Stran 1 od 2

xsara brake ne dela

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:01 pm
Napisal/-a ervinn
zanima me če kdo ve kaj je narobe,če avto ne vžge,pred zadnjim obratom s ključem vse kontrolne luči ne kažejo nič nenavadnega...avto pa še vergla ne...nič se ne zgodi ko obrnem ključ!!!hvala za pomoč

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:21 pm
Napisal/-a joztom
Porini avto, če vžge je več možnosti. Preglej varovalke, lahko je elektromagnetno stikalo na štarterju, lahko ključavnica.

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:23 pm
Napisal/-a Bric
Verjetno ne zazna kode ključa. Poskusi z rezervnim ključem vžgat. Imaš mogoče avtoalarm? Tudi to zna nagajati, blokada motorja...

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:26 pm
Napisal/-a ervinn
sem probu z rezervnimi ključi,pa ne pomaga,,alarma pa nimam

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:31 pm
Napisal/-a Bric
Povej nam več o avtu, diesel, bencin,....

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:32 pm
Napisal/-a ervinn
1.8i,bencinar letnik 2000..

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:41 pm
Napisal/-a zupi13
tole ni krivda blokade, ampak zaganjača, oz. kakeka odtrganega kontaktnega kabla na njem....
če bi bla blokada aktivna, bi avto vsaj zaganjal, tako pa tega ni..
zmeri kable...

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:49 pm
Napisal/-a Bric
Ko obrneš ključ, je slišat kakšen rele, ki se vklopi? Črpalka za gorivo se ti vklopi? Možno je, da nagaja zaganjač. Izmeri, če pride napajanje na elektromagnet zaganjača, ko obrneš kluč.

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:50 pm
Napisal/-a ervinn
...zmeri kable...???? :oops:

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:53 pm
Napisal/-a ervinn
vklopi se vse...črpalka za gorivo se sliši... Izmeri???? Sorry sam nisem ravno najbolje podkovan v mehaniki.

Objavljeno: So dec 23, 2006 10:57 pm
Napisal/-a Bric
ervinn je napisal/-a:...zmeri kable...???? :oops:


To se tako reče. Drugače pa uporabi kontrolno lučko, in prekontroliraš, če pride napajanje do zaganjača.

Objavljeno: So dec 23, 2006 11:12 pm
Napisal/-a ervinn
bom preveru,,hvala zaenkrat,če bo kej iz tega sporočim..l.p!!!

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 1:25 am
Napisal/-a monster_d
poglej akomulator

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 7:12 am
Napisal/-a DrMr
monster_d je napisal/-a:poglej akomulator

... podpišem, tu se začne...

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 11:58 am
Napisal/-a DJRider
joztom je napisal/-a:Porini avto, če vžge je več možnosti. Preglej varovalke, lahko je elektromagnetno stikalo na štarterju, lahko ključavnica.


Avta ne smes kar tako na "puf" porivati, ker lahko unicis motor... smo v soli nekaj slisali o tem vendar ne vem tocno kaj vse se lahko unici...

Drugace pa poglej varovalke, kable, akumolator, svecke (ce je bencinar...), zaganjac...

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 12:41 pm
Napisal/-a Bric
DJRider je napisal/-a:
Avta ne smes kar tako na "puf" porivati, ker lahko unicis motor... smo v soli nekaj slisali o tem vendar ne vem tocno kaj vse se lahko unici...



Obstaja nevarnost, da preskoči zobati jermen. Če se to zgodi, pa vemo, kaj pomeni... :(

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 2:02 pm
Napisal/-a esem
DJRider je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Porini avto, če vžge je več možnosti. Preglej varovalke, lahko je elektromagnetno stikalo na štarterju, lahko ključavnica.


Avta ne smes kar tako na "puf" porivati, ker lahko unicis motor... smo v soli nekaj slisali o tem vendar ne vem tocno kaj vse se lahko unici...

Drugace pa poglej varovalke, kable, akumolator, svecke (ce je bencinar...), zaganjac...


Zakaj so potrebni taki odgovori, ki morda koristne nasvete ostalih zasujejo z bog ve čem (še avtor marsikdaj ne ve, čem)? Saj ne sprašuje za mnenje kogarkoli, ampak samo tiste, ki o stvari kaj vejo in so sposobni dat koristen nasvet. To ni neka anketa o stylingu....

Človek je lepo napisal, da mu avto sploh nič ne premakne, tu pa mu odgovarjajo ljudje, ki npr omenjajo, naj pregleda svečke (WTF?), hkrati pa sami priznavajo, da jih stvari, o katerih hočejo zdaj svetovati, v šoli (ki je glede na odgovore še niso končali) niso zanimale in torej o njih bore malo vejo! To ni nasvet, je samo smetenje in to slabše kot tale OT, ker dejansko meče pleva med semena, medtem ko se da OT na daleč razločit in izločit.

To ni mišljeno toliko osebno, mišljeno je predvsem kot prošnja vsem (tudi in predvsem zaradi pomoči potrebnih), naj resne probleme prepustijo takim, ki vsaj nekaj obvladajo in ne nekim wannabe poznavalcem. Vsaj tretjina na tem forumu nas lahko našteje glavne možnosti/vzroke napake, pa tega ne storimo. Že vemo zakaj? Kdaj bodo to doumeli tudi taki, ki sicer blagohotno (in hvalevredno) hočejo pomagat, a ne razumejo, da to dejansko ni pomoč?

Tako se lahko tudi dogaja, da se prva možnost (in zapovrh še najbolj pogosta in najcenejša) za vzrok nevžiganja pojavi šele v 10. postu (akumulator)! Tudi o tem govorim.

Se oproščam za izpad, a se žal tak pristop prepogosto ponavlja in škodi kvaliteti nasvetov. Saj vsi hočemo kvaliteten forum, mar ne?
BTW obstajajo tudi teme z vprašanji, na katere skoraj ni odgovora, morda lahko tam kaj storite.
lp

Bric je napisal/-a:Obstaja nevarnost, da preskoči zobati jermen. Če se to zgodi, pa vemo, kaj pomeni... :(

Vem, kako je s tem. A odgovori , prosim, na vprašanje, ki se mi poraja z osnovnim logičnim razmislekom. Za vse nas :P
Saj ne porivaš avta preko jermena, ampak preko koles, menjalnika, motorja (ročične gredi), šele potem pride sila na odmično in na jermen. Če bi imel prav, bi obstajala nevarnost čisto vedno, ko motor dela. No, tu imaš prav :P . (Seveda je drugo komp, razni senzorji itd.)
Torej - kako je s tem?

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 2:48 pm
Napisal/-a sebaveh
Tak občutljiv tudi ni avto, da bi se mu kaj zgodilo zaradi enega vžiga s porivanjem. ;) Brez skrbi.

Če ti pa med verglanjem VSE kontrolne lučke ugasnejo, skupaj z lučko v kabini ko imaš odprta vrata, le takrat pa je akumulator slab.

Tak ko je že bilo omenjeno - najprej je dobro pogledati, če napetost sploh pride do zaganjalnika. Omisli si en preprost voltmeter ali preizkusno lučko. In en konec daj na maso, z drugim pa meri:

-- Na zaganjalnik pride en debeli kabel, ki je prišraufan nanj. To je direkten + ki pride direktno iz akumulatorja. Na njemu mora biti +12V ves čas.

-- Na zaganjalniku je še en malo tanjši kabel, ki pa ponavadi ni prišraufan, temveč je nataknjen nanj s tistimi klasičnimi ploščatimi "kabelšuhi". Na njemu pa mora biti +12V le takrat, ko imaš ključ čisto naprej obrnjen - torej ko verglaš.

Objavljeno: Po dec 25, 2006 3:20 am
Napisal/-a ervinn
avto vžge na poriv!!!!!

Objavljeno: Po dec 25, 2006 10:46 am
Napisal/-a DrMr
... če je akumulator o.k., poskusi štartat, en pa naj ti z kakšnim pajserjem,cevjo potolče po statorju-motorju zaganjača (je s prednje strani nekje na sredini) ... če bo zagnal so zrabljene ščetke zaganjača, kar je najpogostejša okvara zaganjača... poročaj dalje!