Stran 1 od 1
Notrnji grelec v kabini
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 7:31 pm
Napisal/-a Nikson
Namreč vprašal bi,če je možno da bi grelec v kabini očistil z sodobikarbono(mešano z vodo,limono)se pravi snel bi cevi za dovod in odvod ter bi noter nalil,mogoče bi pomagalo proti vodnem kamnu.Slišal sem od nekaterih oseb da so to naredili in da stvar deluje,ali pa da ulijem Silitbang,pustim nekaj časa in zadevo sperem(pečka v kabini ne greje).Ali je že to kdo naredil in, če bi kaj to škodilo.
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 7:35 pm
Napisal/-a čare
spusti zrak iz sistema pa bo grelo
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 7:40 pm
Napisal/-a Nikson
Kok pa naj to naredim.
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 8:32 pm
Napisal/-a Primoz_86
Odvisno od avta, jaz odzračim sistem tako, da snamem cev ki gre v pečko, nato pa v expanzijsko posodo nalivam hladilno tekočino, dokler ne začne iz pečke in snete cevi teči voda. Nato jo nataknem gor in sistem je odzračen. Vse to delaš, ko je ventil pečke odprt (gretje na max).
Vzroki zakaj ne greje so lahko še zanič termostat na motorju, ki je ostal odprt in se zato motor ne segreje na delovno temperaturo, polomnjen mehanizem do ventila pečke ali zanič ventil
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 9:56 pm
Napisal/-a Nikson
Kje se pa nahaja ta ventil oziroma mehanizem z ventilom mogoče je res mehanizem fuč(model avta je a4 letnik 97,brez klime),ker ventilacija dela na vseh 3 hitrosti.Zanimivo pri BMW-jih imajo pipco za izpust lufta,pa še nekakšno zaporo vmes med dovodom in pečko oziroma nekakšen mehanizem za zapiranje in odpiranje dovoda,kje je to pri audiju.
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 9:59 pm
Napisal/-a Primoz_86
Ventil je na pečki, ne vem kako ima audi narejeno, a ponavadi je treba celo armaturo stran vzet, da prideš do pečke oz. ventila
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 10:01 pm
Napisal/-a Primoz_86
Motor se ti segreje na delovno temperaturo?
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 10:45 pm
Napisal/-a OG_Blaz
Da mal uskocim notri, men se vedno neki zajebava tale pecka, odzraceno je, spucana pecka z mister muscolo

in cel sistem z eno tekocino pa se vedno mi ni vsec.
Loputa se normalno premika tudi pecka spucana z kompresorjem odzunaj, avto se normalno segreva, a je na vseh peckah ventil za vodo ali so ene brez, ker cevi sta obedve vroci, avto proton 315.
Sej greje sam se mi zdi da premalo

, kaj bi se lahko bilo...
,,Lp
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 11:01 pm
Napisal/-a Nikson
Do delovne temparature pride ampak potem pade in niha,hočem povedat še to da če izklopim ventilacijo in jo čez nekaj časa vklopim na hitrost 1 mi začne pihat toplo,če pa povečam hitrost mi pa začne pihat mlačen oziroma hladen zrak
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 11:03 pm
Napisal/-a SupraBoy
Jaz se grem stavit da je termostat ostal v odprtem stanju,... in ti sproti hladi sistem,...
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 11:08 pm
Napisal/-a markom
V starih časih sem pol petke razdrl, da sem prišel do rešitve. Menjaval termostat, razdiral armaturko, vlival čistila, preverjal lopute, zajle... Na koncu sem menjal pečko, dal 11k in je grelo, da je bil joj. Še danes se čudim.
lp
Objavljeno: Ne dec 31, 2006 12:20 pm
Napisal/-a Nikson
Ja fantje,hvala za nasvete sem odzračil sistem in zadeva deluje,greje mi avto,ne morem verjet,da se lahko to zgodi,ampak če logično razmislimo ta zadeva je podobna kot centralno gretje,če se nabere zrak v sistemu oziroma v radijatorju,tudi ta ne greje,hvala še enkrat.
Objavljeno: Ne dec 31, 2006 3:31 pm
Napisal/-a Blueboy_RM
Da ne odpiram nove teme.
Avto megane 99 letnik 16V motor. A se hladilni sistem samodejno prezrači al ga je potrebno ročno in kje se to stori? Če ma kdo avtodato al kaj podobnega če mi lahko pove. Hvala!