Stran 1 od 2

Priprave na barvanje

Objavljeno: Pe dec 08, 2006 10:48 pm
Napisal/-a ŽVal
Zdravo

Spet rabim nekaj nasvetov. ;)
Ni več daleč dan ko bo moja 5ka na novo prebarvana. :wiihuu

Treba je pa avto pripravit na ta slavnostni dogodek. Čistilna akcija, obleka, kravata,... :P. Saj ne. Treba pa je, kaj ? No povejte.
Da moram/morajo (odvisno kolko info bote nudli :P) treba zakitat in poklepat vse nepravilnosti, je jasno, kaj pa dalje ? Je treba trenutno barvo zbrusit da bo bolj groba podlaga za špric kit ? ... ?

Pri tej fazi se mi zdi da je dosti stvari, ki jih lahko sam storim in si tako prišparam nekaj cekinov za druge stvari.

Lp, Žiga

Objavljeno: Pe dec 08, 2006 11:01 pm
Napisal/-a ŽVal
Trenutno stanje
Slika

nekdaj, nekoč, čimprej !
Slika

Objavljeno: Pe dec 08, 2006 11:04 pm
Napisal/-a black
Za šprickit se zbrusi površino (ni nič narobe če jo do pleha) z mašino in 220 papirjem.Ko je pa šprickit suh se ga zbrusi isto z mašino in 360 papirjem ali na roko z vodobrusnim 800-takrat je pripravljeno za barvanje.
Pred brušenjem še namažeš po šprickitu s kontrolnim prahom da vidiš kje brusiš.

Objavljeno: Pe dec 08, 2006 11:27 pm
Napisal/-a ŽVal
Mhm. To je brušenje.
Kako pa je s kitanjem ?
Baje moraš pazit kako kit namešaš, da se pravilno strdi, pa v čim tanjših nanosih gor mazat in sproti brusit ?

Mam zdaj dosti cajta med zimo pa bi se malo poigral s tem kitanjem (prvo bi se seveda spravil nad kosilnico :twisted:) in če bi mi šlo dobro je naslednja žrtev 5ka.

Vem da profesionalci naredijo boljše, ampak niso poceni pa še vprašanje če bo nareto tak kot treba. Če bi sam delal, kar bi z velikim veseljem, bi pa se itak potrudil kolko lahko.

Objavljeno: Pe dec 08, 2006 11:53 pm
Napisal/-a black
Trdilca moreš v kit dat dovolj (težko je povedat kolk).Raje mal več kot premalo.Pa fajn more bit zmešano.
To da moreš čim bolj na tanko nanašat pa sproti brusit ni res.Kar na debelo pa na dolgo razvleci da imaš kaj materijala za brusit pol.
Brusiš postopoma na roke-najprej grobo s 60,potem 80,120 in še s 180 papirjem.Potem čez zbrušen kit s 180 greš z mašino in 220 za šprickit.

Objavljeno: So dec 09, 2006 12:03 am
Napisal/-a ŽVal
Super.
Glede mašine. Je nujno da je mašina ? ;) Lahko vse na roke brusim ?
Če pa že mora bit mašina, a velja navadna brusilka z tistim nastavkom oz. tisto "mehko" ploščo. Nekaj podobnega kot za poliranje imam v mislih :roll:

Objavljeno: So dec 09, 2006 12:07 am
Napisal/-a Patrik_A3
Oboje bo pomojem potrebno...roke in mašinca...

Objavljeno: So dec 09, 2006 12:11 pm
Napisal/-a black
Mašina je zelo priporočljivo da je ker zravna vse enakomerno.Uporablja se pa vibracijske brusilnike.
nekaj takega recimo:http://www.grlica.si/index_tools.php?cid=6_4_51

Objavljeno: So dec 09, 2006 1:15 pm
Napisal/-a ŽVal
48.000 sitov :rofl

Si bo treba nekje sposodit.

Hvala za info.

Objavljeno: So dec 09, 2006 1:58 pm
Napisal/-a ŽVal
gran ?! :shock: mogoče graben, jarek po slovensko ? ;)

Mašina je še najmanjša skrb. Bolj me skrbi kakovost mojega dela. :D Je še do konca januarja cajt. Počasi se daleč privleče.

Objavljeno: So dec 09, 2006 5:47 pm
Napisal/-a čare
za tvojo amatersko uporabo lahko kupiš vibratorco v bauhaus-u ali podobni trgovini za precej manj denarja potem pa dobi še eno staro potolčeno havbo nekje pa prakticiraj in ko se boš ulavfu se spravi na avto

Objavljeno: So dec 09, 2006 6:29 pm
Napisal/-a ŽVal
Točno to je moj namen. Pa foter ma potolčeno havbo od audija še vedno doma (drevo mu je prišlo naproti). Bom tisto probal popravit in še malo bolj skup polomit in zvit da bom mel na čem delat ;)

Objavljeno: Ne dec 10, 2006 1:31 am
Napisal/-a monster_d
vaja dela mojstra :D
Od nobenega prvi podvig glih ni bil biser :lol:

Objavljeno: Ne dec 10, 2006 4:15 pm
Napisal/-a Denii
No če že glih govorimo o barvanju mogoče kdo ve kakšna snov je nanešena na prag ali je to šprickit ali plastika ?
Pa še nekaj ali moreš dati prej gor plastik preimer ali lahko samo špric kit na plastiko?

Objavljeno: Ne dec 10, 2006 4:37 pm
Napisal/-a joztom
Če boš take leve nasvete poslušal, ne boš daleč prišel. Potemtakem lahko z valjčkom in Jupolom pobarvaš avto. Najprej se avto na fino poklepa, popegla. Če je klepar kaj vreden ni treba veliko kitati, če je pa treba, je tvoja neuka roka preslaba. Priprava za ličanje je zelo zahtevna zadeva in ne podcenjujte mojstrov. Na surov pleh pride primer, ker ni barve na svetu, ki bi res prijemala na pločevino, zato pa je primer, ki to dovoli, sledi kitanje, brušenje, šprickit, brušenje in barvanje v komori. Za reparature je več sistemov, ki se ločijo po hitrosti obdelave. Je pa stvar kriterijev, kaj bi rad, navsezadnje je dosti ljudi barvalo fičke s sesalcem za prah, ki so imeli nastavke, ali pa z električno pištolo (Wagner).

Objavljeno: Ne dec 10, 2006 4:49 pm
Napisal/-a black
Primer se daja na plastiko ne na pleh

Objavljeno: Ne dec 10, 2006 5:10 pm
Napisal/-a milankregar
black je napisal/-a:Primer se daja na plastiko ne na pleh

Na plastiko se daje plastik primer. Na pleh se daje temeljna barva-primer.

Objavljeno: Ne dec 10, 2006 5:12 pm
Napisal/-a milankregar
black je napisal/-a:Za šprickit se zbrusi površino (ni nič narobe če jo do pleha) z mašino in 220 papirjem.Ko je pa šprickit suh se ga zbrusi isto z mašino in 360 papirjem ali na roko z vodobrusnim 800-takrat je pripravljeno za barvanje.
Pred brušenjem še namažeš po šprickitu s kontrolnim prahom da vidiš kje brusiš.

Niti slučajno ni priporočljivo brusiti do pleha, ker je potem treba vse najprej prešpricati s temeljno antikorozivno barvo.

Objavljeno: Ne dec 10, 2006 5:28 pm
Napisal/-a black
Sam šprickit že vsebuje antikorozijsko sredstvo...