Stran 1 od 1
ŠKODA FELICIA PROBLEM
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 3:28 pm
Napisal/-a eminemko
včeraj smo na avtomobilu opazili, da primanjkuje hladilne tekočine, prav tako tudi olja. Na zamašku od olja se je naredila nekaj podobni "smetani" kot da bi se mešala olje in voda. na pooblaščenem servisu so rekli, da naj bi šla dihtunga na glavi, pri nepooblaščenem serviserju, ki se kao spozna na volkswagne, pa je reku, da na mašini od volkswagna to skorajda ni možno
Avto je ŠKODA FELICIA 1.6(1998)
VOLKSWAGEN mašina
Kaj vi menite o tej težavi???
Re: ŠKODA FELICIA PROBLEM
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 3:56 pm
Napisal/-a škoda
eminemko je napisal/-a:včeraj smo na avtomobilu opazili, da primanjkuje hladilne tekočine, prav tako tudi olja. Na zamašku od olja se je naredila nekaj podobni "smetani" kot da bi se mešala olje in voda. na pooblaščenem servisu so rekli, da naj bi šla dihtunga na glavi, pri nepooblaščenem serviserju, ki se kao spozna na volkswagne, pa je reku, da na mašini od volkswagna to skorajda ni možno
Avto je ŠKODA FELICIA 1.6(1998)
VOLKSWAGEN mašina
Kaj vi menite o tej težavi???
obrni se na
www.skoda-team.com
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 5:14 pm
Napisal/-a sonček
100 % dihtnga zamenjajte pa bo mir
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 5:17 pm
Napisal/-a ghostrider
dihtnga
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 5:27 pm
Napisal/-a Bosko001
Samo v vednost; naša cordoba 1.6 (vw), je imela vsako zimo čisto zapacano glavo z tole "majonezo", ker se je mama vozla samo po par kilometrov na šiht pa nazaj in tudi dalša vožnja ni takoj odstranla te nesnage. Hočem sam rečt, da mogoče ni dihtunga. Lahko je šla hladilna kam drugam. Dobro preglejte, mogoče pa le ne bo treba podirat glave.
L.p.
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 5:41 pm
Napisal/-a sonček
Bosko001 je napisal/-a:Samo v vednost; naša cordoba 1.6 (vw), je imela vsako zimo čisto zapacano glavo z tole "majonezo", ker se je mama vozla samo po par kilometrov na šiht pa nazaj in tudi dalša vožnja ni takoj odstranla te nesnage. Hočem sam rečt, da mogoče ni dihtunga. Lahko je šla hladilna kam drugam. Dobro preglejte, mogoče pa le ne bo treba podirat glave.
L.p.
Dve ali tri vrjante so al je šla dihtnga(posledica je da zmanjkuje vode,meša se z oljem,),glava da bi počla težko vrjamem možno pa je (raje dihtnga kot ,....)ali pa pušča voda nekje v kroženju vode (naj pregledajo če kje pušča če ne je šla dihtnga,ki pa se jo lahko zamenja doma).
Strošek je zanemarljiv treba pa bo menjat dihtngo,brusit glavo,zamenjat vodo.
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 6:03 pm
Napisal/-a eminemko
ampak kuhu pa ni avto nikol.je pa res,da sm zadne čase opazu,da se temperatura hladilne tekočine na števcu ne dvigujena. NA pooblaščenem servisu so rekl,d če je dihtunga d je to okol 60-100k. je to preveč?
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 6:06 pm
Napisal/-a Salieri
ja odvnisno kaj bodo delali ne... Kaj pa je bila diagnoza?
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 6:17 pm
Napisal/-a sonček
eminemko je napisal/-a:ampak kuhu pa ni avto nikol.je pa res,da sm zadne čase opazu,da se temperatura hladilne tekočine na števcu ne dvigujena. NA pooblaščenem servisu so rekl,d če je dihtunga d je to okol 60-100k. je to preveč?
60-100k

to je vsaj 5X preveč, pelji k fušarju.
Če se temp.ne dvigne je lahko termostat zanič cca 2000 sit vložek oz. več ne vem kako ma narjeno,avto skoz pod zavgom lanfa poslediva več porab al je termostat ostal odprt voda skoz krož in motor se ne more ogret na delo.tem.
Sam če vam zmanjkuje vode je to spet neki druzga(kot sem že rekel dihtnga).
lp
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 11:15 pm
Napisal/-a eminemko
avto se vozi na kratke relacije in eni so rekl, da je možno od tukaj ta "smetana" na čepu. Avto ne dela pod zavgom,vsaj opazi se ne na obratih. Pooblaščeni serviseji pa res nabijajo cene.Pozna kdo mogoče kakiga dobrega fušarja za škode na območju celja.
lahko sporočite pod zasebno
hvala
Objavljeno: So dec 30, 2006 11:52 am
Napisal/-a AXioN
Vem da imajo 1.0 ter 1.4 volkswagnovi motorji(tam nekje med let. 96' ter 99'), manjso napako, ko se ob znizanju temperatur nabere nekaj "smetane" na pokrovcku za olje. Ena izmed takorekoc "napak" teh motorjev, ce se temu lahko tako rece. Predvidevam da je pri 1.6 motorju isto.
Naredi eno malce daljso turo, da se motor mal pregreje, pa potem poglej ce bo se kar "smetana" na pokrovcku.
Objavljeno: So dec 30, 2006 12:38 pm
Napisal/-a sonček
AXioN je napisal/-a:Vem da imajo 1.0 ter 1.4 volkswagnovi motorji(tam nekje med let. 96' ter 99'), manjso napako, ko se ob znizanju temperatur nabere nekaj "smetane" na pokrovcku za olje. Ena izmed takorekoc "napak" teh motorjev, ce se temu lahko tako rece. Predvidevam da je pri 1.6 motorju isto.
Naredi eno malce daljso turo, da se motor mal pregreje, pa potem poglej ce bo se kar "smetana" na pokrovcku.
Te mašine so sam mal spremenjene. Če gledamo stare škodine mašine od favoritke majo še po tastarem(ni elekt. vbrizg,uplinjač) kasneje so od felicije nastale MPI motorji pač elek. vbrizg.
Niso pa iste mašine kot recimo v VW polo,cordoba,1,6 benc pri golfu 2 to je malce drugač.
Sem imel 1.3 motor od škodilaka, potem 1.8 od cordobe od golfa motor, polo isti motor kot pri cordobi 1.6 .... 1.8 pa je od trojke motor not....bla bla
Mah sej ni pomebno.
V glavnem trebo bo menjat dihtngo sej to ni ne vem kakšn strošek. So pa kr pogoste napake teh motorjev, za vsak slučaj še preglejte če vam kje pušča hladilna men je puščala tam ko grejo cevke not v kabino....
lp
Objavljeno: So dec 30, 2006 12:52 pm
Napisal/-a AXioN
sonček je napisal/-a:Te mašine so sam mal spremenjene. Če gledamo stare škodine mašine od favoritke majo še po tastarem(ni elekt. vbrizg,uplinjač) kasneje so od felicije nastale MPI motorji pač elek. vbrizg.
Niso pa iste mašine kot recimo v VW polo,cordoba,1,6 benc pri golfu 2 to je malce drugač.
Sem imel 1.3 motor od škodilaka, potem 1.8 od cordobe od golfa motor, polo isti motor kot pri cordobi 1.6 .... 1.8 pa je od trojke motor not....bla bla
Mah sej ni pomebno.
Potem pa nam malo razlozi kater motor je v katerem avtu, kaksno oznako motorja imajo, kdaj so jih vgrajevali v posamezni model, kaksna je razlika med zgoraj omenjenimi modeli, kdaj so zaceli pri skodi uporabljati elek. vbrizg, kaj pomeni Mpi, itd.
Resno me ful zanima.
Objavljeno: So dec 30, 2006 1:39 pm
Napisal/-a sonček
AXioN je napisal/-a:sonček je napisal/-a:Te mašine so sam mal spremenjene. Če gledamo stare škodine mašine od favoritke majo še po tastarem(ni elekt. vbrizg,uplinjač) kasneje so od felicije nastale MPI motorji pač elek. vbrizg.
Niso pa iste mašine kot recimo v VW polo,cordoba,1,6 benc pri golfu 2 to je malce drugač.
Sem imel 1.3 motor od škodilaka, potem 1.8 od cordobe od golfa motor, polo isti motor kot pri cordobi 1.6 .... 1.8 pa je od trojke motor not....bla bla
Mah sej ni pomebno.
Potem pa nam malo razlozi kater motor je v katerem avtu, kaksno oznako motorja imajo, kdaj so jih vgrajevali v posamezni model, kaksna je razlika med zgoraj omenjenimi modeli, kdaj so zaceli pri skodi uporabljati elek. vbrizg, kaj pomeni Mpi, itd.
Resno me ful zanima.
Uporabi iskanje.
Škoda favorit ma celo od renoja motor not(to mi je edn en reku).
Al pa pejt na google pa poišč recimo 1.6 D tak kot jer v golfu 2 so jih dajal tud v audija 80 d. Pa tu d tema je bila na a.com Recimo vw golf 2 1.6 motor ma isti motor kot vw polo al pa cordoba sam da je razlika v ubrizgu benca (manj pokur), pa še kakšna malenkost je spremneje...veš nisem mehanik sem pa velik govoru z mehaniki,vidu vsak posamezni del kako je sestavljen motor, tud kako jih popravlja mah vse živo,ker mam tle pri vsaki bajt po enga mehanika in majo ke po delavnici polno te šare k lahko samo gledaš in se učiš.
Več o zgodovinbi si pa poišči magar na googlu al ap uporab iskanje.
lp
Objavljeno: So dec 30, 2006 1:54 pm
Napisal/-a eminemko
je pa zdle fotr se prepelu ene 35KM pa se šteuc za temp.tekočine sploh ni nič dvignu oz. čisto malo.očitno še termostat j**e.hladilna tekočina in olje ostajata na enakih ravneh,nič ju ni zmanjkalo.
Objavljeno: So dec 30, 2006 3:03 pm
Napisal/-a sonček
eminemko je napisal/-a:je pa zdle fotr se prepelu ene 35KM pa se šteuc za temp.tekočine sploh ni nič dvignu oz. čisto malo.očitno še termostat j**e.hladilna tekočina in olje ostajata na enakih ravneh,nič ju ni zmanjkalo.
Termostat je ostal v odprtem položaju, motor skoz hladi ker je termostat odprt in skoz krož voda,hladi se skoz zato se ne premakne kazalec,termostat se odpre pri določeni temperaturi cca 90 st. več ali manj, ....termostiaklo da podatek da je pač treba ohladit vodo zato se vključi ventiltor,motor lanfa skoz pod zaugom posledica več porabi goriva. lp
Objavljeno: So dec 30, 2006 5:48 pm
Napisal/-a eminemko
ampak pri obratih se ne kaže,da bi zaug skoz delu (ventilator za hlajenje mašine tut ne buli:?
Objavljeno: So dec 30, 2006 6:04 pm
Napisal/-a Bosko001
Čok se ne kaže z višjim prostim tekom, to ni ročni čok!