Stran 1 od 2

Clio- problem z oljem?

Objavljeno: To dec 12, 2006 10:24 pm
Napisal/-a Perica
Zivjo!
Imam problem, ceprav nisem ravno 100% ...
Stvar je sledeca: v avtu imam zaslon, na katerem se mi ob vsakem vzigu motorja prikazejo "krogci" ki prikazujejo nivo olja! Teh krogcov je 6, in ce olja zmanjkuje, zacnejo eden za drugim izginjati tudi krogci.

No, danes zjutraj sem se vsedel v avto in manjkala sta mi 2 krogca .... zato sem se "rocno" preveril nivo olja in je res na palcki bil nivo olja slab centimeter pod MAX oznako!

Ko pa sem prisel domov, je avto 3 ure stal pri miru (naj omenim da avto sicer stoji v garazi, vendar je temperatura v njej enaka zunanji temperaturi) in sem zopet preveril nivo olja .... prikazani so vsi krogci, in tudi na palcki sega olje skoraj do MAX.

Sedaj pa me zanima, zakaj se to dogaja? Ima to kaksno vezo s temperaturnim raztezanjem olja??? Se mogoce skrci pri nizjih temperaturah???

Ceprav tole krcenje se mi ne zdi ravno smiselno, ker se mi do sedaj pozimi ni to dogajalo .... Aja, olje pa je ELF.

No, upam da razumete moj problem in da me boste z odgovori malce pomirili .... ker upam da mi ne pije olja!?!?

LP, Peter

Re: Clio- problem z oljem?

Objavljeno: To dec 12, 2006 10:40 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Perica je napisal/-a:Zivjo!
Imam problem, ceprav nisem ravno 100% ...
Stvar je sledeca: v avtu imam zaslon, na katerem se mi ob vsakem vzigu motorja prikazejo "krogci" ki prikazujejo nivo olja! Teh krogcov je 6, in ce olja zmanjkuje, zacnejo eden za drugim izginjati tudi krogci.

No, danes zjutraj sem se vsedel v avto in manjkala sta mi 2 krogca .... zato sem se "rocno" preveril nivo olja in je res na palcki bil nivo olja slab centimeter pod MAX oznako!

Ko pa sem prisel domov, je avto 3 ure stal pri miru (naj omenim da avto sicer stoji v garazi, vendar je temperatura v njej enaka zunanji temperaturi) in sem zopet preveril nivo olja .... prikazani so vsi krogci, in tudi na palcki sega olje skoraj do MAX.

Sedaj pa me zanima, zakaj se to dogaja? Ima to kaksno vezo s temperaturnim raztezanjem olja??? Se mogoce skrci pri nizjih temperaturah???

Ceprav tole krcenje se mi ne zdi ravno smiselno, ker se mi do sedaj pozimi ni to dogajalo .... Aja, olje pa je ELF.

No, upam da razumete moj problem in da me boste z odgovori malce pomirili .... ker upam da mi ne pije olja!?!?

LP, Peter


saj to se pa pri men tudi dogaja. pač ful je odvisno pod kakšnim kotom imaš avto parkiran (če je nagnjen naprej kaže več, če nazaj kaže manj ali obratno, zdaj nevem točn), potem pa tudi seveda malo raztezanje olja. sam moraš pa vedet, da tista črtica predstavlja 1dcl.

Objavljeno: To dec 12, 2006 10:44 pm
Napisal/-a Cash
To se dogaja tudi pri meni (P206). Je pa res odvisno od nagiba avta, kot je reku SAVINJCAN. Ko boš ugasnu segret avto, počakaj ene15 min in zmeri s palčko, pa avto naj bo na ravnem.

Objavljeno: To dec 12, 2006 10:49 pm
Napisal/-a Perica
Zivjo!
To vem, da je odvisno od naklona avtomobila .... ampak moja garaza je precej "ravna" in mislim da upostevanje naklona tukej ne pride v postev.

A to je res da tista razdalja na palcki (med MIN in MAX oznako) pomeni samo 1 deciliter??? tega pa res ne vem ... :oops:

aja ... hvala za odgovore!

LP, Peter

Objavljeno: To dec 12, 2006 11:05 pm
Napisal/-a Cash
Zakaj misliš, da upoštevanje naklona ne pride v poštev? Še zmeraj se je merilo na ravnem ali pa te nisem prav razumel :roll: Če imaš kako knjižico od avta, si jo poglej. Tisto o Min pa Max pa si najverjetneje narobe zastopu. Zdej se trenutno ne spomnim, kako je pri Cliotu palčka(šipka) za olje označena, ma med min in max je potrebno več olja, kot 1 dc, najbolje, da Savinjcan malo bolj podrobno to pove, katera črtica označuje 1 dc, morda pa je več črtic med min pa max, to bi bilo potem verjetno.

Objavljeno: To dec 12, 2006 11:12 pm
Napisal/-a rutenka
pomoje je kriv mraz :arrow: ampak ne dedek mraz on ni nič naredu narobe :lol:

Objavljeno: To dec 12, 2006 11:15 pm
Napisal/-a ghostrider
Kašne mate... Take stvari se blondinke zgovarjajo. Že prvi odgovor je dovolj jasn in ne rabš druzga. Pač so ti polet delal servis k je ole najbl "širok" in je zdj skup zlezu, ko si zalaufov pa je šu spet narazen. To isto se mi je pr prejšnjem mrazu nardil z bremzolam, servis, ko so ga menal pa je bil 28.6. letos.

Lahko pa ti ga je začel žret prou nemarn.

Objavljeno: To dec 12, 2006 11:49 pm
Napisal/-a Cash
Zakaj pol pišeš, če je bil že prvi odgovor jasen in ne rabi druzga :?: :?: :?:

Objavljeno: Sr dec 13, 2006 5:55 am
Napisal/-a Perica
Cash je napisal/-a:Zakaj misliš, da upoštevanje naklona ne pride v poštev? Še zmeraj se je merilo na ravnem ali pa te nisem prav razumel :roll: Če imaš kako knjižico od avta, si jo poglej. Tisto o Min pa Max pa si najverjetneje narobe zastopu. Zdej se trenutno ne spomnim, kako je pri Cliotu palčka(šipka) za olje označena, ma med min in max je potrebno več olja, kot 1 dc, najbolje, da Savinjcan malo bolj podrobno to pove, katera črtica označuje 1 dc, morda pa je več črtic med min pa max, to bi bilo potem verjetno.



To, da "ne pride v postev" sem napisal zato, ker imam ravno garazo ... to pomeni da avto ne visi v nobeno smer in zato vzrok za "spreminjanje nivoja olja" verjetno ni v tem ...

LP, Peter

Objavljeno: Sr dec 13, 2006 6:58 am
Napisal/-a Nasty
Nekatera vozila imajo prav tako prikazovalnik za olje. Toda ne za količino, ampak za kvaliteto olja. Več lučk gori, bolj kvalitetno je olje. Bolj se bliža servisni interval (bolj umazano, istrošeno olje), manj luč gori.
Če Reanulti spadajo v skupino vozil, ki jim prikazovalnik za olje kaže kvaliteto in ne kvantiteko, pa ne vem.

Objavljeno: Sr dec 13, 2006 7:17 am
Napisal/-a nebivedu
Vžgal si avto in olje je zmetalo po mašini, ko si meril je bilo olja zaradi tega seveda manj. Kasneje ko je avto 3 ure stal, pa se je olje steklo nazaj dol, torej si ga zmeril polno.

Kaj je tukaj zdej narobe - jst bi edin reku da drugič meri olje preden vžigaš avto.

Objavljeno: Sr dec 13, 2006 11:50 am
Napisal/-a Lumpy_
Tak kot je nebivedu povedal že, pa fajn je da je motor ogret pred tem.

Objavljeno: Sr dec 13, 2006 12:04 pm
Napisal/-a ShineR
nebivedu je napisal/-a:Vžgal si avto in olje je zmetalo po mašini, ko si meril je bilo olja zaradi tega seveda manj. Kasneje ko je avto 3 ure stal, pa se je olje steklo nazaj dol, torej si ga zmeril polno.

Kaj je tukaj zdej narobe - jst bi edin reku da drugič meri olje preden vžigaš avto.


to že samo če bo pa preverjal nivo olja ko bo recimo avto prej stal celo noč ga bo pa tud izmeril "preveč".

jst osebno vedno merim olje tko da je avto parkiran čez noč nekje na ravnem, pol prižgem motor in da teče kkšno minuto, ga ugasnem ter počakam cca.2-3min in ga potem zmerim....

Objavljeno: Sr dec 13, 2006 12:08 pm
Napisal/-a Cash
Ne meri se, ko je olje mrzlo, ker ga je manj, meri se ogret avto, pa počakaš ene 15 min, da se steče v karter in potem izmeriš.

Objavljeno: Sr dec 13, 2006 12:19 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Perica je napisal/-a:Zivjo!
To vem, da je odvisno od naklona avtomobila .... ampak moja garaza je precej "ravna" in mislim da upostevanje naklona tukej ne pride v postev.

A to je res da tista razdalja na palcki (med MIN in MAX oznako) pomeni samo 1 deciliter??? tega pa res ne vem ... :oops:

aja ... hvala za odgovore!

LP, Peter


pa ne na palčki, na števcu v avtu, ena črtica pomeni 1 dcl, jih je pa 5 al 6. saj itak pa če ti pridejo črtice čist na minimum, da ti manjka pol litra olja, bo pa itak alarem v avtu, da moraš ustavit vožnjo.

Objavljeno: Sr dec 13, 2006 12:21 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
nebivedu je napisal/-a:Vžgal si avto in olje je zmetalo po mašini, ko si meril je bilo olja zaradi tega seveda manj. Kasneje ko je avto 3 ure stal, pa se je olje steklo nazaj dol, torej si ga zmeril polno.

Kaj je tukaj zdej narobe - jst bi edin reku da drugič meri olje preden vžigaš avto.


saj tudi recimo na števcu je narejeno po tej logiki, pred, ko vžgeš avto in potem še ene 3 sek., ko je vžgan lahko pogledaš na števcu koliko je olja potem ti pa itak avtomatsko preklopi na kilometri ali pa na potovalnega.

Objavljeno: Sr dec 13, 2006 12:39 pm
Napisal/-a nebivedu
Cash je napisal/-a:Ne meri se, ko je olje mrzlo, ker ga je manj, meri se ogret avto, pa počakaš ene 15 min, da se steče v karter in potem izmeriš.


Jst merim, ko avto stoji na ravnem, pa ko je že kako uro ugasnjen. Olje ima še vedno 30 do 35 stopinj(če ne več).

Objavljeno: Sr dec 13, 2006 2:48 pm
Napisal/-a ĐIĐO
ŽIV !

Ti merilci nivoja olja so zelo občutljivi. V firmi kateri delam imamo ranault masterja (kombi 3.0 dci motor), naprimer ko stoji postrani parkiran, se usedeš, daš kontakt oz. ga užgeš in se prižge lučka za servis. Olja je v motorju dovolj, če ga merimo na šipki. Ko pa ga parkiramo na ravnem je pa use ok.
Svetujem ti da večkrat preveri nivo olja z šipko in se ne zanašaj na črtice oz. krogce na ukranu.

LP

Objavljeno: Sr dec 13, 2006 3:44 pm
Napisal/-a Perica
nebivedu je napisal/-a:Vžgal si avto in olje je zmetalo po mašini, ko si meril je bilo olja zaradi tega seveda manj. Kasneje ko je avto 3 ure stal, pa se je olje steklo nazaj dol, torej si ga zmeril polno.

Kaj je tukaj zdej narobe - jst bi edin reku da drugič meri olje preden vžigaš avto.


Ne, olje sem meril se pred vzigom avtomobila!!!

Danes je bilo pa tako, da je bilo zjutraj olja spet MAX tako na palcki kot tudi na ekrancku :roll: Vremenske razmere so bile iste kot vceraj in tudi avto je stal na istem mestu kot vceraj!

Zgleda da je v mojem avtu olja toliko kolikor se njemu zdi :D

Re: Clio- problem z oljem?

Objavljeno: Po jun 02, 2014 2:44 pm
Napisal/-a rafunc
Pozdravljeni,
Imam Clio 3 1.2tce. Ima tisto neumno ukrivljeno palčko za olje.
In ko pregledam olje mi na eni strani palčke olje kaže max, ko jo obrnem, pa je malo čez minimum. Mi je pa že javljal računalnik, da imam premalo olja in sem ga liter noter dal.
Kaj je to narobe z palčko?