Stran 1 od 1

Fiat punto l 95.

Objavljeno: Sr dec 20, 2006 3:05 pm
Napisal/-a BAZO
No punto letnik 95, ima 135.000 km

Težava je v tem, da pije (za moje pojme) preveč olja... v zadnjih 3000km ene 4l... kaj bi blo to narobe. Kot težavo lahko še omenim cukanje pri pospeševanju ponavad ke nekam do tretje prestave. A je to povezano, al je to druga napaka, al kaj bi blo?
Že vnaprej hvala za odgovore
LP

Objavljeno: Sr dec 20, 2006 5:38 pm
Napisal/-a povh
4l na 3000km je kr velika cifra. Probej ugotovit kam gre olje, če ti kje pušča? Ti avto zelo kadi?
Moj polo je isti letnik pa 5000km več ima, pa ga požre ene 3dcl na 15000km.
Glede cukanja, mogoče ga je treba peljati na sprehod, oz. malo preluftat na avtocesti.Nevem.

Objavljeno: Sr dec 20, 2006 6:46 pm
Napisal/-a čare
mogoče zanič tefloni al pa batni obročki al ti je pa dihtngo pod glavo preplozal neki od tega bo ti pa svetujem da če je kaj preveč resnega išči drug motor ker tega je dost pa za te motorje ni značilno da bi pil olje

Objavljeno: Sr dec 20, 2006 6:54 pm
Napisal/-a samekk
čare je napisal/-a:mogoče zanič tefloni al pa batni obročki al ti je pa dihtngo pod glavo preplozal neki od tega bo ti pa svetujem da če je kaj preveč resnega išči drug motor ker tega je dost pa za te motorje ni značilno da bi pil olje

to pa ne :ne
men popapca nekaj olja in ene par kolegom tut ;)
sicer mam malo predelan motor, ampak zaradi tega ne bo pil olja..........

dihtunga po moje ni, kr bi opazil olje na mašini. ali je mogoče kej mašina od olja?

Objavljeno: Če dec 21, 2006 9:45 pm
Napisal/-a BAZO
Hm, jah motor ni od olja nič umazan, kadi pa tut ne tko, da bi reku, da so odstopanja od normalnega... na tleh pa tut ni nobenga oljnega madeža...

Kaj bi blo lahk narobe... in kok bi popravilo zneslo in ali se da to popraut dokej lahko, al je pač dolg in težk postopek?

Objavljeno: Če dec 21, 2006 10:14 pm
Napisal/-a YugoGTI
Dej eno kvalitetno olje not pa bo. Ni treba kupvat 5l za tri jurje pa je zadeva rešena.

Objavljeno: Če dec 21, 2006 10:45 pm
Napisal/-a -BERTONE-
Pri takem in tolko starem avtu, je ole ki stane liter jurja, čisto v redu in ne rabiš nobenega bolšega olja. Sploh pa njemu ki mu ga požira bi blo itak neumno zlivat drag olje v motor.

Objavljeno: Če dec 21, 2006 11:02 pm
Napisal/-a Strokovnjak
YugoGTI je napisal/-a:Dej eno kvalitetno olje not pa bo. Ni treba kupvat 5l za tri jurje pa je zadeva rešena.

Temu avtu je prvo kot prvo potreben mehanik, šele potem olje. 4 litre na 3000 km je ogromno.

Objavljeno: Če dec 21, 2006 11:13 pm
Napisal/-a YugoGTI
Kolegu je podobn delal punto druge serije. Not je mel enga navadnega castrola, in ga je tud nenormalno žrl. Ko smo pa not dal valvoline racing, pa ni požrl še kapljice.

Objavljeno: Pe dec 22, 2006 12:14 am
Napisal/-a krucymucy
v puntote se toci selenio, ne neki valvoline in curimuri olje.
pri selenia-i se zacne.
italjanski motor rabi italijansko olje. to so selenia in agip ...

valvoline sem tocil v jugota, pa se za tja ni bil dober.

Objavljeno: Pe dec 22, 2006 12:46 am
Napisal/-a avtomobil
Najprej naj preveri ali mu pušča olje. To lahko naredi sam z časopisnim papirjem, da ga čez noč pusti pod motorjem od avta.
V kolikor ne pušča pomeni, da ima slabo kompresijo in, da je treba avto popraviti.
Glede olja mislim, da mu vseeno nebi smelo piti toliko olja, če ne uporablja kako italijansko olje. To nema veze. Pač FIAT zna biti zrel za manjšo generalko tudi pri teh km, če je bil motor preveč obremenjen.

Objavljeno: Pe dec 22, 2006 8:05 am
Napisal/-a joztom
Za enajst let star avto je popolnoma normalno povečanje porabe. Po večini primerov požre olje skozi izrabljene teflone, tesnila ventilov. Žal je treba sneti glavo, kar pri takem manjšem mlinčku tudi ni tako drago. Specialno in drago olje za tak avto je nepotreben overkill, popolnoma primerno je LeClerck polna sintetika 5W40 za 5000 SIT 7 litrov v akciji. Preverjeno zniža porabo in je zares kvalitetno, kar lahko prebereš na raznih primerjavah po netu. Še posebej ga priporočajo za Honde.

Objavljeno: Pe dec 22, 2006 9:50 am
Napisal/-a coffa06
Za punto 55 je pravo olje 15W-40 in ne 5W-40. Bolj redkega bo dal not, bolj ga bo pil.

Objavljeno: Pe dec 22, 2006 9:56 am
Napisal/-a samekk
avtomobil je napisal/-a:Najprej naj preveri ali mu pušča olje. To lahko naredi sam z časopisnim papirjem, da ga čez noč pusti pod motorjem od avta.
V kolikor ne pušča pomeni, da ima slabo kompresijo in, da je treba avto popraviti.
Glede olja mislim, da mu vseeno nebi smelo piti toliko olja, če ne uporablja kako italijansko olje. To nema veze. Pač FIAT zna biti zrel za manjšo generalko tudi pri teh km, če je bil motor preveč obremenjen.

to so take buče :roll:
šele malo čez polovico svoje življenske dobe je ;)

Objavljeno: Pe dec 22, 2006 10:05 am
Napisal/-a joztom
Po tej logiki bi hypenola najmanj pil. To dobro poznajo na avtomobilskem sejmu, ko pripravijo zmatran avto za prodajo. 15W40 ni za naše kraje, to najbolj škoduje pri hladnem zagonu, kjer je bistvo obrabe. Če bi imel toplo garažo, ne bi imel 11 let starega puntota. Če pije olje, je treba urediti motor, ne pa balansirati z oljem.

Objavljeno: Pe dec 22, 2006 12:12 pm
Napisal/-a pinny
lenivčekpa pusti jih nej u miru filozofirajo, midva ži veva kaj se toči :lol:

Objavljeno: Pe dec 22, 2006 12:14 pm
Napisal/-a joztom
Olje je neskončna tema, ker je pač neskončno različnih izkušenj. Ker so vsa olja zadovoljiva, ki se danes izdelujejo, je pomembno paziti na ekstreme, to so zagon motorja in pretiravanje, pregrevanje, takoimenovano sklofanje olja. V prvem primeru olje ne pride do mazalnih mest pravočasno zaradi prevelike gostote hladnega olja, pri prevročem olju je sloj pretanek za uspešno mazanje. Ker je pri zagonu motorja do 100x večja obraba drsnih površin kot v normalnem teku je neumnost imeti pregosto olje. 10w pomeni, da je gradacija pri hladnem olju kot SAE10 in 40 ali 50 da je vrazgreto olje kot gradacija SAE40 ali 50. Za novejše motorje, z ležajnimi kovinami, izdelanimi po letu 2000, se uporabljajo tudi redkejša olja 0W30, takoimenovana LDX olja, ki so namenjena tem poboljšanim materialom in daljšim intervalom menjave (do 30.000km) Ne vem kaj si mislil z izkušnjami na motorjih, ampak na dirkah se gradacija olja prilagaja temperaturnem režimu na dirki in ne računajo na mrzle zagone zjutraj ali menjavo na 15.000km. Tudi sestavine olj so popolnoma drugačne od avtomobilskih in se ne mešajo.

Objavljeno: Pe dec 22, 2006 1:02 pm
Napisal/-a Primoz_86
Jaz imam avto z istim motorjem in skoraj ne pije olja. Od menjave sem naredil 6.000km, pa ga je še vedno skoraj toliko kot takrat ko sem ga nalil (morda 1 ali 2 mm manj na palčki). Avto ima sicer res le nekaj čez 80kkm, a je bil vožen na kratke relacije

Olje pa je Castrol GTX 15W/40 (pri naslednji menjavi bom verjetno Selenio zlil noter)