Stran 1 od 2
Clio Storia Sklopka.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 9:55 am
Napisal/-a matejs
Zdravo.
Mene pa zanima nekaj o zdrsaanju sklopke. Imam nov avto in prvih par km, nisem opazil hrapavosti sklopke ko menjujem, morda zato, ker še nisem upal malo po gasu stisnit. Sprva sem tanakal super 95 benzin, potem oz. sedaj pa vedno OMV super 100. Je mogoče lahko to narobe, da je pri menjavanju v višjo prestavo čutiti nekako hrapavost pri sklopki, tako se mi zdi kot da sklopka naj nebi bila vredu namazana. Ko pa avta nimam vklopljenega oz. ko se ne vozim, skušam sklopku spuščat in gre zelo gladko. Je morda kriv bencin ali je to normalno za Cliote?
Hvala za odgovore in lp,
Objavljeno: Če dec 28, 2006 10:40 am
Napisal/-a SlaYeR
Sklopka kot prvo ni nič namazana. Če jo boš namazu boš ostal na mestu. :P Če je sklopka kriva, je normalno da ko imaš avto ugasnen ni hripavosti, saj se motor ne vrti.
Drugače pa iz teh tvojih simptomov nebi uspel razbrati kaj bi lahko blo narobe.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 10:49 am
Napisal/-a matejs
Ojla.
Ja saj mi je to popolnoma razumljivo, samo sem hotel probat, če je z namazanjem sklopke kaj krivo. Do sedaj še nisem imel avtomobila z 16V. Je za to t.i. hripavost kriv motor. Sklopka pa drsi gladko in se ne zatika, samo pri spuščanju oz. menjavi se mi zdi kot da imam motor na sklopki..

. Je to kaj narobe, samo to me zanima in ali lahko bencin vpliva na to?
hvala in lp.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 10:53 am
Napisal/-a Maxxo
Jaz sem imel takega cliota, sicer serijo billabong, ampak saj je isto, crkavalo je vse po spisku. Glede na to da imaš nov avto in je še v garanciji ne odlašaj z obiskom servisa.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 10:57 am
Napisal/-a milankregar
Prvo si predpražnike naravnaj tako kot treba, pa bo vse ok.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 11:36 am
Napisal/-a ghostrider
Objavljeno: Če dec 28, 2006 11:51 am
Napisal/-a sonček
Bencin nimam nobene veze z sklopko, sklopko se nikoli ne maže, če sem te prav zastopil ti nagaja pedalo ker je hrapov in te to moti, je z sklopko vse vredu ko daš v peto in prtisneš ga morajo it obrati enakomerno z hitrostjo,aja ti maš nov avto dobr....nikar pa ne smejo obrati kar naenkrat skočt do konca. Po vsej vrjetnosti je kriva zajla,če govorimo o hrapovosti pedala.Pelji na servis pa ti bdodo po vsej vrjetnosti mal z nečem pošprical po zajli al ti bodo pa rekli da ni nič narobe kot je že bilo v večini primerov pol k se pa zjebe pa peleš ke te pa oberejo. Ne vem no nimaš kej za narest pust tako kot je pa se mal voz da se uteče vse skupaj.lp
Objavljeno: Če dec 28, 2006 11:52 am
Napisal/-a sonček
Zakaj je potrebno takoj napadati človeka,ki potrebuje nasvet in kaj če nima kej dost pojma o avtih,
Objavljeno: Če dec 28, 2006 1:06 pm
Napisal/-a phoebus
Po mojem tip ni navajen na novo sklopko in jo ne popušča prav ("podrsa"), pol pa normalno da skočijo obrati u luft

Objavljeno: Če dec 28, 2006 1:08 pm
Napisal/-a joztom
Tudi pri novem avtu lahko eden od centrirnih fedrov na košari poči in nastopi tresenje pri speljevanju, poškodbe fedrov v lameli so redkejše. Če je avto nov, vztrajaj na gladki sklopki in se ne daj odgnati iz servisa v garancijskem roku. Drugače pa pride to ene 70k sit.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 1:14 pm
Napisal/-a matejs
Ojla.
Super sonček. Hvala za odgpor. Sem probal menjavat tako, da ne pritisnem takoj in malo manj na pedalo za gas in s tem se tudi hrapavost ne čuti več tako močno. Morda je poanat le v tem, da je nov avto in potrebuje nekaj časa da se malo vpelje. Skratka to se mi dogaja ko ga npr teram v četrti in hočem prestavit v peto pri približno 4000 obratih ali več.
Phoebus - tudi to je res. Nisem navajen na novo sklopko in sploh ne na Cliota, sem imel prej Seata, pa je bilo vse malo drugače.

ops: . Pride tako leto.
ghostrider - Kar se pa tiče tvojega komentarja pa ne bom izgulblal besed. Res je nimam pojma o avtih in zato sem se obrnil na vas in na ta forum. Aja pa btw. do sedaj sem imel že kar nekaj avtov in se jih nisem skuril. :P ..
lp pozdrav vsem. Če bo kaj novega se čujemo spet.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 2:40 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
verjetno imaš prvi avto s hidravlično sklopko.
drgač pa WD40 uporabi :P
Objavljeno: Če dec 28, 2006 4:06 pm
Napisal/-a fifi
Clio storia nima nobene hidravlične sklopke, temveč čisto navadno na zajlo. Sicer pa tudi to nic ne pomeni, ker je hidravlična sklopka ponavadi še mehkejša, kako prijemlje pa je primarno odvisno od lamele, ene bolj mehko hm postopno, druge pa je treba bolj z občutkom upravljati oz. si pomagati z gasom sicer avto cuka med menjavanjen prestav.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 4:28 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
ne mi o hidravlični sklopki na cliotu, ker jo imam sam na cliotu.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 4:35 pm
Napisal/-a sonček
Halo vsi novi avti majo hidravlično.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 5:53 pm
Napisal/-a fifi
Pred časom mi je nekdo trdil na mobisux forumu, da imajo vsi Clioti sklopke na zajlo, vsaj do leta 2004. Če pa so za storio dali hidravlično pa toliko bolje.

Ali pa tip ne ve kaj govori. Sicer pa lahko kaksen mehanik pove.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 6:00 pm
Napisal/-a phoebus
Aja fifi pa ni res da so hidravlične mehkejše od tistih na zajlo. V teoriji so lahko, ampak sem imel pod nogo že kar nekaj hidravličnih ki so trde za pop*.
Hecno je ko se iz mojega (safrane) presedem v bejbinega (punto) in imam občutek okt da po spužvi pritiskam in ne po sklopki
Matejs: Poišči kakega znanca ki zna vozit (= ima veliko avtov za sabo) pa naj naredi en krog. Bo takoj vedu al je sklopka slaba, ali samo ti nisi navajen nanjo. Na servisu te bodo, če ne boš neomajen itak nategnili.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 9:39 pm
Napisal/-a joztom
Hidravlična sklopka je mehkejša od tiste na zajlo. Večinoma so to vlečne sklopke in ne potisne. Tudi hidravlična sklopka postane trda, ko je lamela zadosti izrabljena in je kot vilic pri odmikanju prevelik. Pri hidravlični sklopki je način vožnje pomemben, ker je pedal dosledno treba spustiti, da se dvigne do konca (na to bodi pozoren, ker nekateri vosli vozijo radi z nogo stalno narahlo na sklopki). Takrat se hidravlični sistem sprosti, poveže s kontejnerjem svežega olja in spet omogoči poln odmik potisnega ležaja. Običajno se prodaja master in slave cilinder skupaj, povezan z gibljivo cevjo in že napolnjen s hidravličnim oljem (80€). Tak sistem je brez vzdrževanja, obstoja le postopek inicializacije in testiranja hoda slave cilindra.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 9:58 pm
Napisal/-a matejs
Ojla.
Danes sem bil še posebej pazljiv . Sem vozil zelo previdno in sem lepo drsel s sklopko. Samo pri speljevanju pa se vseeno pojavi neke vrste hrapavosti, če hitreje speljem. Vozit pa tudi ne morem zelo počasi

.
Torej predstavljate si da štartam avto, dam v prvo, spustim malo sklopko in pritisnem malo gas, potem se mi na sklopki zdi kot da ob nekaj drgne... Ker nimam pojma o avtomehaniki ne moram vedeti kaj bi to lahko bilo...Ko se vozim in počasi prestavljam ("lepo") se mi to zgodi včasih, ampak moram res lepo prestavljat. Ko pa prestavim v nižjo prestavo pa ni nobenega drgnjenja oz. hrapavosti, samo višje. Kaj to morda čutim motor? Sklopko vedno spustim do konca pri vsakem menjavanju.
lp,
P.S. Šmentano pa avti...
Objavljeno: Če dec 28, 2006 11:28 pm
Napisal/-a Tribal
Clio storia 1.2 16V l.2006 - Navadna sklopka na zajlo!