Stran 1 od 1
Težave pri puntotu mk1
Objavljeno: Sr dec 13, 2006 7:57 pm
Napisal/-a metallic
Doma mamo puntota mk1 1.1
Dons se je pržgala rdeča za vbrizg. Po kratkem času avto zgubi moč in potem ne gre nikamor več. Rabš res ful cajta da prideš do 30-40, pa tut spelat je težko.
Aja, pa to se je začel učer, k sm tanku. A je možn, da je kej v benzu, kakšna smet al pa voda?
hvala za pomoč.
Objavljeno: Če dec 14, 2006 2:25 pm
Napisal/-a metallic
Vžigalna tuljava? A ni to sam za vžig? Ker vžge čist normalno, težave se kasnej začnejo.
Drgač se pa fotr običajno voz s tem avtom, jest se zihr nebi.

Objavljeno: Če dec 14, 2006 2:44 pm
Napisal/-a samekk
men se zdi ma mam jst en ajnšpric+računalnik, če nucaš :P
kar po moje nucaš

Objavljeno: Če dec 14, 2006 2:52 pm
Napisal/-a napi
LP!
Bistvo tvojega problema je vžigalna tuljava (ce nisi GLUH se sliši da avto deluje samo na dveh cilindrih!!), Takšne vožnbje ti NE PRIPOROČAM, ker boš namesto stroškov popravila približno 6k na koncu od 45~60k. Menjati boš moral katalizator, vžigalna tuljava, po možbnosti še lambda ter popravilo oz. menjava izpušnega sistema (zgori!). Katalizator se zaradi izgorevanja bencina v njem segreje na takšno temperaturo da se obarva živo rdeče (barva bannerja zgoraj)
Če pa avto deluje normalno (vsi 4 cilindri delajo) pa je nekaj narobe z lambdo oz. z nečem drugim. Podobni problem sem imel js, stem da se mi je lučka prižgala na avtocesti. Tazadna možnost katera je bila pri meni da mi je crknalo tlačno stikalo (druge pametne razlage nisem več najdel)
Objavljeno: Če dec 14, 2006 2:56 pm
Napisal/-a napi
btw
vžigalna tulja - punto ima to namesto foltajler kape (razdelilna kapa), ta daje iskro svečkam.
Dokler je tuljava hladna dela normalno, ko se segreje pa mrkne-crkne.Js sem norel zraven tega, ko je bla hladna je blo vse vredu potem pa ko se segreje pa kr naenkrat avto po 2 cilindrih.
Vglavnem fiata si ne kupim več
Objavljeno: Če dec 14, 2006 5:36 pm
Napisal/-a sašo&FIAT
napi je napisal/-a:btw
vžigalna tulja - punto ima to namesto foltajler kape (razdelilna kapa), ta daje iskro svečkam.
Dokler je tuljava hladna dela normalno, ko se segreje pa mrkne-crkne.Js sem norel zraven tega, ko je bla hladna je blo vse vredu potem pa ko se segreje pa kr naenkrat avto po 2 cilindrih.
Vglavnem fiata si ne kupim več
samo vprašaj se koliko bi te stalo če bi crknilo na kakem cliotu al pa vw
pomoje 3 krat več
Objavljeno: Če dec 14, 2006 7:15 pm
Napisal/-a metallic
@vsem: hvala za pomoč. Res je bla tuljava.
@napi: Nism gluh, sam nism še vozu tega avta odkar je nastal problem.

Objavljeno: Če dec 14, 2006 11:09 pm
Napisal/-a čare
napi je napisal/-a:btw
vžigalna tulja - punto ima to namesto foltajler kape (razdelilna kapa), ta daje iskro svečkam.
Dokler je tuljava hladna dela normalno, ko se segreje pa mrkne-crkne.Js sem norel zraven tega, ko je bla hladna je blo vse vredu potem pa ko se segreje pa kr naenkrat avto po 2 cilindrih.
Vglavnem fiata si ne kupim več
a zarad tuljave katero bi nekdo mogoče prej odkril kot ti ki si zraven norel preden si ugotovil kaj je narobe (se pravi nimaš pojma) najbolš da si vsakič namesto da bi avto peljal v pralnico kupiš novega da ne bo umazan pišuka mate eni bolane
Objavljeno: Pe dec 15, 2006 8:41 am
Napisal/-a napi
čare je napisal/-a:napi je napisal/-a:
a zarad tuljave katero bi nekdo mogoče prej odkril kot ti ki si zraven norel preden si ugotovil kaj je narobe (se pravi nimaš pojma) najbolš da si vsakič namesto da bi avto peljal v pralnico kupiš novega da ne bo umazan pišuka mate eni bolane
Po vojni je lahko vsak general!!! Tuljava še je od časa do časa dala signal svečkam, poleg tuljav pa je še tu rele in induktivno tipalo. Preden najdes napako traja nekaj časa. Napaka ni odkrita v 2 minutah, ko pade temparatura na tuljavi ( 5 - 10 stopinj) tuljava zacne delovati normalno.
V bistvu nabavi si punteka mk1 pa bos videl kaj so to problemi oz. popravljanje .
Objavljeno: Pe dec 15, 2006 10:02 am
Napisal/-a metallic
V bistvu je avto star 8 let oz. slabih 100kkm, pa nismo še nč zamenjal, skor.

Res se zlo mal kvar... toktok.
Objavljeno: Pe dec 15, 2006 1:17 pm
Napisal/-a sport
napi je napisal/-a:čare je napisal/-a:napi je napisal/-a:
a zarad tuljave katero bi nekdo mogoče prej odkril kot ti ki si zraven norel preden si ugotovil kaj je narobe (se pravi nimaš pojma) najbolš da si vsakič namesto da bi avto peljal v pralnico kupiš novega da ne bo umazan pišuka mate eni bolane
Po vojni je lahko vsak general!!! Tuljava še je od časa do časa dala signal svečkam, poleg tuljav pa je še tu rele in induktivno tipalo. Preden najdes napako traja nekaj časa. Napaka ni odkrita v 2 minutah, ko pade temparatura na tuljavi ( 5 - 10 stopinj) tuljava zacne delovati normalno.
V bistvu nabavi si punteka mk1 pa bos videl kaj so to problemi oz. popravljanje .
Moja sestra ma mk1 pa je v 5ih letih zmetala gor cca. 100k sit. (olje filtri pa kak ležaj)
Zate je res sam honda

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 2:03 pm
Napisal/-a Primoz_86
Pri našem L 94 je šlo tole: Zadnje roke, ležaji alternatorja, stikalo zavornih luči, pa enkrat se je cevka za pranje šip snela. To v roku 14 let oz 160.000km. Dvomim da je bilo vse skupaj več kot 40kSIT.
Res se kvari za popiz.

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 2:49 pm
Napisal/-a napi
da naštejem kaj vse sem menjal (brez potrošnega materiala):
-zadnje roke
-kugle( tukaj moraš kupiti celo roko, ker pač ne moreš zamenjati samo kugle; še dobro da sem za ti dve stvari najdu privatnika ki te stvari obnavlja. V trgovini te pride obnovljena zadnja roka za punteka 10 k- staro mores imeti zraven drugace je kavcija 10 k, sprednje roke pa tako ne dobiš obnovljene v trgovini in moraš kupiti novo - 14 k) Takrat sem placal za sprednjo roko 2k za zadnjo pa 4,5k, zelo velika razlika v ceni, v trgovini pa dobis obnovljeno stvar od tega privatnika
-vžigalne tuljave
-kabli ( ne vem kak je to možno ampak znotraj so bili zgoreti zgoreti, kot da bi se pojavljalo pregrevanje zaradi slabega kontakta)
- sonda 2X (prva je bila prepoceni, da bi delovala dlje kot 8 mesecov
- celoten izpušni sistem + katalizator (slabost je kondenz kateri se nabira v sistemu, in povzroči prerjavenje procroma neznane kvalitete, rešitev je luknjica narejena v najnižjem delu lonca, sveder fi2)
- tesnilo na ventil deklu ( to moraš menjati na prib. 6-8 mesecov,drugače je vse mastno. Sama sestava gume ni pravilna, ni odporna na temperature, sčasoma ta postane trda in ne tesni več)
- senzor za temeraturo 2x (ne vem zakaj crkne)
- zadnji zavorni cilinder
- volanski končniki ( prvič ko sem menjal je ta crkno kar po enem mesecu, za pa še menda drži ?)
- ležaj v sprednjih kolah, altenator(tega nisem popravljal)
Pa še kaj bi se našlo, kar mi trenutno ne pride na pamet. Nisem se imel avto kjer bi toliko stvari crknalo v 2-3 letih, ampak mi ni ostalo nicesar drugega kot da sem te stvari menjal , ker ni bilo denarja za drugi avto. Ko sem avto prodal je imel 180.k km , sedaj naj se nekdo drug zajebava z to šajtrgo!
Objavljeno: Ne dec 17, 2006 3:18 pm
Napisal/-a erixon
ja honde so pa res neuničljive, ko ruski tank....
ne posploševat cele firme po enmu avtu. Jaz imam Punta mk1 zdaj že 3 mesece pa sem zelo zadovoljen in upam da bo tako naprej. Nekaj denarja je pa potrebno dat na katerikoli avto. A si kupu novga al rabljenega, ker v drugem primeru ni nujno samo krivda na avtu...
Pa veliko varnih kilometrov želim vsem.
Objavljeno: Ne dec 17, 2006 3:34 pm
Napisal/-a krucymucy
mene je avto letos kostal tudi precej, pa ni nic crknilo.
prednji diski 35k SIT
zadnji diski 16k SIT
prednje ploscice 16k SIT
zadnje ploscice 8k SIT
9 litrov olja agip 23k SIT (dve menjave olja)
2x oljni filter 3k SIT
2x zracni filter 3k SIT
termostat 16k SIT
4l selenia paraflu 8k SIT
letne pnevmatike potenza 195/50/15 60k SIT
zimske pnevmatike barum 195/50/15 55k SIT
pa ce stejem se bencin za 10k km ~230k SIT
in zavarovanje ter ostale stroske registracije ~ 300k SIT
pa smo na 3.000€ v enem letu. juhej!
pa se pritozujem? ne, ker avto kosta in cimprej vam bo to jasno bolje bo.
LP
Objavljeno: Po jan 22, 2007 11:57 pm
Napisal/-a crazyedo
bom kr tuki postavu vprašanje!
na puntu mk1 mi je novak montiral zadnji športni lonec. pa mi je naredu da je še bol odprt. glas je fenomenalen. grejo kr kocine pokonc k se lepo segreje

k da nima tistih bogih 55 konjičkov

me pa muči k pri pospeševanju jakost zvoka pade pa nato spet naraste (v drugi med 30 in 40 km/h, pa v tretji tm med 50 in 60). aja sm že naredu z loncem cca 150 km. sm že mel enkrat remusa mislm da univerzalen (dvojni) pa je bil nor zvok, jasno je bla 2,0 mašina! samo pr puntiču mam občutek k da neki mori jakost zvoka. pa me zanima če bi blo bolš če dam katalizator dol? kr vem da na vsakmu avtu športni lonc drgač dela pa tud odstranitev katalizatorja.
prosim za pomoč.