Stran 1 od 2
2000rpm v prostem teku
Objavljeno: So dec 30, 2006 6:05 pm
Napisal/-a TriCikl
Med vožnjo včasih padejo samo do 2000rpm ko dam v ler, drugače pa normalno na nekaj pod 1000, zakaj? kaj je narobe?? avto je pa rover 416si L97
Objavljeno: So dec 30, 2006 6:08 pm
Napisal/-a krucymucy
usrana loputa, ki se ne zapre popolnoma.
motorcek prostega teka ne deluje pravilno.
neogret motor oz. slab termostat ki prevec ohladi motor, ter deluje ves cas pod zaugom (čok) samo 2k rpm je vseeno malo prevec.
Objavljeno: So dec 30, 2006 6:14 pm
Napisal/-a TriCikl
Ja 2000 je definitivno preveč, če v prostem teku stopim na gas na npr 3000rpm potem ponavadi pade mimo 2000 na 1000, kot da ga na 2000neki ovira... pa tega ne dela samo pri mrzlem avtu
Objavljeno: So dec 30, 2006 6:41 pm
Napisal/-a TriCikl
Nevem če ma to kej zravn al pa je sam naključje, to mi je začel delat učiri, učiri sm pa tud prvič tanku 100ko v avto
Objavljeno: To mar 06, 2007 12:22 pm
Napisal/-a Gregec2
glede nihanja obratov ti svetujem sledece sam sem mel isti problem pri roverju 200 spucej loputo to vse jaz sem jo z nafto lepo spucal blo tuk ene umazanije notr (oblog) zdej pa lepo laufa tko k treba.....
Objavljeno: So avg 18, 2007 4:05 am
Napisal/-a antichrist
hello! rover 214si 16V, mi je začel cukat

ko speljujem in to ne kr malo ampak fejst! še slabše je ko dodam gas - avto mi hoče kr ugasnit, zgubim obrate, z 2000 mi pa pod 1000! Avto včasih kr sam nabija obrate gre tk pd 900 -1100 in obratno!
lahko kdo pomaga!!!!

Objavljeno: So avg 18, 2007 4:08 am
Napisal/-a antichrist
Objavljeno: Po avg 20, 2007 1:58 pm
Napisal/-a Gregec2
pomojem nima nobene veze cukanje pa blokada motorja ceprav sem tud jaz enkrat zaklenu z daljincem pa odklenu na kljuc pa zacel tult k porka madona sam pomojem to nima veze pa ti mehanik reku kako to popravt al reku da ne gre. pomojem cuka zarad drugih razlogov prebijanje kablov (poglej k bo tema) svecke filter zraka mogoce kej z loputo...al pa bencinska pumpa al pa filter za bencin ful je teh moznih vzrokov... men se kr cuka pa sem vse zamenu od filtrov kablov sveck ne vem sej daj ga bom mehaniku pelu morm se bremz ploscice menat sklopko pa drocnike pa bo se to mal pogledu upam da ustima v piko baje je ful ok mehanik.....
Objavljeno: Po avg 20, 2007 3:07 pm
Napisal/-a gogis
Zaradi prenizkih obratov ti cuka. Pri vseh roverjih (200 serija) je tako, če se ne motim? Če te moti zibanje, si omisli drugi avto ali pa več gasa (nad 2k rpm lepo prede in vozi), samo pazi da se ne zabiješ ob poskočnosti.
lp
Objavljeno: Po avg 20, 2007 4:54 pm
Napisal/-a antichrist
v bistvu da mehanika še nisem prišel, ker ni časa trenutno v sredo ga peljem bo kr generalko naredo, rekel pa je da lakho veliko vzrokov kaj bi lahko bilo narobe - od kablo, sveč, filtra, neke lopoute...! ehm, zdaj pa ja vozim tk da gasa nabijem mal čez 2000rmp, sam prej mi ni blo treba gasa nabija, preden so mi odstranli neko kodo za blokado motorja! nvm nvm

Objavljeno: Sr avg 22, 2007 4:40 pm
Napisal/-a Gregec2
ti pa naj ti zrihtajo back tko k blo s kodo mislim zakaj so ti jo pa odstranl???? zarad tistega problema odklepanja zaklepanja jaz sem isto naredu pa se mi cist lepo odklepa in zaklepa ce pa cuka zarad tega pol pa zalostno res....
Objavljeno: Pe avg 24, 2007 11:34 pm
Napisal/-a antichrist
dobim zdaj za 100€ napravco - alarm pa centralno daljinsko odklepanje - pač isto bo kot prej! sem pelu avto k mehaniku, pa se je mal šel pelat, pride nazaj, pol sem pa mislo da me ma za norca, avto ne cuka več!!! pa sploh mi ni jasno kk pa zakaj!!!??? sj fajn da ne cuka

Objavljeno: So avg 25, 2007 8:32 pm
Napisal/-a Gregec2
lahko da blo krivo gorivo.....
Objavljeno: So avg 25, 2007 8:35 pm
Napisal/-a martk
Gregec2 je napisal/-a:glede nihanja obratov ti svetujem sledece sam sem mel isti problem pri roverju 200 spucej loputo to vse jaz sem jo z nafto lepo spucal blo tuk ene umazanije notr (oblog) zdej pa lepo laufa tko k treba.....
Pa potem še z bencinom ali acetonom. Nafta so limance za prah.
LP
Martin
Objavljeno: To avg 28, 2007 9:55 pm
Napisal/-a antichrist
Gregec2 je napisal/-a:lahko da blo krivo gorivo.....
odkar sem kupil avto tankam na isti bencinski črpalki 95-oktanskega!!!!
nekdo pa mi je rekel, da naj bi bilo to cukanje, kao "serijska bolezen" roverjev, nvm... po obisku pri mehaniku, mi je čez kakšna dva dni spet začel cukat

....ga bom vrjetno peljal, na kak pooblaščen servis, če sploh je kje.....

Objavljeno: To avg 28, 2007 11:09 pm
Napisal/-a edo-lj
mojmu bratrancu so sam nek filter zamenjal in zj dela normalno.
Objavljeno: So sep 08, 2007 6:59 am
Napisal/-a vilijem
Tudi Meni se ze nekaj casa dogaja (odkar je bila tista huda vrocina, ali po servisu - menjava sklopke), da motor dobi visoke obrate tja nekje do 2000, ko vklopim ohlajen motor (ne vedno). Imam Citroen Xsara 97 letnik 1.6i bencin.
Zjutraj je motece slisat ko stojim pri semaforjih. A ko se ogreje je ok, pade lepo malo pod 1000. Mogoce je problem ker tankam OMV 100? Ravno mam prazni tank :), bi bilo dobro probat kak drugi oktanski bencin?
Se mi je pa ta teden prvic zgodilo, da je pri speljevanju avto izgubil moč, obrati niso sli nad 1500 nekaj sekund, prestavil sem v nizjo prestavono, se kaksna sekunda pol si je motor "premislil" in potegnil in dalje brez problema .
Vprasal sem mehanika, pa je rekel da je mogoce potenciometer za gas?
Ta potenciometer za gas bi lahko sam menjal oz kako preveril?
Kaksna druga ideja, izkusnja ali komentar?
Hvala lepa in lep pozdrav
Vili
Re: 2000rpm v prostem teku
Objavljeno: Po sep 10, 2007 10:53 pm
Napisal/-a antichrist
TriCikl je napisal/-a:Med vožnjo včasih padejo samo do 2000rpm ko dam v ler, drugače pa normalno na nekaj pod 1000, zakaj? kaj je narobe?? avto je pa rover 416si L97
zdaj mam pa js tudi podobno težavo....samo da meni včasih ko dam v "ler", obrati sploh ne padejo???? očitno bo treba še enkrat na servis????

Objavljeno: To sep 11, 2007 5:55 pm
Napisal/-a NoFX
Meni pa ko je motor hladen noče držat štandgasa. Takoj ko spustim gas avto crkne. Tudi ko se že malo segreje nima čist konstantnih obratov v prostem teku ampak malenkost nihajo. Ve kdo kaj bi lahko blo narobe?
Objavljeno: To sep 11, 2007 9:34 pm
Napisal/-a vilijem
[quote="NoFX"]Meni pa ko je motor hladen noèe držat štandgasa. Takoj ko spustim gas avto crkne. Tudi ko se že malo segreje nima èist konstantnih obratov v prostem teku ampak malenkost nihajo. Ve kdo kaj bi lahko blo narobe?[/quote]
Si probal tam pod haubo mašine mal nastavljat zajlo za gas, da je mal bolj nategnjeno, tak plasticen hakelc je ki ga prestavis za nekaj v levo ali desno.
Starejsi avtomobili se mislim da malo zaganjajo in niso cisto konstantni, vsaj moja Xsara l 97 naj bi zaradi tega malo nihala.