Stran 1 od 1
Motor VW TDi
Objavljeno: Po jan 08, 2007 12:49 pm
Napisal/-a sajko1
Octavia TDi 110KS, l.99, 220 000km, mi je začela pri pospeševanju kaditi, opažam pa tud večjo porabo goriva.Poleg tega nekje pri 160 KM/h cukne in ne gre več kot tolk. Mehanik mi je menjal vbrizgovalne šobe, pa tud žarilne svečke. Ker je bil rezultat vsega sam to,da mi avto pri -3 st.C ni več vžal, sem ga peljal nazaj. Reku je, da je za dimljenje kriva nastavitev Bosch pumpe, da pa to dela nekdo v Celju. Ker je blo to glih pred prazniki, sem avto vzel. Medtem mi je pa nekdo rekel, da je za večino napak krivo zapacanje sesalnega kolektorja. Včer sem mel čas, pa sem zadevo res razkopal-not je pa gareža več ko pol cm.Zdaj me pa zanima, če mi lahk kdo razloži naslednje: tik pred ses.kolektorjem je v sesalni cevi(za hladilnikom zraka)loputa, ki jo odpira in zapira en membranski ragulator, zraven je pa še ventil (tud membranski),ki odpira povezavo sesalne cevi z izpuhom(cevka fi 20mm).Kakšno funkcijo ima ta loputa, in kakšno tista povezava z izpuhom. Zdi se mi, da iz tiste povezave sam izpušni plini prihajajo v sesalni zrak, od česar se pol sam garež v ses.kol. nabira. Ko je imel avto okol 150 000km, mi je menda crknil vakuumski regulator na turbini (variabilna turbina), pa mi je avto podobno kot zdaj, sam na 120km/h ven metal. Takat so mi turbino menjal, pa je bil do zdaj mir. Kolektor bom dons nekak spucal, ampak ni mi jasn, kako naj bi sesalne kanale v glavi očistu, razen da glavo snamem.
Se pa pogovarjam s prjatli, pa zgleda da so podobne težave na vseh TDi jih od WV.
Objavljeno: Po jan 08, 2007 1:10 pm
Napisal/-a alexmazda
kdaj pa je bil narejen zadnji generalni servis in kaj so menjal?
Objavljeno: Po jan 08, 2007 2:12 pm
Napisal/-a marko01
ce sem prav razumel je to cevka za gretje zraka :P
Objavljeno: Po jan 08, 2007 3:01 pm
Napisal/-a sajko1
Na samem motorju do zdaj ni blo menjano nič, razen dvakrat zobati jermen z napenjalcem (vsakih 90-100 000), pa jasno olje, filtri olja, zraka-nazadnje jeseni vski filtri. Kakšna cevka za gretje zraka? A naj bi se pri mrzlem motorju zrak grel z dovajanjem vročih izpušnih plinov al kaj? Do zdaj se v to glih nisem poglabljal, ampak zdaj mi gre pa vse skup na k... , da se to neb dal zrihtat.
Objavljeno: Po jan 08, 2007 3:17 pm
Napisal/-a Mate
Vsak TDI motor ima povratno vezavo izpušnih plinov v sesalni kolektor. Kakšna je mešanica novega zraka in izpušnih plinov pa regulira omenjeni ventil, ki se mu reče EGR (exhaust gas regulation) ali AGR po nemško. Funkcija tega ventila je, da uravnava pravilno količino kisika v zraku, preden se ta porabi za gorenje. Če je v zraku manj kisika, bo za idealno izgorevanje potrebne manj nafte. Poleg tega pa ima še okoljevarstveno funkcijo, ker se z razmerjem količine kisika v zraku in količino nafte uravnava temperaturo izgorevanja, od nje so pa odvisni stranski produkti izgorevanja (CO, NOx, ...), ki so okolju in zdravju škodljivi. Ob prerevni mešanici je temperatura izgorevanja višja, kar ne ustreza temperaturnemu območju turbine.
Re: Motor VW TDi
Objavljeno: To jan 09, 2007 11:39 am
Napisal/-a cr33p
sajko1 je napisal/-a: Kolektor bom dons nekak spucal, ampak ni mi jasn, kako naj bi sesalne kanale v glavi očistu, razen da glavo snamem.
Tukaj je en dober clanek, kako ocistiti kanale:
http://pics2.tdiclub.com/gwillie/VW/Sba ... AN101b.htm
Objavljeno: To jan 09, 2007 12:41 pm
Napisal/-a leoCar
Tudi moj motor ima EGR ventil, vendar sem ga jaz zaprl, tako da mi več ne maže sesalni kanal, loputo sem že očistil, sesalni kolektor pa še nisem in ga namenim v kratkem. Tak ventil ti lahko naredi veliko dreka v sesalnem kolektorju, kanalih v glavi in na sedežih ventilov, kar pripomore da motor počasi izgublja moč in odzivnost, jaz ga mam zaprtega že enih 5000km in motor dela dosti lepše kot prej, samo sesalni kolektor še očistim pol pa mir.
Objavljeno: To jan 09, 2007 2:06 pm
Napisal/-a sajko1
Kolektor sem čez noč namoču v nitro, je šlo krasn stran, samo loputo pa EGR ventil sm pa z bencinom pa krtačko-nism nitro uporabu zarad membran pa kašnih tesnil.. Mi je padlo na misel, da bi blindiral tisto povezavo, sam ne vem kaj bi pol ratal-namest tesnila sm mislu en kos pleha dat not. Sam ponavad ne spreminjam nekaj, če ne vem zakaj tisto nekaj je,pa kaj bo pol ratal. Zakaj je pa tista loputa v sesalnem kanalu? Bolj tko zgleda k pr starih dojcih motorna zavora

Bom jutr vidu, če bo kaj bolš vse skup. Kje se pa da luftmeser dobit, če je mrbit hin? Kokr pravjo, je na servisih drago k pes.
Objavljeno: To jan 09, 2007 2:16 pm
Napisal/-a zupi13
LMM prodaja Bosch servis v Gomilskem-jelen. cena je pa okol 25 jurjev za VW motorje...
Objavljeno: Če jan 11, 2007 8:51 am
Napisal/-a sajko1
Zgleda, da je blo sam to-očistu kolektor, EGR ventil, kolkr se je dal tud sesalne kanale v glavi, zdaj pa zgleda da bo. Avto vleče tko k mora, pri pospeševanju sicer malenkost pokadi, ampak tko je tud k je bil nov, gre dobrih 200 brez problema. Mislim, da bo zdaj tud poraba padla-če ne kadi, tud nafta ne gre u luft, ne.Hvala vsem za pomoč.
Objavljeno: Če jan 11, 2007 11:04 am
Napisal/-a imilet1
kako se da zapreti EGR ventil?
Objavljeno: Če jan 11, 2007 11:28 am
Napisal/-a super98
imilet1 je napisal/-a:kako se da zapreti EGR ventil?
blindiraš cevko, ki pelje na membrano, ali ga pa fizčno zablokiraš s kakšno plato...
Objavljeno: Po jan 15, 2007 9:09 pm
Napisal/-a cajkowc
zdravo,da ne bom lih odpiral nove teme k vidm da ste že pr tdi motorjih!zanima me neki in sicer mam seat ibizo tdi 130KM in ko jo prižgem se mi začne tresti motorin to se kr orng čuti v avtu,potem ko pa se segreje pa neha!a je kdo že mel tak primer,a je mogoče stabilizator šel???
lp
Objavljeno: Sr jan 17, 2007 6:52 pm
Napisal/-a Mate
Vprašanje je, kako močno motor trese avto. Pri dizlih je sicer običajno, da mrzli precej bolj ropotajo in tresejo kot običajni in kar se tega tiče so VWjevi dizli po sistemu PD bolj nemirni kot na primer kakšni CR dizli.