Stran 1 od 2
Laptop, kabel in autodata
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 5:29 pm
Napisal/-a Asterix
Pozdravljeni!
Imam eno vprašanje. Imaš laptop zraven, kabel za priključit na računalnik (ali kaj je že to) avtomobila in recimo autodata program, ki je kar uporaben.
Kaj vse si lahko s tem začneš, oz. kaj tam na servisu vidijo?
Je kdo avtomehanik, ki bi znal to točno povedat?
Hvala lepa, Lp
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 5:45 pm
Napisal/-a sonček
s tem kablom lahko brišete servisne intervale...gledate napake motorne elektronike klime itd...z njim lahko skratka gledate napake jih odpravite...jih zbrišete...in uspešno opravite popravilo vozila...
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 5:47 pm
Napisal/-a Asterix
Torej lahko s pravim softwerjem mehaniki 'naredijo' opravljene servise, ki jih nikoli ni bilo? In ti pogledaš in misliš, da je avto redno servisiran, ali lahko ti pogledaš, če so servisi bili opravljeni?
Hvala
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 6:03 pm
Napisal/-a dr.otkar
Kje piše, da na servisu zamenjajo nekaj kar računajo ????
Nikjer, pa je lahko petkrat žigosano in podpisano.
Kar ne vidim, v to ne verjmem, to pomeni glej kaj ti delajo z avtom.
Kar se opreme tiče, laptop in kabel ter program, ki je bistveni, so šele osnovne stvari. Za uporabljanje tega pa je treba precej znanja in razmišljanja (prakse) kaj s takoimenovanim testerjem lahko in kaj ne.
Autodata pa je na naše veliko veselje skupek shem in podatkov, katere tisti ki jih zastopimo, oziroma znamo brat sheme itd. velik pripomoček pri odpravljanju napak.
Še enkrat brez izkušenj na žalost ne gre.
Asterix, zakaj te to zanima ???
Boš šel med mehanike ali nas električarje ???
Servisi narejeni pri pooblaščenih serviserjih se lahko kontrolirajo preko servisne mreže, ki jo posamezni prodajalci razvijajo (VW koncern), to pomeni, ti kupiš avto v Nemčiji, daš km nazaj, poštemplaš servisno, ali jo ponarediš (tudi to delajo), greš na nek VW servis v SLO, daš številko šasije in evo rojstni servisni list tvojega avtomobila - vsi servisi Kje kdaj pri koliko km, kaj je bilo menjano. A je razlga sploh še potrebna ??
Ni pa res, da je vsak uvožen avto, avto z veliko km!!!
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 6:07 pm
Napisal/-a VLEKAR
dr.otkar je napisal/-a:Kje piše, da na servisu zamenjajo nekaj kar računajo ????
Nikjer, pa je lahko petkrat žigosano in podpisano.
Kar ne vidim, v to ne verjmem, to pomeni glej kaj ti delajo z avtom.
Kar se opreme tiče, laptop in kabel ter program, ki je bistveni, so šele osnovne stvari. Za uporabljanje tega pa je treba precej znanja in razmišljanja (prakse) kaj s takoimenovanim testerjem lahko in kaj ne.
Autodata pa je na naše veliko veselje skupek shem in podatkov, katere tisti ki jih zastopimo, oziroma znamo brat sheme itd. velik pripomoček pri odpravljanju napak.
Še enkrat brez izkušenj na žalost ne gre.
Asterix, zakaj te to zanima ???
Boš šel med mehanike ali nas električarje ???
Servisi narejeni pri pooblaščenih serviserjih se lahko kontrolirajo preko servisne mreže, ki jo posamezni prodajalci razvijajo (VW koncern), to pomeni, ti kupiš avto v Nemčiji, daš km nazaj, poštemplaš servisno, ali jo ponarediš (tudi to delajo), greš na nek VW servis v SLO, daš številko šasije in evo rojstni servisni list tvojega avtomobila - vsi servisi Kje kdaj pri koliko km, kaj je bilo menjano. A je razlga sploh še potrebna ??
Ni pa res, da je vsak uvožen avto, avto z veliko km!!!
majster

kaj pa št.šasije:

Objavljeno: Pe dec 29, 2006 6:08 pm
Napisal/-a sonček
Ah dans je kapitalizem k se gre podjetjem sam za dobiček kako je pa narejen je pa obup tok da so stranke min. zadovoljne,material je pa slab k nč.
Na servisih ti zamenjajo dele k ti jih tud računajo,ker če ne bi bi bilo poln tožb in prej ko slej bi šla taka delavnica v stečaj. So pa tudi nategovancije k prpeleš na servis in ti kao neki popravjo ti plačaš kar nekaj po 10.000 sit pol pa po nekaj kilometrih pogruntaš da ti niso nč popravl. Zato pa vedno biti navzoč ko ti menjajo,če ne pa greš drugam.
lp
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 7:00 pm
Napisal/-a Asterix
Mislim sem to, ko kupuješ rabljen avto, če si lahko kako sam pomagaš. To mrežo ima le VW?
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 7:15 pm
Napisal/-a sonček
Da se ugotovit nekako realne kilometre sam če je bil avto kupljen v Sloveniji in redno servisiran na pooblaščenem servisu tam ti odčitajo realno kilometrino.
Drugač pa uvoženi avti ma vsi nekako prevrtene kilometre.
lp
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 7:40 pm
Napisal/-a dr.otkar
Za porsche group sem 100 %, Toyota samo servisi ki so narejeni v Slo., za ostale pa pomojem tudi obstaja nekaj podobnega.
Vlekar, a nisem napisal, kar praviš ????
Sicer pa je zahod malo pred nami a ne ?
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 7:42 pm
Napisal/-a Asterix
Samo če tako pogledaš, če je števec elektronski, bi se moglo nekam nekaj zapisat, da bi se našlo prevrtavanje. Zdaj se nekak odločam za nakup in če me bo napizdil, mu bom fendta parkiral v hišo, me to razjezi.
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 7:46 pm
Napisal/-a lublancan
Asterix je napisal/-a:Mislim sem to, ko kupuješ rabljen avto, če si lahko kako sam pomagaš. To mrežo ima le VW?
sončka mau ignoriraj
autodata ni enako tester
tm so pač sheme, podatki, napotki za odpravo težav
tester pa priklopiš na avto in potem lahko vidiš/spreminjaš določene stvari - od dnevnih luči, do resetiranja servisnega intervala ipd
glede kupovanja avtomobila:
najprej se morš na avte mal spoznat, tko boš lahko loču tiste karambolirane in v slabem stanju, pol se pa šele začne. od čekiranja servisnih, ki ih ponarejajo, do pregleda avtomobila, testa barve ipd
števce se seveda da "prevrtet" in tega se ponavad na samem števcu ne da videt, vidi se lahko na drugih komponentah - recimo kšn abs modul ipd, kjer so tud skriti not kilometri, vendar tud to se da zbrisat (včasih kdo pozabi)
še najbl zihr je preverjena zgodovina - al da nekoga res poznaš al pa da na servisu pogledajo, kdaj so bli servisi narjeni (poiščejo po bazi št šasije) - to ti lahk nardijo tudi v tujini
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 7:49 pm
Napisal/-a Slicker
tut tester pokaže samo napake v elektroniki, mehanskih napak ne prikaže. vsaj pr nas na renojevem servisu jih ne.
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 7:53 pm
Napisal/-a butara
tester ti ne bo veliko pomagal pri nakupu avtomobila raje poglej nasvet nakupa rabljenega avtomobila da boš lahko izločil vasj 10% slabih avtomobilov
pa srečno
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 8:07 pm
Napisal/-a Asterix
Pogledam:
Notranjost, volan, menjalno ročico, pedale, prevleke, strop, armaturo, notranjo kljuko, potem grem ven :P in pogledam kolikor vidim podvozja, motor, šraufe od blatnikov, pogledam izpuh, številke vseh šip, pleh. Potem se poslovim in če bi bil dober nakup, mu omenim, da bi avto dal pregledat z merilcem laka (gledam le nerazbite), pa komplet podvozje in amortizerje, skratka vse.
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 8:13 pm
Napisal/-a sonček
Asterix je napisal/-a:Pogledam:
Notranjost, volan, menjalno ročico, pedale, prevleke, strop, armaturo, notranjo kljuko, potem grem ven :P in pogledam kolikor vidim podvozja, motor, šraufe od blatnikov, pogledam izpuh, številke vseh šip, pleh. Potem se poslovim in če bi bil dober nakup, mu omenim, da bi avto dal pregledat z merilcem laka (gledam le nerazbite), pa komplet podvozje in amortizerje, skratka vse.
Pa sej drugač če je avto ohranjen pa če jih ima 300.000 kmše ne pomen, da je za na odpad pač pa je lahko celo boljši kot un k jih ma mal in je po vrh še malce starejši avto. Tist ročke pa to to vsi po vrst menjajo jest mislm, da smo v tem nemočni in da pač kar smo kupili lahko samo molimo da bo zdržal avto velik pa da ni ne vem kakšnih stroškov.
Ti sprašuješ po nasvetu za nakup rab. avta. Pač dobrga ga preglej. Če pa te še kej zanima pa vpraš.lp
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 8:22 pm
Napisal/-a marko01
Soncek neem kak je pri tebi samo mislim da vecina tu gor nebo sla kupovat avta ki ima vec kot 250.000 prevozenih ker to je ze vse v kurco roke, koncniki masina itd pa je lahko se tak cuvan itd

Objavljeno: Pe dec 29, 2006 8:26 pm
Napisal/-a Asterix
Ne vem no. Z uporabo ali z leti se avto stara. Materiali, razne gumice, fedrce, plastika se stara... Zato nikoli ne bi kupil avta s 150 000 km, pa naj kdo reče, kar hoče. Kje pa so še vremenske razmerre in sploh, če avto ni bil garažiran, je hudič.
Off Topic: Kako se zaščiti podvozje? Se namaže, prebarva, kako?
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 8:32 pm
Napisal/-a MacTron
Asterix je napisal/-a:Off Topic: Kako se zaščiti podvozje? Se namaže, prebarva, kako?
tukaj si preglej produkte... in kam kaj pase (vse narisano na slikcah ki so zraven)
http://loctite.fast.de/si/mi-body_protection.htm
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 9:35 pm
Napisal/-a dr.otkar
In kaj potem, če ima avto 150000 ali 250000 km ???
Če je avto iz uvoza, star recimo 2 leti, pomeni da se je človek vozil službo nekaj 100 km v eno stran. Pa verjetno ne po kakem makadamu, ker bi dal naslednji dan odpoved. To pomeni vožnja po avtocesti, pa verjetno ne teranje do onemoglosti, ker imajo gor drugačne sankcije.
V glavnem, kdor misli, da je bolje kupiti 10 let star avto od čičota, z 20000 km, kot pa 2 leti starega z 200000, mislim da se moti.
Večja je verjetnost da bo crknil oni z malo km kot pa oni drugi.
Kar se pa števcev tiče, določeni zadevo obvladajo v nulo, zato lahko edino preko servisne mreže mogoče izveš dejansko stanje km.
Pa dober nakup !!
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 10:05 pm
Napisal/-a sonček
Asterix je napisal/-a:Ne vem no. Z uporabo ali z leti se avto stara. Materiali, razne gumice, fedrce, plastika se stara... Zato nikoli ne bi kupil avta s 150 000 km, pa naj kdo reče, kar hoče. Kje pa so še vremenske razmerre in sploh, če avto ni bil garažiran, je hudič.
Off Topic: Kako se zaščiti podvozje? Se namaže, prebarva, kako?
ok smo zmenjeni bom ko bom naredu 300 tkm pa lepo dal kilometrino nazaj na 120 tkm pa ga bom prej prodal.
Vse moje avte ki sem jih kupil so imeli nekateri prevrteni kilometre pa to sploh ne porajtaš, mehaniki so samo djali da je kr vredu avto.
Ker čudak ti bo šel prodajat avto da bo imel na števcu 300 tkm noben realnih že toda prevrtenih an 130 tkm ali manj. Zastopte zdej. Kilometri so zmeraj problem, tiste roke pa to se pa da tud zamenjat.
Pa ne mi tle nekaj govort, da kao če ma avto 250 tkm da ja pa za na odpad,ker sem tud vprašal soseda k je mehanik je je reku, da so lahko celo boljši zaradi relacije.
lp