9:47 am
Napisal/-a phoebus
A, to je "gibljiva cev" auspuha? To pa sem menjal na fiesti ker mi je auspuh odpadu... no, že vem, že vem kaj iskat

Zdaj pa res letim

Objavljeno: Če nov 23, 2006 11:43 am
Napisal/-a phoebus
Evo, mislim da sem našel razlog za smrad...in hkrati me spreletava srh glede na to da tega niso našli na servisu- niti ko sem rekel da smrdi prvič, niti drugič, niti na drugem servisu.
Napaka je pa v dovodu (po mojem bolj v vračanju goriva)! Ko je zasmrdelo sem se ustavil, vrgel dol pokrov motorja in šel vohat okoli in okoli. Našel sem oddušek in okoli njega je malo mastno, ampak ne smrdi po "tistem". Smrdi pri dveh ceveh od goriva, in sicer glede na stanje spodnje (boste vidli na sliki) objemke, ki je zarjavela, bi reku da mi tam hlapi.
Cev je sicer suha ko poper, ampak očitno ko je zunaj mraz (pa hladna mašina), pa vrača malo toplejši benz pohlapi ven.
Slike (se opreoščam za slabo ostrino, sem dal na auto):
Spodnja, neostra ima rjavo objemko. Na tem koncu smrdi.
Slika iz dialogysa:
"skrbi" me sledeče- kvadratek "1" označuje obe cevi (kovinski in objemke in gumice kot vidite). A se ne da menjat samo gumjaste cevi; je treba menjat vse skupaj?
Pa še to, ta vonj ni "čisti" vonj goriva (kot npr. na črpalki), ampak malo drugačen. To bo najbrž zato ker očitno pušča iz povratne cevi, ane?