Stran 1 od 2

Menjava svečk

Objavljeno: Če dec 28, 2006 3:28 pm
Napisal/-a Sova
Zdavo,

prosim za pomoč "dami v stiski":D !

(Po iskalniku sem že iskala, a nisem najša odgovora.)

Torej: Kako naj zamenjam svečke? Ali potrebujem kako posebno orodje,
kako naj plastiko potegnem dol, da pridem do same svečke in da pri tem nič ne poškodujem?


Hvala in lp.

Objavljeno: Če dec 28, 2006 3:34 pm
Napisal/-a black
Kakšen avto imaš?

Objavljeno: Če dec 28, 2006 3:37 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
"dama" ja :lol: jaz se bom tud prijavil zdaj kot savinjčanka, bom prej dobil pomoč, pa mogoče mi še kdo velik servis naredi zastonj.

Objavljeno: Če dec 28, 2006 3:43 pm
Napisal/-a Sova
suzuki vitara l.94

Objavljeno: Če dec 28, 2006 4:49 pm
Napisal/-a nebivedu
Na vitari ostranič cev, ki pelje zrak iz filtra v mašino in potem potegneš kable za svečke dol iz svečk - vzameš ključ za svečke in odviješ svečke v smeri nasproti urnega kazalca.

Objavljeno: Če dec 28, 2006 4:56 pm
Napisal/-a Sova
hvala nebivedu,

samo še nekaj - a ti kabli se na silo dol potegnejo?

Objavljeno: Pe dec 29, 2006 7:15 am
Napisal/-a nebivedu
Z občutkom.

Objavljeno: Pe dec 29, 2006 7:22 am
Napisal/-a AM
Če že ima namen nove svečke dat noter, je pa ziher bolš, da si sama da noter nove. Bo vsaj vedla, da so nove, pa tudi plačala je nove. To kar sem vidu, kaj se dogaja na rednih servisih, je pravo nategovanje... Tudi na pooblaščenih servisih...

Objavljeno: Ne dec 31, 2006 10:29 pm
Napisal/-a Pavka
Ne vem kakšne mehanike imate pri vas, vendar pri nas tega ne počnemo :roll:

Objavljeno: Po jan 01, 2007 11:44 am
Napisal/-a Maxx
Ko vlečes kable dol glej da ga ne potegneš za kabel ampak za nastavek na svečki,ker če boš kabel vn odtrgala bo zanič.

Objavljeno: Po jan 01, 2007 6:32 pm
Napisal/-a nebivedu
Maxx je napisal/-a:Ko vlečes kable dol glej da ga ne potegneš za kabel ampak za nastavek na svečki,ker če boš kabel vn odtrgala bo zanič.


Terenci imajo mal drgač narejeno, tko da ne moreš vlečt za kable(vsaj vitara in feroza imata tko narejeno).

Objavljeno: To jan 02, 2007 1:06 am
Napisal/-a Sierrator
Pa glej, da jih ne pomešaš med sabo. Vsaka svečka ima svoj kabel!

Objavljeno: To jan 02, 2007 1:35 am
Napisal/-a joztom
Nehajte z neumnostmi. Tudi menjava svečk je zahtevno opravilo in zahteva kar nekaj poznavanja. Paziti je treba, da pri odvijanju kaj ne pade v cilinder. Pred montažo je potrebno preveriti tip sveče (toplotna vrednsot, ali je resistorska ali ne glede na tip kablov ...) in s kalibrom premeriti predpisani razmak elektrod. Pri privijanju se uporablja kiloključ, odvisno od sedeža (navoj, konus ali podložka) je tudi moment privijanja. Kljub enostavnemu izgledu to ni delo za nekoga, ki nikoli ne šraufa, ampak strokoven poseg za poznavalca.

Objavljeno: To jan 02, 2007 9:50 am
Napisal/-a marko01
joztom je napisal/-a:Nehajte z neumnostmi. Tudi menjava svečk je zahtevno opravilo in zahteva kar nekaj poznavanja. Paziti je treba, da pri odvijanju kaj ne pade v cilinder. Pred montažo je potrebno preveriti tip sveče (toplotna vrednsot, ali je resistorska ali ne glede na tip kablov ...) in s kalibrom premeriti predpisani razmak elektrod. Pri privijanju se uporablja kiloključ, odvisno od sedeža (navoj, konus ali podložka) je tudi moment privijanja. Kljub enostavnemu izgledu to ni delo za nekoga, ki nikoli ne šraufa, ampak strokoven poseg za poznavalca.


sori samo to si pa zakompliciro u tri pm :lol: :lol:

Objavljeno: To jan 02, 2007 7:41 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Naj postrani zagrabi navoj in lepo vse skupaj zategne s ključem, pa bo rešeno. :pivo Potem pa bo jok in stok pri mehaniku. Ni to kuharski recept "Kako zamenjati svečke". Žal.

Objavljeno: To jan 02, 2007 7:43 pm
Napisal/-a marko01
ne recem, samo neka znanost pa tudi ni 8)

Objavljeno: To jan 02, 2007 7:48 pm
Napisal/-a Maxx
Sej če ima konus potem jo bo-dama-res težko losala,pa če so malj dalj not al pa zelo zapečene bo tud težko

Objavljeno: To jan 02, 2007 9:10 pm
Napisal/-a batek
Na kolk km pa se menja svečke pr nekem običnem avtu (bencincu)??

Objavljeno: To jan 02, 2007 11:03 pm
Napisal/-a joztom
Že res, da smo imeli vsi mopede ali pa Lamo 04 in da znamo svečo zamenjat, ampak ali to res tudi pravilno znamo? Tudi pri obravnavi svečk se spozna mojstra. Interval menjave je odvisen od več faktorjev, lahko so platinaste na 120K km ali pa čisto navadne, ki bi nekje eno menjavo olja morale zdržati. Vsaka avtomobilska tovarna predpisuje tip, razdaljo med elektrodami, toplotno vrednost in interval menjave. Pri mojem avtu je npr menjava na 60K km, je pa zelo zamotano, ker je treba podreti pol motorja, sneti komplet sesalni kolektor (10kg), da prideš do zadnjih treh sveč (motor ES9JR-PSA) pri Porsche-ju se celo vzame ven motor za menjavo sveč. Nekatere sveče so s koničnim naleganjem in se zategujejo na največ 1kg (če delaš s prosto roko enostavno ne verjameš, pri pretegovanju se poškoduje konus), druge z dihtungo na 2,5kg, nekatere po nasedanju na predpisan kot pritegovanja (npr kot vztrajnik). Začetek privijanja je vedno par obratov z roko, da ne gre slučajno postrani. Mogoče komu zveni preveč komplicirano, pa se je vredno potruditi.