Stran 1 od 2
Citroen jumper 2,8 hdi - par vprašanj
Objavljeno: Po nov 27, 2006 6:03 pm
Napisal/-a RedBull™
Po vsej verjetnosti mi bo znal ter z veseljem pomagal uporabnik DrMr,lahko pa tudi kdo drug.
Imam pa par vrašanj...
avto je Citroen jumper 2,8 hdi letnik 2002
* koliko je normativ za odstranitev bosch pumpe ter montaža le te? (to je tista,ki je privita s tremi maticami okol in ni potrebe po snemanju zobatega jermena)
* Koliko je normativ dela za zamenjavo sklopke,potisne plošče ter ležaja (to ima vlečno sklopko??) kako najlažje dobiti menjalnik dol? Je potrebno potegniti os ven ali kako? Pač še nikol nisem razdiral citroena pa me mal zanima,da se ne bom preveč mučil po nepotrebnem.
Hvala za odgovore,mislim da je to vse

če sem kaj pozabil,pa dopišem

Objavljeno: Po nov 27, 2006 8:14 pm
Napisal/-a Drocky
Bom js prvi
Sicer nevem za 2.8, vendar pri 2.5 je menjalnik najlažje in z najmajn zgubljanja živcev dobit dol da komplet z mašino spustiš z nosilcev na kak vozek al pa kej podobnega in takrat je treba razdred sprednji del avta, ker kolkr vem motor je na vozikovi strani nosilec sam na menjalnikuNevem pa če ma 2.8hdi enako.
Glede normativov nevem, bosh pumpa pa mislim da ti nebi smela vzet preveč časa, je pa odvisno če zagrabi kako matico pol je pa lahko
Za razdret spredn konc pa motor vn dat pa not brez da karkol delaš je dva dni takoj, sploh če ne delaš cel dan.
Objavljeno: Po nov 27, 2006 9:05 pm
Napisal/-a RedBull™
Ve še kdo povedati,na vsakih koliko km se menja zobati jermen pri tem avtu?
mi neki avtodata ne dela

Objavljeno: Po nov 27, 2006 9:22 pm
Napisal/-a DrMr
... 2.5 in 2.8 imata enak menjalnik (MG5T), da se sneti brez demontaže motorja, samo je pa cca.res dober šiht dela z menjavo sklopke... za črpalko je razlika če je 2.8 Tdi ali Hdi, pri Hdi je manj dela, cca.2-3 h, jermena ne rabiš sneti, pogonski jermen bi se naj menjal pri 120kkm...
Objavljeno: To nov 28, 2006 7:47 am
Napisal/-a Mirando
evo DrMr ker si strokovnjak in če mi dovoliš: kolko pa je normativ za menjavo manšete (gume) zgloba na C jumper-u?
Hvala,lp
Objavljeno: To nov 28, 2006 11:11 am
Napisal/-a bruki
D+montaža črpalke 2.97h
Zamenjava zobatega jermena 2.9h
Zamenjava jermena,če ima avto klimo 3.4h
D+montaža menjalnika zamenjava manšeta 2.5h
To bi bilo to....seveda so to normativi...lahko se hitreje naredi ali pa tudi počasneje
odvisno od situacije,pogojev in mehanika.
Objavljeno: To nov 28, 2006 4:07 pm
Napisal/-a DrMr
bruki je napisal/-a:D+montaža menjalnika zamenjava manšeta 2.5h
... si mislil D+M polosi? za menjavo "zunanje" manšete ne rabiš demontirat polosi, pa si gotov v cca.1/2h, če imaš prave klešče in prave objemke...
Objavljeno: To nov 28, 2006 6:40 pm
Napisal/-a bruki
Dr...res sem se zmotil....mislil sem polosovine.
To je normativ....res pa z klečami in pravimi manšetami,ki so raztegljive
gre vse veliko hitreje...
Objavljeno: Sr nov 29, 2006 8:54 am
Napisal/-a Mirando
...ne razumem, zakaj so pol na Dumidi, rekli, da je z menjavo manšete (zunanje seveda!) 2.h dela?!
Objavljeno: Sr nov 29, 2006 8:55 am
Napisal/-a Mirando
...ne razumem, zakaj so pol na Dumidi, rekli, da je z menjavo manšete (zunanje seveda!) 2.h dela?!
Objavljeno: Sr nov 29, 2006 4:46 pm
Napisal/-a bruki
Zakaj so ti rekli???
Ker po pravilih je potrebno spusti olje iz menjalnika,
ter demontirati kompletno polosovino.
Nato sneti notranjo manšeto z ležajem,
zatem pa se zamenja zunanja manšeta.
Ves ta postopek je potreben ker se sam homokinetičen zglob se ne da demontirati
kot pri nekaterih vozilih.
Seveda če pa imaš poseben tulec ali še boljše trikrake klešče....
in seveda posebne manšete....lahko to narediš brez demontaže.
Staro manšeto kar odrežeš in jo snameš....novo pa s tema pripravama natakneš
preko zgloba .....in je stvar rešena.
Brez novega olja in še hitreje opravljeno.
Objavljeno: Sr nov 29, 2006 5:44 pm
Napisal/-a DrMr
... na 2.8 Hdi se da demontirati zunanji zglob !!!
Objavljeno: Če nov 30, 2006 9:28 am
Napisal/-a Mirando
bruki je napisal/-a:Zakaj so ti rekli???
...
Ves ta postopek je potreben ker se sam homokinetičen zglob se ne da demontirati
kot pri nekaterih vozilih. ...
Seveda če pa imaš poseben tulec ali še boljše trikrake klešče....
in seveda posebne manšete....lahko to narediš brez demontaže.
Staro manšeto kar odrežeš in jo snameš....novo pa s tema pripravama natakneš
preko zgloba .....in je stvar rešena.
Brez novega olja in še hitreje opravljeno.
To bi bila rešitev ja! Najbrž bi tak naredili....računali pa seveda 2.h?!
Pozna kdo v Mb, oz. okolici res dobrega mehanika, oz. serviserja za Jumpera??
Objavljeno: Če nov 30, 2006 7:29 pm
Napisal/-a RedBull™
evo sklopka je zamenjana. Sploh ni tako grozno,kot bi človek pred tem mislil. Edino mal zajebancije je bilo za dol,ker nisem mogel vzeti vn potegniti tiste dolge "varovalke" ki pride skozi vilice ležaja. Ampak sem se nekako znašel,tako da sem malce odmaknil menjalnik,odvil tistih 6 imbus vijakov ter vse skupaj potegnil dol. Potem sem pa tudi dobil orodje,da sem tisto kajlo potegnil ven.
Za skupaj pa je šlo kot po maslu,pri marsikaterem osebnem avtu se človek bolj je***

Objavljeno: Če nov 30, 2006 8:14 pm
Napisal/-a DrMr
... drugič jih dol kar vtrgaj (da spusti ležaj od potisne), saj tako ali tako montiraš novo potisno z novim ležajem... največja jeba na tovornem programu je ko zapikajo razne kugle, zobci polosi, vse mastno, blatno...
Objavljeno: Če nov 30, 2006 11:06 pm
Napisal/-a RedBull™
Tudi to sem poskušal,ko je nekdo to svetoval,ampak ni šlo,pa še najbolj všeč mi ni blo. Potem sem pa le z imbus ključem prišel tolko blizu,da sem odvil...
Objavljeno: Pe dec 01, 2006 5:03 pm
Napisal/-a RedBull™
Še nekaj mi nekako ni jasno. Ko je mojster spedenal bosch pumpo,je rekel da je potrebno vzeti ven dize in jih dati spucat. Rekel je tudi da naj se prepucam rezervoar ter vse cevi od goriva.
No in ravno pri rezervoarju se mi nekaj zdi nejasno. Ko sem le tega dobil proč in sem želel vzeti ven iz rezervoarja še plovec ter črpalko sem naletel na problem. Najprej okol odvijem tistih osem matic,potem snamem še tisto podlolžko okol ampak glej ga zlomka,pumpo drži še en kovinska podložka. Ampak nekako je nisem mogel sneti,kakor sem gledal,je le ta nekajkrat zapunktirana na rezervoar. iz tega mi tud ni jasno,kako potem jo zamenjati?
No rezervoar sem vseeno spucal,sam to mi pa nekak ni jasno....
Objavljeno: So dec 02, 2006 4:28 pm
Napisal/-a simply
pogonski jermen bi se naj menjal pri 120kkm...
Zdi se mi, da ima 2.8Hdi pri 160k ali celo 180k, drugi pa na 120k. Poglej v servisno knjižico.
Objavljeno: Po dec 04, 2006 8:53 am
Napisal/-a Mirando
Glede na to, da "obvladate"; me zanima če mi lahko kdo priporoča kak res dober servis za Jumpera v MB, oz. okolici!? Dosedanji serviserji nat .... en bolj kot drugi!!! Ter sevda, da je tak da lahko izda račun?!
Objavljeno: Po dec 04, 2006 7:33 pm
Napisal/-a RedBull™
Še nekaj sem se spomnil za vprašat.
Kako se resetira servisni interval?
Ko dam kontakt in držim levo tipko nekaj časa,mi napiše CFG1 in potem lahko izbiram še CFG2 ter CFG3. Ampak kako naprej...,pa ne znam
