Stran 1 od 2
Cvileči jermen
Objavljeno: Ne dec 03, 2006 4:15 pm
Napisal/-a ppc
Živjo !
Motor 2.0 20V mi v prostem teku cvili. Predvideval sem, da cvili žlebasti jermen in ga menjal. Napenjalec in vse 'rolce' se vrtijo brez težav in cviljenja. Tudi po menjavi jermena pa je prisotno cviljenje v prostem teku. Če dodam plin do cca 900 o/min utihne. Ko pade pod 900 zopet cvili.
Kje naj še iščem napako ?
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne dec 03, 2006 4:20 pm
Napisal/-a Bric
Poskusi pošpricat jermen z Maxi brilom, ali podobnim. Kaj pa jermenice, so čiste?
Objavljeno: Ne dec 03, 2006 4:24 pm
Napisal/-a Samponcek
lep pozdrav, se opravičujem za skos v tem, vendar imam podoben problem, meni pa jermen zacvili samo ko avto vžgem, potem je ok, je pa bil zamenjan pred kakimi 4 mesceci, pa sem ga peljal nazaj k mehaniku, pa je malo zategnil, sedaj pa spet cvili, vendar to se dogaja samo ko je mrzel avto (zjutraj), ko je toplo tega ni ali ko se prej pelješ in čez čas spet vžgeš, hvala za odgovore in lp
Objavljeno: Ne dec 03, 2006 4:25 pm
Napisal/-a ppc
Zobati ne cvili, sem pognal brez žlebastega, pa ni cvililo.
Če posprejam utihne, pa kmalu zopet zapoje, po kakšni minuti.
Jermenice so čiste in nepoškodovane.
LP
Objavljeno: Ne dec 03, 2006 6:26 pm
Napisal/-a Tribal
Kaj pa kakšen ležaj(alternator,kompresor klime,rolce)?
Objavljeno: Ne dec 03, 2006 6:47 pm
Napisal/-a Bric
Zobati jermen ne more cvilit!
Verjetno so jermenice zamazane, in jermen ne nalega na površino, zato drsi. BTW kakšne znamke je jermen?
Objavljeno: Ne dec 03, 2006 8:07 pm
Napisal/-a ppc
Rolce in ležaji ne cvilijo, jermen je bil v škatli original spare parts
LP
Objavljeno: Ne dec 03, 2006 8:17 pm
Napisal/-a seat
Zobati jermen ne more cvilit,ker če jermen cvili pomeni da zdrsuje na jermenici,če pa zobati jermen zdrsne pa nebi pisali tle sam o cviljenju temveč o kakih zabitih ventilih in podobno.
Jst sem na prejšnih avtomobilih imel tudi podobne probleme pa sem jih rešil tko,da sem jih namazal z strojno mastjo (ja prav ste prebrali

)kajti namreč mast se po parih kilometrih "zažge" v jermen in prepreči,da bi ponovno zdrsnil.
Tudi sam sem bil skeptičen glede tega,da bi jermen mazal z mastjo ampak sej zgubiti nimaš kaj pa sem probal lahk povem,da ta metoda deluje.
Edin problem je,če jermen preveč namažeš z mastjo,ker v prvem vžigu bo mast letela na vse strani in posledično maš pol kr neki časa očiščevalo akcijo

Objavljeno: Ne dec 03, 2006 10:00 pm
Napisal/-a zcmr
tudi jaz ta problem v delavnici resujem z mastjo in izkljucno z grafitno mastjo ,tako za en normalen jermen se jo da gor priblizno za ene pol cigaretnega filtra
Objavljeno: Ne dec 03, 2006 10:15 pm
Napisal/-a seat
zcmr je napisal/-a:tudi jaz ta problem v delavnici resujem z mastjo in izkljucno z grafitno mastjo ,tako za en normalen jermen se jo da gor priblizno za ene pol cigaretnega filtra
Ja no jst sem recimo prvič mislil,da se mora jermen kopati v masti pol sem pa preklel vse po spisku in nategnu mater skor vsem bitjem preden sem očistil motorni prostor te masti

Objavljeno: Sr dec 06, 2006 2:15 pm
Napisal/-a ppc
Jermen še kar cvili, vendar za razliko od prej samo ko je motor zagret.
Ko je mrzel - ne cvili.
Sem ga pa namazal, zelo na tanko.
LP
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 4:07 pm
Napisal/-a super98
zobati jermen res ne more cvilit, lahko pa cvili kakšen šponar ali rolca od zobatega
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 4:42 pm
Napisal/-a Blueboy_RM
poglej če je na vseh jermenicah v ravnini oz da ni postrani! Če ne premaži čist jermen z milnico. Ne rabit masti kr ti pol ne bo sam cvilil ampak zdrsoval še zraven
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 5:24 pm
Napisal/-a ppc
Pri zobatem ne cvili nič - preverjeno.
Z mastjo sem starega žlebastega namazal - ko se zagreje - cvili, enako kot nenamazan.
Bom novega z milnico namazal, pa bom videl.
če ne bo pomagalo, pa v jok ...
LP
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 7:49 pm
Napisal/-a Blueboy_RM
spucaj še jermenice pa poglej če je nov jermen pravokoten na vse jermenice oz ni kje postrani za 1 zob.
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 7:55 pm
Napisal/-a seat
Blueboy_RM je napisal/-a:. Ne rabit masti kr ti pol ne bo sam cvilil ampak zdrsoval še zraven
Dej mi prosim povej kolk izkušenj imaš z samim delovanjem motorja in ne pameti solit nam nekaterim,ki nekaj vemo.
Mast se ob trenju zapeče v jermen in posledično jermen ne zdrsuje več.Preverjeno na parih avtomobilih sploh pa pri VW Golf mk2 kjer je bil ta problem vse prej kot izjema.
spucaj še jermenice pa poglej če je nov jermen pravokoten na vse jermenice oz ni kje postrani za 1 zob.
Upam,da ne misliš z tem zobatega jermena,ker upam,da veš kaj pomeni pri zobatem jermenu en zob postrani

Objavljeno: Sr dec 06, 2006 8:02 pm
Napisal/-a esem
seat je napisal/-a:Mast se ob trenju zapeče v jermen in posledično jermen ne zdrsuje več.Preverjeno na parih avtomobilih sploh pa pri VW Golf mk2 kjer je bil ta problem vse prej kot izjema.
Koliko časa pa mine, da se zapeče? Ker mu je kljub mast še vedno cvilil.
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 8:12 pm
Napisal/-a ppc
No pri Golfu MK2 je klinasti jermen, tu pa žlebasti.
Pa z mastjo namazan je prevozil kakšnih 700 km, pa je še vedno cvilil.
Še milnica ....
LP
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 10:01 pm
Napisal/-a xyxyxy
Jermen bi moral nehat cvilit takoj ko ga namažeš. Včasih cvilijo vodne pumpe in to precej podobno kot jermen.