Stran 1 od 1

Šobe

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 5:48 pm
Napisal/-a Scar
Živjo

Zdi se mi da mi je šla ena šoba po gobe, saj se mi avto kar precej trese v prostem teku. Zanima me, če kdo ve h kermu mehaniku naj grem, da bi mi to pregledal (rač.) in zamenjal oz. obnovil če se da. Pa če kdo ve kok denarja pridejo šobe (pumpe dize).
imam pa Passata 1,9 tdi 130hp , letnik 2002.

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 7:06 pm
Napisal/-a gtivti
is kerega konca pa si

Re: Šobe

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 7:40 pm
Napisal/-a Mad
Scar je napisal/-a:Živjo

Zdi se mi da mi je šla ena šoba po gobe, saj se mi avto kar precej trese v prostem teku. Zanima me, če kdo ve h kermu mehaniku naj grem, da bi mi to pregledal (rač.) in zamenjal oz. obnovil če se da. Pa če kdo ve kok denarja pridejo šobe (pumpe dize).
imam pa Passata 1,9 tdi 130hp , letnik 2002.
... Lahko je tudi vztrajnik ... kar je mimogrede cenejša varianta pri tebi ... Kaj - ko speljuješ in popuščaš sklopko tudi - še močneje trese ... kako pa je, ko greš v klanec ? L.p. Mad

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 11:33 pm
Napisal/-a Dariooo
in kaj ce je kaka grelna svecka? kaj ko ga vzges zjutraj ko je mraz vzge lepo?
ce je sla kaka soba dvomim da ti po rac kej pokazal...dvomim no ;)
LP pa srecno

Objavljeno: Če jan 11, 2007 1:22 am
Napisal/-a imilet1
kaj ima grelna svečka veze s tresenjem motorja?Grelna je da pogreje nafto preden kresne :lol:

Objavljeno: Če jan 11, 2007 10:57 am
Napisal/-a Scar
Zjutraj čisto lepo prižge, tudi ko je mraz. Res pa je da v nižjih obratih avto bolj trese, pa tudi luči se mi tresejo v prostem teku. Sem pa iz ljubljane.
Moram ugotoviti kaj je narobe, kajti mislim, da avto takega kova ne bi smel tako tresti.

Objavljeno: Pe jan 12, 2007 8:14 am
Napisal/-a Scar
Kaj mi lahko kdo priporoča kakega mehanika, da bi mi pogledal, če so krive šobe ali mogoče kak vztrajnik.

Objavljeno: To jan 23, 2007 4:52 pm
Napisal/-a milan41
zna se zgodit ,da je vbrizgalna soba

nasvet za vse ,ki se teh problemov se nimate


vsaj 2 na leto v rezervoar za gorivo vlit sredstvo za ciscenje vbrizgalnih sob najbolse pred kaksno dalso voznjo po avtocesti

Objavljeno: To jan 23, 2007 6:42 pm
Napisal/-a Mad
milan41 je napisal/-a:zna se zgodit ,da je vbrizgalna soba

nasvet za vse ,ki se teh problemov se nimate


vsaj 2 na leto v rezervoar za gorivo vlit sredstvo za ciscenje vbrizgalnih sob najbolse pred kaksno dalso voznjo po avtocesti
... Da a takega, ki je vreden zapravljenega denarja - Gunk ali STP ali od Megalona, ker resnično delujejo - to bo pri benzincih in starih dieslih ta tvoj pumpe duse diesel pa je sistem na principu visokih tlakov tako, da bi moralo bit manj verjetno in tudi šobe so drugačne - na starih je po navadi nabralo vodni kamen na igli in na difuzorjih - npr. malo katrana od slabega izgorevanja in namesto da bi pršil nafto je delal curek , a ti novi injektorji so na 1300 do 2000 in več bar, tako da sumim, da bi lahko kaj ostalo po vbrizgu okrog difuzorjev prej je z elektroniko aktuatorja v injektorju kaj narobe - nekoč si imel pri benzincih eno cin špulo ko je crknila si imel en problem crknila je redko pol je alfa naredila twin spark in si imel dve fiat jo je kopiral z razliko v tem da je svečke zadržal v številu ena na valj sedaj imajo avto 4 x več tuljav za vsak valj svojo ... to je povečalo moč iskre ker se ne izgublja po napeljavi in tudi povečalo število možnih okvar isto je sledila diesel tehnologija elektronika se pojavlja vsepovsod zaradi prednosti pri točnosti operacij in možnosti vzpostaviti bolj precizen nadzor - včasih je bil injektor po posameznem valju, ki je bil nastavljen z predvžigom mehansko in je začel brizgati v točno določenem trenutku (kot vbrizga ko pumpa začne tlačiti )nafto v valj - ko je tlak toliko narasel da je premagal vzmet šobe, danes pa elektronika krmili actuator z katerim omogoči predvbrizg, ki začne eksplozijo medvbrizge, ki jo širijo zvezno po prostoru kakor se bat odmika in daje prostor eksploziji in iz enega trdega vbrizga ki ni nikoli vžgal 100% nafte naredi mehek sistem več mili vbrizgov z katerimi dosežemo tišje, mirnejše in mehkejše vžiganje nafte in tudi večji izkoristek motorja zaradi zveznejše razporeditve vžiga po celem valju, pojavlja pa se pač to - da je tudi hkrati zaradi več ugrajenih delov večja možnost odpovedi delovanja in večji stroški ... bral sem tudi da dodajajo v vsak rezervar zraven goriva tudi na 10 litrov nafte 30 mililitrov acetona z katerim popusti površinska napetost v gorivu in se nafta homogenizira in razbije nakopičene ogljikovodike ter čisti sistem in boljše izgoreva vendar ne priporočam tega v novih avtomobilih, kjer je dosti plastičnih delov v dovodu nafte in je možnost okvare ( aceton topi plastiko gumo ) itd L.p. Mad

Objavljeno: So feb 24, 2007 5:10 pm
Napisal/-a Scar
Se da te šobe mogoče sčistiti oz. spucati. Če se da kje v lj je to možno.

Objavljeno: So feb 24, 2007 5:50 pm
Napisal/-a Bosko001
Če poslušaš motor, a se sliši, da en cilinder ne dela ali se sliši normalno? (razen vibracij) Tvoj avto ima dvomasni vztrajnik in če poči ena vzmet ni več v ravnovesju in začne avto trest kot pri norcih. Se sliši kakšno režkljanje?

Objavljeno: Ne feb 25, 2007 2:42 pm
Napisal/-a Scar
Reku bi da se sliši normalno. Tko bom povedu. Če je avto prižgan in na mestu stisnem malenkost na gas avto nekak bolj odzivno zatrese. Je mogoče to do vztrajnika ali so šobe?

Objavljeno: Ne feb 25, 2007 2:49 pm
Napisal/-a Bosko001
Bi reku da je vztrajnik. Lahko kupiš enomasni vztrajnik in ustrezno sklopko in se to ne more več zgodit. Lahko se zapelješ na kakšen pooblaščen servis, da ti to potrdijo (če so dobri ti bojo takoj povedal kaj ne štima), rihtaš pa potem pri kakšnem lokalcu, da ne bo predrago.

Objavljeno: Ne feb 25, 2007 2:50 pm
Napisal/-a avtomobil
Koliko prevoženih km pa ima tvoj avto?

Objavljeno: Ne feb 25, 2007 3:19 pm
Napisal/-a Scar
Ja prevoženih naj bi imel 135.000 km. Sam spet k odprem havbo motor dela zelo lepo. Sem sedel tud v drugih passatih in je nekako enako treslo. Mam pa en večji problem. Armaturka mi zelo poka v ovinkih in manjsih grbinah. Kot da ne bi bila dobro pritrjena. Se da to kako naštelat?

Objavljeno: Ne feb 25, 2007 3:27 pm
Napisal/-a avtomobil
A si prvi lastnik? :?: Ali je bil kdaj tale avto razbit?

Objavljeno: Ne feb 25, 2007 5:20 pm
Napisal/-a cakani
a niso 1.9 tdi 130hp se vedno na bosh pumpah? :?

Objavljeno: Po feb 26, 2007 1:40 am
Napisal/-a Lumpy_
cakani je napisal/-a:a niso 1.9 tdi 130hp se vedno na bosh pumpah? :?


Ne, so že pumpa-dize. Tud 115hp passati, prejšni model ( l. 97-2001) so bili že pumpa-dize.

Objavljeno: Po feb 26, 2007 7:06 am
Napisal/-a primoz626
Pozdravljen, v podutiku v LJ. pri Merkatorju je en mehanik, ki ima računalnik da ti pregleda avto in ima tudi napravo za čiščenje šob.